12 IV 1500pts Imperium Gier 26. IV
12 IV 1500pts Imperium Gier 26. IV
Regulamin:
Startujemy o 10:30, od 10:00 zapisy. Wszyscy, którzy do tego momentu się zapisali mają pewne uczestnictwo w turnieju.
Wpisowe 10pln.
Pierwszy bierze 50%, drugi 30%, trzeci 20% i musi je wykorzystać na zakupy w naszym sklepie z 10% rabatem.
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Magia ograniczona do 7 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Malowanie:
5pkt za armie pomalowaną w całości na minimum trzy kolory (tzn. nie sam podkład i parę plam, chyba wiadomo o co chodzi), za połowę modeli 3pkt, za 1/4 1pkt.
Za podstawki wymodelowane 1 lub 2 pkt decyduje sędzia. Dodatkowo sędzia może przyznać do 3pkt. za szczególnie dobry wygląd armii. Oczywiście ocenianie modele muszą grać w turnieju.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie rozpiski do wglądu dla sędziego lub po bitwie dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Natomiast musi określić czy posiada w oddziale sztandar, muzyka lub championa. No i rzecz jasna co to za oddział.
Startujemy o 10:30, od 10:00 zapisy. Wszyscy, którzy do tego momentu się zapisali mają pewne uczestnictwo w turnieju.
Wpisowe 10pln.
Pierwszy bierze 50%, drugi 30%, trzeci 20% i musi je wykorzystać na zakupy w naszym sklepie z 10% rabatem.
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Magia ograniczona do 7 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Malowanie:
5pkt za armie pomalowaną w całości na minimum trzy kolory (tzn. nie sam podkład i parę plam, chyba wiadomo o co chodzi), za połowę modeli 3pkt, za 1/4 1pkt.
Za podstawki wymodelowane 1 lub 2 pkt decyduje sędzia. Dodatkowo sędzia może przyznać do 3pkt. za szczególnie dobry wygląd armii. Oczywiście ocenianie modele muszą grać w turnieju.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie rozpiski do wglądu dla sędziego lub po bitwie dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Natomiast musi określić czy posiada w oddziale sztandar, muzyka lub championa. No i rzecz jasna co to za oddział.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2008, o 16:01 przez ksch, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja osobiście na takie pkt nie widzę sensu ograniczeń magii np: dwarfy stawia to na dobrej pozycji bo zamiast zainwestować w anty magie będą miały jeszcze więcej strzelania, bretka będzie nie do zjechania bez magii i nowe wampiry też. A armie które opierają się na magii staną się plewnie i nikt ich nie weźmie z domu. Sadze ze ograniczanie magii to ograniczanie WFB w którym świecie jest magii pełno.ksch pisze:Hehe, to się zastanów Na pewno będą ograniczenia magii, żeby jakieś porno nie wyleciało z szafy
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Mnie tez raczej mozesz zapisać, nie powinno mi nic wielkiego wtedy wyskoczyć.
Ograniczenia magi na te punkty to fakt głupota, a ponad to przydała by sie jakas ocena malowania.
Ograniczenia magi na te punkty to fakt głupota, a ponad to przydała by sie jakas ocena malowania.
Hmmm ograniczenie magii nie ma sensu? To taki mały przykład np moje szczury:
enginerx3 (jedne ma oko a drugi deamona) = 305pkt
hmmm.... i co dostajemy za te pkt?
3x 2D6S5 na 3 kościach i do tego D6S5 z boundspella....
A zostaje jeszcze 445 pkt i co za to można wziąść....?
Hmmm.... moze 2x 21 clanów(muzyk,sztandar,ratling) i do tego 2x 21 slavów
A że to parówka, to co weźmiemy do pary.... hmmm moze drugie szczury tak samo złożone?
Ja tu wcale nie widzę żadnego porno... po prostu w 2/3 tury wygrywasz praktycznie ze wszystkim i co to za zabawa... prawda?
enginerx3 (jedne ma oko a drugi deamona) = 305pkt
hmmm.... i co dostajemy za te pkt?
3x 2D6S5 na 3 kościach i do tego D6S5 z boundspella....
A zostaje jeszcze 445 pkt i co za to można wziąść....?
Hmmm.... moze 2x 21 clanów(muzyk,sztandar,ratling) i do tego 2x 21 slavów
A że to parówka, to co weźmiemy do pary.... hmmm moze drugie szczury tak samo złożone?
Ja tu wcale nie widzę żadnego porno... po prostu w 2/3 tury wygrywasz praktycznie ze wszystkim i co to za zabawa... prawda?
Masz ograniczenie na 2 herosSkaven pisze:Hmmm ograniczenie magii nie ma sensu? To taki mały przykład np moje szczury:
enginerx3 (jedne ma oko a drugi deamona) = 305pkt
Skaven pisze: A że to parówka, to co weźmiemy do pary.... hmmm moze drugie szczury tak samo złożone?
normalnie na parówkach nie można dublować armii
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Trzeba się nad tą magią zastanowić. W tytule jest trochę zaciemnione, bo teraz odnoszę się do turnieju solowego na 1500pts i sygnalizuje parówkę. Regulamin podam na dniach. Butan zaproponował ograniczenie nie poziomów a liczby wykorzystywanych w jednej fazie kostek.
Kurka mogę mieć problem z przybyciem na turniej.
Pomysł z przycięciem kostek nie jest zły, choć bez zadnych przycięć też będzie fajnie bo przytnie to WE a na skaveny i VC można zawsze pomyśleć o duuuużej antymagii.
@Arte
Z innej beczki. Raczej dobrze mi się wczoraj wydawało że czempion schodzi ostatni i mam nadzieję że wczoraj o tym niewiedziałeś.
Wiesz ze wtedy Twoja kawaleria z warbannereem zostałaby pogoniona, odzyskalibyśmy sztandar, nie stracili katapulty ani kuszników.
Co prawda za głupią szarżę naszym BSB słusznie przegraliśmy. Gratki dla was.
Pomysł z przycięciem kostek nie jest zły, choć bez zadnych przycięć też będzie fajnie bo przytnie to WE a na skaveny i VC można zawsze pomyśleć o duuuużej antymagii.
@Arte
Z innej beczki. Raczej dobrze mi się wczoraj wydawało że czempion schodzi ostatni i mam nadzieję że wczoraj o tym niewiedziałeś.
Wiesz ze wtedy Twoja kawaleria z warbannereem zostałaby pogoniona, odzyskalibyśmy sztandar, nie stracili katapulty ani kuszników.
Co prawda za głupią szarżę naszym BSB słusznie przegraliśmy. Gratki dla was.
Czempion schodzi ostatni i trzyma szmatę czy nie?
Oki, wszystkich będę zaraz wpisywał. Tymczasem mam taką propozycję, a w zasadzie mamy, bo wykuła się dzisiaj podczas innej gry. Zamiast 2x750 z 4 corami, 6 specjalami i 2 rarami, zrobić jedną armię na 1500, w tym sensie, że obie armie muszą mieć minimum 1 core, wspólnie 3 speciale i jedna z nich wystawia rara, a druga dwie postacie. No i mamy tylko jednego generała? W ten sposób nie trzeba się obawiać dubletów, ani robić ograniczeń magii. Co Wy na to?
Poza tym rozdzielimy równiej nagrody, najlepiej na pierwszą trójkę. Oczywiście do przeznaczenia na figsy. No i mocniej będziemy pilnować limitu czasu, najlepiej jak w karciankach - kończysz limit, dogrywasz obecną rundę i koniec.
Poza tym rozdzielimy równiej nagrody, najlepiej na pierwszą trójkę. Oczywiście do przeznaczenia na figsy. No i mocniej będziemy pilnować limitu czasu, najlepiej jak w karciankach - kończysz limit, dogrywasz obecną rundę i koniec.
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2008, o 00:36 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.
Wpisani na 12 IV (solówka 1500pts):
1. Michał Rdzanek
2. Remus
3. Gremlin WE
4. Dydu - WE
5. Przemek Szwed - OK
6. Ja - WE
7. Charki
8. Sławek Wysocki WE
9. Paweł Stachowski Dwarves
10. Butan VC
11. Karl
12. Kosa WE
13. Cinek Imperium
14. Oskar HE
-----------------------------
15. Raptor
16. Wiewiór OiG
Na 26 IV
1. Przemek Szwed - OK
2. Dydu - WE
3. Ja - WE
4. Charki.
5. Remus - Michał Pawlarczyk.
6. Ząbek - Michał Rdzanek - Lizaki - Bretonnia
7. Sławek Wysocki - Paweł Stachowski - WE-Dwarves
8. Oskar HE
9. Cinek Imperium
10. Raptor
11. Piotr Gwizdak Dwarfs+Marcin Lara WE
1. Michał Rdzanek
2. Remus
3. Gremlin WE
4. Dydu - WE
5. Przemek Szwed - OK
6. Ja - WE
7. Charki
8. Sławek Wysocki WE
9. Paweł Stachowski Dwarves
10. Butan VC
11. Karl
12. Kosa WE
13. Cinek Imperium
14. Oskar HE
-----------------------------
15. Raptor
16. Wiewiór OiG
Na 26 IV
1. Przemek Szwed - OK
2. Dydu - WE
3. Ja - WE
4. Charki.
5. Remus - Michał Pawlarczyk.
6. Ząbek - Michał Rdzanek - Lizaki - Bretonnia
7. Sławek Wysocki - Paweł Stachowski - WE-Dwarves
8. Oskar HE
9. Cinek Imperium
10. Raptor
11. Piotr Gwizdak Dwarfs+Marcin Lara WE
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2008, o 23:23 przez ksch, łącznie zmieniany 12 razy.
Do solówki mamy 14 miejsc, do par 12. Wyników nie mogłem jeszcze powiesić, bo border w kółko padał. Wiewiór pośle je do ligi.
dopisz i mnie na 12tego ) -WE