MEGA MAGIA NA 2000 ORKI !!!
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
MEGA MAGIA NA 2000 ORKI !!!
Ok jedziemy z magia na maxa !!!
Gienek:
Orc Great Shaman: lv 4 @ 319
Staf of Sorcery
Power Stone
Dispel Scroll
Boar
Orc Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Dispel Scrol
Ork Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Power Stone
Ork Shaman: lv2 @ 145
Dispel Scrol
Nibbla's Itty Ring
Core:
5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican
5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican
24x Orc Boyz: @159
Shield
Musican
Standard
20x Savage Big 'Uns: @ 320
Spear
Shield
Standard: Nogg's Banner of Butchery
Musican
Specjal:
6x Savage Boar Big' Uns
Spear
Shield
Standard: War Banner
Musican
2x Spear Chucka: @ 70
2x Spear Chucka: @ 70
Rock Lobber: @ 70
Rare:
Doom Diver: @ 80
Doom Diver: @ 80
Model in Army: 92
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Co sądzicie czekam na komentarze ?
Gienek:
Orc Great Shaman: lv 4 @ 319
Staf of Sorcery
Power Stone
Dispel Scroll
Boar
Orc Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Dispel Scrol
Ork Shaman: lv2 @ 150
Dispel Scrol
Power Stone
Ork Shaman: lv2 @ 145
Dispel Scrol
Nibbla's Itty Ring
Core:
5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican
5x Goblin Wolf Riders: @ 71
Spear
Musican
24x Orc Boyz: @159
Shield
Musican
Standard
20x Savage Big 'Uns: @ 320
Spear
Shield
Standard: Nogg's Banner of Butchery
Musican
Specjal:
6x Savage Boar Big' Uns
Spear
Shield
Standard: War Banner
Musican
2x Spear Chucka: @ 70
2x Spear Chucka: @ 70
Rock Lobber: @ 70
Rare:
Doom Diver: @ 80
Doom Diver: @ 80
Model in Army: 92
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Co sądzicie czekam na komentarze ?
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
Najpierw nawalać do wszystkie co sie zbliży a pózniej dobijać reszta
i savage big uns nie mogą mieć magic banner'a...
qrwa ludzie nauczcie sie czytać armybooki!!!
chcesz rozpe na magie?
wsadź big boss'a black orka zeby likwidował animozje z pierściokiem
lorda NG shamana z laską +1 cast i grzybami do oporu
i 2x ng shaman 2x grzyb + dispell scroll
jak chcesz grać na duże popychaczki to tylko na lordzie...
qrwa ludzie nauczcie sie czytać armybooki!!!
chcesz rozpe na magie?
wsadź big boss'a black orka zeby likwidował animozje z pierściokiem
lorda NG shamana z laską +1 cast i grzybami do oporu
i 2x ng shaman 2x grzyb + dispell scroll
jak chcesz grać na duże popychaczki to tylko na lordzie...
gratuluje
udalo ci sie wydac 2000pkt nie tworzac zadnej sily uderzeniowej
1)jako to potezny czar ma siac to zniszczenie w szeregach wroga?d6S4?
2)strzelaniem ciezko cos ugrac w tej armii-nie ma za bardzo jakis solidnych lucznikow/kusznikow
3)rozpa nielegalna-savage na piechote nie moga miec sztandaru
udalo ci sie wydac 2000pkt nie tworzac zadnej sily uderzeniowej
1)jako to potezny czar ma siac to zniszczenie w szeregach wroga?d6S4?
2)strzelaniem ciezko cos ugrac w tej armii-nie ma za bardzo jakis solidnych lucznikow/kusznikow
3)rozpa nielegalna-savage na piechote nie moga miec sztandaru
Kloc 20 Savage Boys jest wybitnie niemobilny i łatwo przeciwnikowi nim kręcić bez celu (przynajmniej tym bardziej mobilnym, nie krasnalom - chyba, że gyrosem, ale ten spadnie od tych czak i innego strzelającego badziewia ).
Poza tym lepsza chyba będzie Mała Waaagh! na mniejszych szamanach.
quas - jak się ma tyle bolców, gleb i do tego katapultę to można bardzo dużo postrzelać.
Poza tym lepsza chyba będzie Mała Waaagh! na mniejszych szamanach.
quas - jak się ma tyle bolców, gleb i do tego katapultę to można bardzo dużo postrzelać.
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
Co do tych savage to faktycznie błąd Rozpiske robiłem w oparciu o Army buldier nie mam army booka wiec stad ten błąd
jestem ciekaw czemu z góry zakładacie porażke być może da sie coś tym ugrać magia orkowa nie jest wcale taka słaba
jestem ciekaw czemu z góry zakładacie porażke być może da sie coś tym ugrać magia orkowa nie jest wcale taka słaba
po cholere tyle wykrzyknikow w nazwie tematu? tylko w oczy razi.
nt rozpiski mam podobne zdanie jak quas.
nt rozpiski mam podobne zdanie jak quas.
owszemjestem ciekaw czemu z góry zakładacie porażke być może da sie coś tym ugrać magia orkowa nie jest wcale taka słaba
ale brak pocisku 2d6S4 niweluje te magie z wersji ofensywnej
fajnie jest probowac zbic herosow eadbuttami...ale tak naprawde czary 5-6 sa bardzo trudne do rzucenia dla 2lvl szamana
tutaj sie nie zgodzeKloc 20 Savage Boys jest wybitnie niemobilny i łatwo przeciwnikowi nim kręcić bez celu
frenzy jest teraz mniej udupiajace niz w 6ed...gora to beda failed charge za to nie beda sie krecic jak gowno w przereblu
tak?to teraz pomysl o zestawie celow do ktorych mozna postrzelacquas - jak się ma tyle bolców, gleb i do tego katapultę to można bardzo dużo postrzelać.
klopa-fajna na cele zajmujace spora powierzchnie
DD-uniwersalny,jak najbardziej ok
chukki-tak naprawde sluza do strzelania w duze cele
pozostaje pytanie-co zrobi jak trafi na bestie z samym skirmishem?albo WE gdzie tez gl.jest skirmish?wtedy przydaje sie strzelanie w duzych ilosciach-lucznicy/kusznicy itp.
stad defensy zielonych sa miazdzone przez WE
Będą failed charge - pierwsze, drugie, trzecie... a tak serio - tyle wystarczy, żeby w nich zdrowo postrzelać a że nie są wybitnie opancerzeni to będą padać. Powiesz, że i tak nie spanikują - ok, ale połowę punktów przeciwnik zbierze, a potem może ich zmieść szarży czegoś mocniejszego.frenzy jest teraz mniej udupiajace niz w 6ed...gora to beda failed charge za to nie beda sie krecic jak gowno w przereblu
Czyli maszyny, rydwany, large targety, duże klocki piechoty, ciężka jazda... czyli jest tego całkiem sporo.klopa-fajna na cele zajmujace spora powierzchnie
W zasadzie nadają się też do strzelania we wszystko powyżej.chukki-tak naprawde sluza do strzelania w duze cele
Zgadzam się, że ze skirmishem jest nieciekawie, ale bestie nie dostaną premii za szeregi, a wtedy może ich zatrzymać zwykły kloc boys.
O WE już nic nie mówię - driady (ich to żadni strzelcy nie powstrzymaja )i takie tam. Ale prawie nikt nie ma z nimi wesoło.
nt frenzy nie zgodze sie - moze jestem za slabym generalem jeszcze; ale na ostatnim masterze oddzial z frenzy jednak cholernie udupial. z jednej strony brak strachu - z drugiej wymuszonka+hold/flee i szarza w bok bolaly znacznie bardziej
tzn ze jestes doopa wolowa a na taki stan rzeczy zadna rozpiska nie pomozeBędą failed charge - pierwsze, drugie, trzecie
od tego sie ma inne jednostki zeby bez sensu nie wyciagali do przodu
kiedys juz o tym dyskutowalismynt frenzy nie zgodze sie - moze jestem za slabym generalem jeszcze; ale na ostatnim masterze oddzial z frenzy jednak cholernie udupial. z jednej strony brak strachu - z drugiej wymuszonka+hold/flee i szarza w bok bolaly znacznie bardziej
jednyny sposob na to jest trzymanie ich w centrum armii-> wtedy flank raczej nie lapia
a nie zwieja od panik/terrorow
choc ja nie przepadam za takim rozwiazaniem-lubie miec mozliwosc dania flee->dlatego uzywam 10-12 savage jako wsparcie na flankach w ramach "wrzuc przeciwnikowi niech on sie z tym bawi"
w jazde bedziesz walic z DD(reszta raczej nieadekwatna),LT-ok,chukki w sam razCzyli maszyny, rydwany, large targety, duże klocki piechoty, ciężka jazda
trafienie z klopki w maszyne/rydwan juz takie proste nie jest-wycelowanie to w gestii gracza,jak nie ma z tym problemu to ok
potem juz na 5+ sie trafi
choc sam lubie katapulte to jednak sie okazuje ze 4x chukka jest teraz formalnoscia-namnozylo sie teraz w rozpiach LT...a w specialach straszny tlok jest zawsze
e tam...mnie sie dobrze gra z WE armia z ktora licze raczej na wygrana 12:8+Zgadzam się, że ze skirmishem jest nieciekawie, ale bestie nie dostaną premii za szeregi, a wtedy może ich zatrzymać zwykły kloc boys.
Nie tym tonem cieciu - to, że siedzisz na tym forum już od dłuższego czasu wcale nie robi z ciebie cwaniaka.tzn ze jestes doopa wolowa a na taki stan rzeczy zadna rozpiska nie pomoze
Zgadnięcie dystansu z katapulty wcale nie jest trudne (a w rydwan to już wogóle). Wystarczy chwilę pomyśleć, umieć dodawać i potrenować (nawet na sucho).
DD oczywiście nadaje się na jazdę, ale co ważniejsze tępi skirmishe. Czego ani bolec ani katapulta tak naprawdę nie zrobią.
wolalbym per Panie Gospodarzu...zawsze mam w pamieci p.R.Wilhelmiego w roli AniolaNie tym tonem cieciu
dodawanie jest dla mieczakow-strzaly na wprost to podstawaZgadnięcie dystansu z katapulty wcale nie jest trudne (a w rydwan to już wogóle). Wystarczy chwilę pomyśleć, umieć dodawać i potrenować (nawet na sucho).
idzmy krok dalej i cwiczmy pierwiastkowanie-zdecydowanie czesciej strzela sie "na ukos"[/quote]