MEGA MAGIA NA 2000 ORKI !!!

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

MEGA MAGIA NA 2000 ORKI !!!

Post autor: Ghost_Master1 »

Ok jedziemy z magia na maxa !!!

Gienek:
Orc Great Shaman: lv 4 @ 319
Staf of Sorcery
Power Stone
Dispel Scroll
Boar

Orc Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Dispel Scrol

Ork Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Power Stone

Ork Shaman: lv2 @ 145
Dispel Scrol
Nibbla's Itty Ring

Core:
5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican

5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican

24x Orc Boyz: @159
Shield
Musican
Standard

20x Savage Big 'Uns: @ 320
Spear
Shield
Standard: Nogg's Banner of Butchery
Musican

Specjal:
6x Savage Boar Big' Uns
Spear
Shield
Standard: War Banner
Musican

2x Spear Chucka: @ 70

2x Spear Chucka: @ 70

Rock Lobber: @ 70

Rare:
Doom Diver: @ 80

Doom Diver: @ 80

Model in Army: 92
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7

Co sądzicie czekam na komentarze ?

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

i co tym zamierzasz zrobić?? Gdzie gigant? mało ciebie jest ... Ale przecież tym i tak byś nie zagrał nie?

Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

Post autor: Ghost_Master1 »

A to co nie da sie tym siupać magia i dużo strzelania :D

Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

Post autor: Ghost_Master1 »

Najpierw nawalać do wszystkie co sie zbliży a pózniej dobijać reszta

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

i mało walki. W sumie gdybyś dał jednego normalnego hero zamiast maga mógłbyś nawet pograć dla jaj ;)
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

i savage big uns nie mogą mieć magic banner'a...


qrwa ludzie nauczcie sie czytać armybooki!!!

chcesz rozpe na magie?
wsadź big boss'a black orka zeby likwidował animozje z pierściokiem

lorda NG shamana z laską +1 cast i grzybami do oporu
i 2x ng shaman 2x grzyb + dispell scroll

jak chcesz grać na duże popychaczki to tylko na lordzie...

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

Ja tylko niewiem po co Ci 5 DS na 2K??

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

gratuluje
udalo ci sie wydac 2000pkt nie tworzac zadnej sily uderzeniowej

1)jako to potezny czar ma siac to zniszczenie w szeregach wroga?d6S4?
2)strzelaniem ciezko cos ugrac w tej armii-nie ma za bardzo jakis solidnych lucznikow/kusznikow
3)rozpa nielegalna-savage na piechote nie moga miec sztandaru

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

d6S4 tym by akurat coś zrobił,ale zdecydowanie nie jest to alternatywa zamiast pożądnego orkowego rembaka

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

Kloc 20 Savage Boys jest wybitnie niemobilny i łatwo przeciwnikowi nim kręcić bez celu (przynajmniej tym bardziej mobilnym, nie krasnalom - chyba, że gyrosem, ale ten spadnie od tych czak i innego strzelającego badziewia ;) ).

Poza tym lepsza chyba będzie Mała Waaagh! na mniejszych szamanach.

quas - jak się ma tyle bolców, gleb i do tego katapultę to można bardzo dużo postrzelać.

Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

Post autor: Ghost_Master1 »

Co do tych savage to faktycznie błąd Rozpiske robiłem w oparciu o Army buldier nie mam army booka wiec stad ten błąd

jestem ciekaw czemu z góry zakładacie porażke być może da sie coś tym ugrać magia orkowa nie jest wcale taka słaba

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

po cholere tyle wykrzyknikow w nazwie tematu? tylko w oczy razi.

nt rozpiski mam podobne zdanie jak quas.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jestem ciekaw czemu z góry zakładacie porażke być może da sie coś tym ugrać magia orkowa nie jest wcale taka słaba
owszem
ale brak pocisku 2d6S4 niweluje te magie z wersji ofensywnej
fajnie jest probowac zbic herosow eadbuttami...ale tak naprawde czary 5-6 sa bardzo trudne do rzucenia dla 2lvl szamana
Kloc 20 Savage Boys jest wybitnie niemobilny i łatwo przeciwnikowi nim kręcić bez celu
tutaj sie nie zgodze
frenzy jest teraz mniej udupiajace niz w 6ed...gora to beda failed charge za to nie beda sie krecic jak gowno w przereblu
quas - jak się ma tyle bolców, gleb i do tego katapultę to można bardzo dużo postrzelać.
tak?to teraz pomysl o zestawie celow do ktorych mozna postrzelac
klopa-fajna na cele zajmujace spora powierzchnie
DD-uniwersalny,jak najbardziej ok
chukki-tak naprawde sluza do strzelania w duze cele

pozostaje pytanie-co zrobi jak trafi na bestie z samym skirmishem?albo WE gdzie tez gl.jest skirmish?wtedy przydaje sie strzelanie w duzych ilosciach-lucznicy/kusznicy itp.
stad defensy zielonych sa miazdzone przez WE

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

frenzy jest teraz mniej udupiajace niz w 6ed...gora to beda failed charge za to nie beda sie krecic jak gowno w przereblu
Będą failed charge - pierwsze, drugie, trzecie... :wink: a tak serio - tyle wystarczy, żeby w nich zdrowo postrzelać a że nie są wybitnie opancerzeni to będą padać. Powiesz, że i tak nie spanikują - ok, ale połowę punktów przeciwnik zbierze, a potem może ich zmieść szarży czegoś mocniejszego.
klopa-fajna na cele zajmujace spora powierzchnie
Czyli maszyny, rydwany, large targety, duże klocki piechoty, ciężka jazda... czyli jest tego całkiem sporo.
chukki-tak naprawde sluza do strzelania w duze cele
W zasadzie nadają się też do strzelania we wszystko powyżej.

Zgadzam się, że ze skirmishem jest nieciekawie, ale bestie nie dostaną premii za szeregi, a wtedy może ich zatrzymać zwykły kloc boys.

O WE już nic nie mówię - driady (ich to żadni strzelcy nie powstrzymaja :?)i takie tam. Ale prawie nikt nie ma z nimi wesoło.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nt frenzy nie zgodze sie - moze jestem za slabym generalem jeszcze; ale na ostatnim masterze oddzial z frenzy jednak cholernie udupial. z jednej strony brak strachu - z drugiej wymuszonka+hold/flee i szarza w bok bolaly znacznie bardziej ;)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Będą failed charge - pierwsze, drugie, trzecie
tzn ze jestes doopa wolowa a na taki stan rzeczy zadna rozpiska nie pomoze
od tego sie ma inne jednostki zeby bez sensu nie wyciagali do przodu
nt frenzy nie zgodze sie - moze jestem za slabym generalem jeszcze; ale na ostatnim masterze oddzial z frenzy jednak cholernie udupial. z jednej strony brak strachu - z drugiej wymuszonka+hold/flee i szarza w bok bolaly znacznie bardziej
kiedys juz o tym dyskutowalismy
jednyny sposob na to jest trzymanie ich w centrum armii-> wtedy flank raczej nie lapia
a nie zwieja od panik/terrorow

choc ja nie przepadam za takim rozwiazaniem-lubie miec mozliwosc dania flee->dlatego uzywam 10-12 savage jako wsparcie na flankach w ramach "wrzuc przeciwnikowi niech on sie z tym bawi"
Czyli maszyny, rydwany, large targety, duże klocki piechoty, ciężka jazda
w jazde bedziesz walic z DD(reszta raczej nieadekwatna),LT-ok,chukki w sam raz
trafienie z klopki w maszyne/rydwan juz takie proste nie jest-wycelowanie to w gestii gracza,jak nie ma z tym problemu to ok
potem juz na 5+ sie trafi
choc sam lubie katapulte to jednak sie okazuje ze 4x chukka jest teraz formalnoscia-namnozylo sie teraz w rozpiach LT...a w specialach straszny tlok jest zawsze
Zgadzam się, że ze skirmishem jest nieciekawie, ale bestie nie dostaną premii za szeregi, a wtedy może ich zatrzymać zwykły kloc boys.
e tam...mnie sie dobrze gra z WE :twisted: armia z ktora licze raczej na wygrana 12:8+

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

tzn ze jestes doopa wolowa a na taki stan rzeczy zadna rozpiska nie pomoze
Nie tym tonem cieciu - to, że siedzisz na tym forum już od dłuższego czasu wcale nie robi z ciebie cwaniaka.

Zgadnięcie dystansu z katapulty wcale nie jest trudne (a w rydwan to już wogóle). Wystarczy chwilę pomyśleć, umieć dodawać i potrenować (nawet na sucho).

DD oczywiście nadaje się na jazdę, ale co ważniejsze tępi skirmishe. Czego ani bolec ani katapulta tak naprawdę nie zrobią.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Nie tym tonem cieciu - to, że siedzisz na tym forum już od dłuższego czasu wcale nie robi z ciebie cwaniaka.
tu bii kontiniu...
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Nie tym tonem cieciu - to, że siedzisz na tym forum już od dłuższego czasu wcale nie robi z ciebie cwaniaka.
:lol2: :lol2:

Wracając do rozpiski, jak chcesz grac na magii to napewno nie na samych orkach szamanach. Lezysz z jakimkolwiek ofensem i skrimishem,

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Nie tym tonem cieciu
wolalbym per Panie Gospodarzu...zawsze mam w pamieci p.R.Wilhelmiego w roli Aniola
:lol2:
Zgadnięcie dystansu z katapulty wcale nie jest trudne (a w rydwan to już wogóle). Wystarczy chwilę pomyśleć, umieć dodawać i potrenować (nawet na sucho).
dodawanie jest dla mieczakow-strzaly na wprost to podstawa
idzmy krok dalej i cwiczmy pierwiastkowanie-zdecydowanie czesciej strzela sie "na ukos"[/quote]

ODPOWIEDZ