Jak rozpykać imperium?

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
MistrzOstrza
Plankton
Posty: 1
Lokalizacja: Orsowo Dolne

Jak rozpykać imperium?

Post autor: MistrzOstrza »

To pierwszy post więc witam!
Macie może jakieś dobre pomysły jak zniszczyć w bitwie to paskudne empire? Czołgu nie mogę jakoś ruszyć i ciągle przegrywam z nimi :(
Za wszelkie porady będe bardzo wdzięczny

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

chłopie po raz 100 powtarzamy na czołg Duch kuzni raz i nie rusza sie do końca bitwy a opcja nr to bolce albo Smok który lekko powinien go wsysnac. Choć ja wole rzucic 6 z metala a potem na koniec bitwy dobić bolcami żeby miec całosc pts ;)

poza tym 6 z metala kawe zamiata jak nic innego w grze :D do tego jakies magic missle bolce itp nie mówiac o WL i DP. Lewki biora wszystko na klate a DP szybko zajma sie tyłami (orzeł może też być przydatny ;) np na działa) czyli to wizja maga (gram tylko na magi i tylko takie taktyki mge ci doradzić) NO oczywiście Banner of ellyrion na 5 DP z BB panowie zamiota totalnie wszystko w imperium no moze nie Greatswordów tak odrazu :D na drugich DP war banner (6) i tez zmiota wszystko

no a jak na mniej niż na 2k to zostaja tylko bolce

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

kurde.. a myslałem ze w naszym dziale nie beda ludzie umieszczali takich glupkowanych tematow.. "jak poradzic sobie z jakaś armia" - tak jak dzieje sie to w dziale Imperium czy Krasnalków.

jesli na prawde nic Ci sie nie sprawdza.. to zainwestuj w 3 magów.. przejrzyj dokladnie wszystkie czary.. na kazda armie znajda sie dobrze czary...

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Assello to taki starszy brat :D nie ma to jak doradzi ;* hahahah...
kup se 3 magów i poczytaj co nieco ok..?hahah :D

Choc tak szczerze to mogłeś przewertować inne tematy jest wiele taich ;)

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

RBT za górki abyś ty go widziała on nie :D(nie wszystkie ).
Jak już poprzednicy pisali magia . Ja bym wolał Stasia(star dragon miazgę robi ze wszystkiego). Orły na działa, albo fasty tez dobre i tanie.

Taki temat zdarzył się pierwszy raz to może zmienić nazwę "Jak sobie poradzi z ..."
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

asasselo my rozkminiamy taktyki jak to by pokonać VC armią którą narazie chyba nikt nie zdnalazł jakiegos dobrego sposobu, na czołg cuź ja jestem za magią bo jest wybuchowa i ciekawie wygląda rzucanie czaróz z 3 kosci chociaż mi to często tam wychodzi nawet na 12 :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

tedzio pisze:asasselo my rozkminiamy taktyki jak to by pokonać VC armią którą narazie chyba nikt nie zdnalazł jakiegos dobrego sposobu, na czołg cuź ja jestem za magią bo jest wybuchowa i ciekawie wygląda rzucanie czaróz z 3 kosci chociaż mi to często tam wychodzi nawet na 12 :)
no tak.. tylko ze HE z grubsza nie maja takich problemów.. jesli ktos juz zupelnie sobie nie radzi tym czym lubi grac.. to bierze sobie max magii albo Star Dragona i problem w miare rozwiazany..
dlatego nie rozumiem po co mamy podawac taktyki na kazda armie... no chyba ze ktos szuka jakis wysublimowanych zagrywek..ale do takich to trzeba dojsc samemu.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

w sumie gracz HE nie powinien szukać taktyki na armie ale lora na armie, a taki temat już jest ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Zgadza się, nie powinny, dziwnym trafem taktykę za elfy rozwiązuje ASF i BoH vel Stardragon...

Mała poprawka, jest jedna taktyka: jak elfy mają nie dac się rozstrzelac zanim dojadą do wroga.

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Oj naprawde imperium to nie jest problem: potencjał magiczny mamy podobny tylko że jesteśmy o BoH, 2*10 łuczników można tak ustawić żeby oni strzelali w cannony a muszkiety nas nie dosięgły. Ważny jest ogónnie +1 do zaczynania.

Ogólnie Magia+BSB+3 Bolce+ Orzeł+20 łuków+ 2 elitarne piechoty+ 2 jazdy (jedna z ellyrianem) powinny pojechać imperium :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Myth pisze:Zgadza się, nie powinny, dziwnym trafem taktykę za elfy rozwiązuje ASF i BoH vel Stardragon...

to malo wiesz :roll:
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Myth pisze:Zgadza się, nie powinny, dziwnym trafem taktykę za elfy rozwiązuje ASF i BoH vel Stardragon...

Mała poprawka, jest jedna taktyka: jak elfy mają nie dac się rozstrzelac zanim dojadą do wroga.
Grałeś kiedyś HE? Nie chce być niemiły ale samo ASF nie wystarczy do wygrania bitwy. Tak samo jak SD. Myślisz ze leci sie takim stworem i wszytko tak samo piechotą? I tak zawsze to ja muszę atakować bo nikt nie chce bo po co.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

dokładnie na mnie żadko kto szarzuje i trzeba sie nagłowić naprawde a szczególnie gdy przeciwnik mobilny jak WE (moja zmora te driady ale prędzej czy póżniej i tak wszystkich wybijam) :D

Awatar użytkownika
swierszcz48
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47
Lokalizacja: Orando Wrocław

Post autor: swierszcz48 »

a co myslicie zeby uzyc 6 czaru z shadopwa na czolg??
on musi nie zdac testu inicjatywy, wiec bylby odrazu zniszczony, czy raczej za kazdy jego pkt zywotnosci bym rzucal D6
i na 4+ byl ranil(podstawka na pewno nie bylbaby calkowicie przykryta)

pzdr

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Czołg teraz to plew, nikt go nie używa :D
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Tak, ale on mówi o zasadach 7ed. Wtedy uwaliłby czołg pitką na 4+. Teraz by tego nie zrobił bo: nikt nie używa czołgu m.in. z powodu pitki, po drugie, teraz na miejscu pitki jest brzytwa :wink: . A nią to mógłby co najwyżej wzmocnić własny oddział i wtedy zdjąć czołg, którego i tak nikt nie wystawi, bo zwykły oddział 40 spear elfów zrobi to bez doładowania równie dobrze. Z resztą do pozbycia się czołgu wystarczy podstawowy czar z metalu. Jak dobrze pójdzie, czołg zrobi się bezużyteczny przy pierwszym podejściu :D .
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
swierszcz48
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47
Lokalizacja: Orando Wrocław

Post autor: swierszcz48 »

aha, spox, bo jaos tak z kolegami uznalismy ze tylko niektore z zasad 8ed bedziemy stosowac,
m.in.: szarza, nowy ASF;

ale magia pozostala ta sama, po za tym, ja lubie jak mi wyskoczy udziwnienie takie jak czolg,
a sie zastanawialem, czy dziala na niego ten czar, bo w zasadach specjalnych ma ze moze go uszkodzic tylko czar, w ktorym jest podana sila ;]

dziex ;]

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

swierszcz48 pisze:w zasadach specjalnych ma ze moze go uszkodzic tylko czar, w ktorym jest podana sila
O, tego nie wiedziałem.
W RB napisano, że AB>RB: zasady pitki to zasady ogólne (RB), zasady czołgu to zasady szczegółowe (AB).
Wniosek: pitka nie ma siły, więc nie uszkodzi czołgu - tak zinterpretuje tę zasadę gracz imperium.
EDIT:
Z drugiej strony, opis pitki mówi, że cel ma testować inicjatywę, by uniknąć usunięcia z gry. Istnieją jednak takie czary, które nie posiadają siły i nie każą testować współczynników, tylko automatycznie uszkadzają cel. I chyba właśnie o takie czary chodziło w opisie czołgu. Pitka takim czarem nie jest, więc możesz nagiąć tę zasadę do własnych potrzeb w ten sposób.

Wszystko zależy od tego, w którą wersję gracie. Tak to już jest, gdy się miesza edycje :wink: .
Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, o 15:10 przez Klafuti, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

O, tego nie wiedziałem.
W RB napisano, że AB>RB: zasady pitki to zasady ogólne (RB), zasady czołgu to zasady szczegółowe (AB).
Wniosek: pitka nie ma siły, więc nie uszkodzi czołgu.
Od przynajmniej paru miesięcy nieaktualne. Errata do imperium usuneła paragrał o magii, więc na czołg działają wszystkie czary ( np. można nań rzucić flaming sworda i ma magiczne i płonące impakty wtedy ). Pitka działa, bo paragraf o testach charakterystyk został.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
swierszcz48
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47
Lokalizacja: Orando Wrocław

Post autor: swierszcz48 »

heh, no to skoro dziala, to juz wiem, jaka domene zaczne czesciej uzywac ;]
(zwykle metal byl gora na imperium) ;]

ODPOWIEDZ