Proszę o podzielenie się uwagami na temat mojej rozpiski z uwzględnieniem następujących uwag i spostrzeżeń z mojej strony:
Zaczyna się jakiś dziwny pęd ku magii, szczególnie po wyjściu WC kaczek, nawet mi to odpowiada, bo magię lubię, nawet jeśli mnie zawiedzie na całej linii. W związku z tym wystawiam magów i kapłanów, dających magię i środki do obrony przed napastowaniem magicznym ze strony przeciwników. Założenie drugie to jakiś klimat armii, stąd też grywam na powszechnie uważanej za niegrywalną piechocie skupionej w dużych klockach z bohaterami wspomagającymi je jak się tylko da. Założenie trzecie to jakaś elastycznośc tejże rozpiski, tak żeby móc w miarę komfortowo próbowac sił z różnymi przeciwnikami. A teraz już rozpiska bo nie chce mi się ględzic bez sensu za dużo:
Generał: Kapłan Bitewny, Koń z Kropierzem, Ciężka Zbroja, Zaklęta tarcza (Enchanted Shield), Miecz Potęgi (Sword of Might) @138
Mag Bitewny, 2 poziom, Kostur Mocy (Rod of Power), Kamień Mocy (litości, nie każcie mi tego tłumaczyc ) @150
Mag Bitewny, 2 poziom, 2x Zwój Rozproszenia @150
12 Biczowników z Prorokiem Zagłady(Champion oddziału) @130
6 Rycerzy Zakonnych FCG z Wojennym Sztandarem (War banner) @203
20 Szermierzy FCG @145
+5 kuszników @40
+5 Strzelców (handgunners) @40
21 Szermierzy FCG @151
+5 kuszników @40
+5 Strzelców @40
20 Gwardzistów Elektorskich (Greatswords) FCG @230
Wielkie Działo @100
5 Rajtarów z Muzykiem @97
Wyrzutnia Rakiet @115
Wychodzi równe 1999 punktów.
Nie chce mi się liczyc modeli.
Kości mocy: 6-9
Kości Rozproszenia: 5-8
Wychodzi na całkiem znośną ropiskę, mam praktycznie wszystko czego chciałem w niej. Solidne centrum w postaci Gwardii, flankowane przez szermierzy, wspomagane przez kawę i fasta. Jest czym postrzelac i czym przyjąc szarżę na klatę, nawet można tu mówic o jakiejś kontrze. Problemem jest oczywiście liderka, wiadomo, ludzie strasznie szybko spieprzają z pola bitwy. Problemem jest też brak BSB (nie mam pomysłu na jego ewentualne złożenie) wspierającego Gwardię, dziś w teście właśnie to mnie uziemiło i z remisu wyszło 13:7 dla przeciwnika. Szarża Savage Boar Boyz Big 'Uns z aktywowanym Banner of Butchery (sorry, tych nazw po polsku nie znam a nie chce mi się na poczekaniu tłumaczyc) zmiotła dziś biczowników, wniosek prosty i oczywisty, unikac takich starc, mój błąd przy wystawieniu. Zastanawiam się też nad wystawieniem kuszników zamiast strzelców, brak zasięgu mnie strasznie boli. Nie wiem też czy nie wystawic piekielnika (helblaster) zamiast wyrzutni rakiet, odpada rozrzut ale dochodzi problem sporej szansy na misfire. Myślałem też nad znalezieniem punktów na Pierścień Wolansa na kapłanie, da się go tam upchnac a zawsze jest szansa na jakiś fajny czar. Niestety, mój ulubiony Pierścień Ognistej Zagłady się nie zmieści, a szkoda. Z poważniejszych zmian myślałem jeszcze nad wystawieniem dwóch oddziałów po 10 strzelców z czempionami i hochlandami, to by bardzo wzmocniło moją siłę ognia i dało możliwośc nękania wrogich gieńków i magów, w takim przypadku już nie narzekałbym na zasięg, byłyby i kusze, i strzelby w armii, nie jestem tylko pewien za co ich tu wpakowac, może za biczowników i coś jeszcze, np. okrojenie rycerzy.
Co sądzicie, jak wam się podoba, co byście proponowali zmienic i czemu?
Imperium 1999 na turniej lokalny
na kaplana to polecam Doom Fire ring. Generalnie ot Swoja piechota duzo nei zrobisz malo Cie :/ Gwardie bym wyrzucil z rozpy bo strasznie drogo u Ciebie wychodiz a zamiast tego wrzucil armate i przypakowal reszte piechoty, Pozatym Gwardia bez BSB z gryfim sztandarem i detki jest slaba. Z rakietnicy bym zrezygnowal zamiast tego helke bo na czolg ptk nie ma niestety.
O golnie rozpiska mi sie podoba bo nie jest standartem ale niestety silan nie jest![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
O golnie rozpiska mi sie podoba bo nie jest standartem ale niestety silan nie jest
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)