Bitwa o Białystok, 10-11.05.2008
Bitwa o Białystok, 10-11.05.2008
Obywatele! K.G.B. Front Wschodni ogłasza rekrutację ochotników do wyruszenia na wschodnie pustkowia. To zadanie dla najdzielniejszych! Bitwa o Białystok zbliża się nieuchronnie, dowództwo wyznaczyło tereny Politechniki Białostockiej jako punkt zbiórki wszystkich ochotników. Ci, którzy wykażą się męstwem, odwagą i zdolnościami taktycznymi mogą być pewni, że ojczyzna o nich nie zapomni!
Turniej odbędzie się w ramach Juwenaliów oraz konwentu EGU – East Games United. W ramach wejściówki każdy uczestnik będzie miał dostęp do licznych atrakcji, przygotowanych przez organizatorów. Będą to m.in.:
-pokazy gier video (PC i konsole)
-pokazy walk w wykonaniu drużyn Wikingów i Słowian
-konkursy z nagrodami
-wstęp na koncerty w ramach Juwenaliów i imprezy towarzyszące
-obcowanie z nieskażoną florą i fauną, a także bezpośrednia konfrontacja z królem puszczy - Żubrem
Na terenie konwentu będzie otwarty ogródek piwny i stoisko z jedzeniem - będzie możliwość kupienia pizzy i innych niezbędnych do przeżycia na turnieju fast-foodów.
-Format: 2250 punktów, limited
-Termin: 10-11.05.2008
-Miejsce: Hala sportowa Politechniki Białostockiej
-Wejściówka: 8zl, ze spaniem (akademiki PB) 23 zł - sala 7 osobowa, lub 33 - sala 2 i 3 osobowa. Klubowicze Frontu Wschodniego - 7 zł.
*Obowiązują zasady 7 edycji wraz z najnowszymi uściśleniami sędziowskimi.
-Dopuszczone armie:
*Wszystkie armie z 7 edycji (Dwarfs, Orcs and Goblins, Empire, High Elves, Vampire Counts)
*Pozostałe armie z 6 edycji
*Storm of Chaos tylko dla armii, które nie mają jeszcze podręcznika do 7 edycji
*Dopuszczone są Chaos Dwarfs oraz Dogs of War
*Można grać Southlandsami oraz liczą się Sacred Spawnings
*City Garizon, Kislev oraz Zombie Pirates of the Vampire Coast dopuszczone
*Gracze wystawiający jednostkę z Kislevu jako Allied Contingent dostają +1DP do ogólnej klasyfikacji, a ci, ktorzy grają tylko tą armią - +3DP. Warunek: oryginalne, albo odpowiednio skonwertowane figurki.
-Zgłoszenia wraz z rozpiską proszę wysyłać na adres front-wschodni@o2.pl , w formacie Army Buildera, lub w excelu.
-Wysłanie poprawnej rozpiski do 7 maja jest premiowane dodatkowymi 3DP do klasyfikacji ogólnej.
Nagrody:
I miejsce:
- Bon na 230 zł do wykorzystania na figurki
- Puchar, dyplom, i uscisk ręki organizatorów
- Walizka GW
- Army Book
- VC vampire Lord
- Plakat
II miejsce:
- Bon na 135 zł do wykorzystania na figurki
- Puchar, dyplom, i uscisk ręki organizatorów
- Army Book
- VC Crypt Ghouls - box
- Grave Guards - blist.
- Plakat
III miejsce:
- Bon na 35zł do wykorzystania na figurki
- Puchar, dyplom, i uscisk ręki organizatorów
- Army Book
- Warhamer Rules Case
- WFB Counter Set
- Plakat
Miejsca IV-VI:
- Blister (do wyboru z: Fell Bats, Wardancers, Dragon Prince, Furies, Chameleon Skinks, Squig Hoppers)
- Uścisk ręki organizatorów
- Miarka GW
- Kostki do gry
- Plakat
Miejsca VII-X:
- Uścisk ręki organizatorów
- Miarka GW
- Plakat
Klimaciarz turnieju:
- Blister (do wyboru z: Fell Bats, Wardancers, Dragon Prince, Furies, Chameleon Skinks, Squig Hoppers)
- Dyplom i uścisk ręki organizatorów
- Box 10 ghouli
- Saszetka na kostki
- Miarka GW
- Plakat
Ostatnie miejsce:
- Blister (do wyboru z: Fell Bats, Wardancers, Dragon Prince, Furies, Chameleon Skinks, Squig Hoppers)
- Uścisk ręki organizatorów i poklepanie po plecach, a także nagroda niespodzianka sponsorowana przez Inferno
- Miarka GW
- Plakat
Sponsorzy:
Prezydent Miasta Białegostoku
Departament Gier
Q-workshop.com
Technikum Gastronomiczne w Białymstoku
Bitewniaki.pl
Faber i Faber
-WIP
Plan Turnieju:
Sobota:
-9.00 – 10.00 – zapisy
-10.00 – 12.30 – I bitwa – „Disco Relax”
-12.30 – 12.45 – przerwa
-12.45 – 15.15 – II bitwa – „Dobrze posiedzieć przy Żubrze”
-15.15 – 15.30 – przerwa obiadowa
-15.30 – 18.00 – III bitwa – „Mister Białegostoku”
Niedziela:
-9.00 – 11.30 – IV bitwa – „Nie będzie niczego!”
-11.30 – 11.45 – przerwa
-11.45 – 14.15 – V bitwa – pitched battle.
-14.20 – ogłoszenie wyników
Sędziowie:
-DZIK
Sędzia malarski: Von Zeppel. Pełen profesjonalizm, znany niektórym użytkownikom BP :]
Scenariusze:
W każdej bitwie obowiązuję następująca zasada wystawiania się: gracze rzucają kostkami, osoba która ma wyższy wynik decyduje czy wybiera stronę czy zaczynanie, a także jako pierwsza wystawia swój odział.
I. Disco-relax!
Oddział (koniecznie z muzykiem) wybiera piosenkę, która będzie go zagrzewać do boju na Froncie. Efekty dotyczą tylko oddziału i bohaterów znajdujących się w nim, jeśli bohater opuszcza oddział, traci efekty (opuszcza imprezę). Piosenkę wybiera się przed bitwą, należy ją zapisać na kartce i pokazać przeciwnikowi, gdy ten już dokona wyboru. Kliknij nazwę piosenki, aby poczuć klimat turnieju!
a)Jesteś szalona - oddział dostaje frenzy i podlega zasadzie Stupidity.
b)Czarne oczy - insane courage na każdym dublecie.
c)Co Ty mi dasz - możesz zabrać jeden punkt z Ws,Bs,S,T,I,Ld dla wrogiego oddzialu rank&file i dodać go swojemu oddziałowi.
d)Niech żyje wolność - Niech żyje wolność - oddział zawsze maszeruje, nawet jeśli w 8 calach jest przeciwnik, w 12 calach nie ma Generała lub w 6 calach Wampira (Vampire Counts), lub gdy normalnie nie może maszerować (armia Tomb Kings).
e)Będziemy robić to na sposobów różnych sto - mag, jeśli jest w oddziale, może używać lore'a Slaanesha.
f)Straciłaś cnotę - oddział traci jednego wounda, ale zyskuje odporność na fear i na panikę.
g)Zostajemy do końca - +150 VP, jeśli na koniec bitwy oddział przeżyje i ani razu nie będzie musiał uciekać.
h)Spadająca gwiazda - Champion odziału z muzykiem dostaje Bound Spella z czarem Comet of Cassandora z Lore of Heavens. Jednakże Spadająca Gwiazda nie jest tak mocna jak oryginał i zadaje tylko 2d6 hitów z siła 3. Bound Spell ma power level 4 i po każdym jego użyciu należy rzucić kością. Jeśli wypadnie 1 lub 2, moc Bound Spella kończy się i nie można więcej go używać.
II. Dobrze posiedzieć przy żubrze.
Po stole (zaczynając od środka) porusza się kapsel po Żubrze, 3d6 cali w każdej turze, kierunek wyznaczany scatterką. W promieniu 6 cali od niego każdy model dostaje dodatkowego warda na 5+. Jeśli ma już takiego, to na 4+. Jeśli ma na 4+, to ulepsza go do 3+. Jeśli ma już na 3+ to nic nie dostaje, bo to by było przegięcie .
III. Mister Białegostoku.
Jeden z Twoich bohaterów to słynny mister Białegostoku, TADEUSZ SIEKIERKO!
Wybierz jednego z bohaterów, i rzuć kostką D6, aby dowiedzieć się jaki jest Tadeusz Siekierko:
1: Jest wolontariuszem: Oddaje swoje magic itemy dla innych bohaterów w armii (musi oddać conajmniej jeden item)
2: Jest spontaniczny: na początku każdej tury (Twojej i wroga) rzuć D6, na szostce on (i jego oddział, jesli w jakims jest) rusza się D6 cali po najkrótszej drodze w kierunku wroga. Jesli ten ruch doprowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest liczony jako szarża z pursuit into fresh enemy
3: Talia jak u osy: +1A, który ma zasadę Poison.
4: Religioznawstwo: dostaje marka jednego z bogów Chaosu (właściciel wybiera)
5: 70cm w bicepsie: +3S
6: Uprawia turystykę górską i pielgrzymkową: Mv9 i biega bez minusów po terenach trudnych i b. trudnych!
IV. Nie będzie niczego.
+3 duże punkty za wyczyszczenie stołu.
Podczas bitwy można zdobyć 2250 punktów za armię wroga oraz dodatkowo po 100 punktów za zdobycie każdej z czterech ćwiartek, zabicie generała oraz zdobycie sztandarów (w tym sztandaru armii).
Progi punktowe:
Różnica: Wynik:
0-249 - 10:10
250-499 – 11:9
500-749 – 12:8
750-999 – 13:7
1000-1249 – 14:6
1250-1499 – 15:5
1500-1749 – 16:4
1750-1999 – 17:3
2000-2249 – 18:2
2250-2499 – 19:1
2500+ - 20:0
Na turnieju nie obowiązuje wymóg pomalowanej armii, można używać proxów (ale do granicy przyzwoitości, pownny mięć przynajmniej adekwatne podstawki), jednakże posiadanie pomalowanej i spełniającej WYSIWYG armii będzie hojnie punktowane.
Ocena hobbystyczna (maksymalnie 38 pkt):
*Test wiedzy – 10 pkt
*Ocena malowania:
-armia niepomalowana – 0pkt
-armia pomalowana tragicznie (przysłowiowe "3 kolory") - 3 pkt
-armia pomalowana – 7pkt
-Masterclass – 10pkt
Sędziowie mogą i powinni przyznawać oceny pośrednie.
*Konwersje:
-brak – 0pkt
-nieliczne – 1pkt
-spora częśc armii skonwertowana – 3pkt
-ponad połowa armii skonwertowana – 5pkt
*WYSIWYG (zgodność wyposażenia figurki z rozpiską):
-brak – 0pkt
-brak WYSIWYGU lub nieliczny WYSIWYG, ale posiadanie modeli ze swojej armii – 1pkt
-Większość armii posiada WYSIWYG – 3pkt
-Cała armia posiada WYSIWYG – 5pkt.
*Podstawki:
-brak zrobionych – 0pkt
-zrobione, ale nie w całej armii – 1pkt
-zrobione w całej armii – 3pkt
-zrobione w całej armii plus zrobione Movement Traye – 5pkt
*Przygotowanie do gry – posiadanie Army Booka, kostek, miarki itd. - 3pkt
Dodatkowo do zdobycia są 3 punkty za wysłanie poprawnej rozpiski do 07.05.2008r. oraz punkty za wystawianie Kislevu (patrz wyżej).
Ogółem do zdobycia są 144 punkty.
ZGŁOSZENI:
"R" oznacza nadesłaną poprawną rozpiskę.
1. Karol "Karlee" Wyszkowski R
2. Paweł "Zulus" Zdanowicz R
3. Maciek "Zertaul" Kamiński
4. Kamil "Inferno" Pocałujko R
5. Andrzej "Siwy" Sadowski R
6. Jacek Kubas R
7. Piotr "CzarnY" Czarny R
8. Stachu R
9. Antoni "Antonio" Kowalski R
10. Rafał "Relosu" Kołban
11. Wojtek "Shakin' Dudi" Dudkowski R
12. Duke R
13. Niedbal R
14. Supeł R
15. Jakub "Thain" Skibicki R
16. Marcin "Bigos" Bigosiński R
17. Tomek Jardzioch
18. Reyki R
19. SUMO
20. Nars R
21. Kard
22. Aleksander "Murmandamus" Wasita R
23. Kacper "swieta_barbara" Bucki R
24. Taraś
25. Czopek
26. Nehan
27. Jerzyn
28. Wojciech "Virgo" Grochowski R
29. Bartys
30. Marian
31. Gobbos
32. Vader
33. Dastor
34. Kielon R
35. Lohost R
36. Alex R
37. Wiktor "Ryjek" Tomczyk R - rozpiska nieczytelna, prześlij ponownie w .doc albo .txt
38. Marcin "Semi" Sommer
39. Damian "DamianDamian" Moraś
40. Mariusz "Benio" Stankiewicz R
41. SlanesH R
42. Paweł "Grichalk" Krauze ID: 2392 R
43. Tomek "Assur" Szwedow R
44. Samuel "Croq'Gar" Kmita R
45. Marek Golan R
46. Wisper
47. Michał Bieliński R
48. Marcin "Semi" Sommer R
49. Paweł "Wydra" Wydrzyński R
50. Łukasz Solarski R
51. cinkos R - rozpiska nieczytelna, prześlij ponownie w .doc albo .txt
...to be continued
DOJAZD:
Dojazd na turniej dla graczy jadących z: Warszawy, Łodzi, Olsztyna i Ełku: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa1.jpg
Dojazd na turniej od strony: Lublina i Łęcznej: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa2.jpg
I bonus: dojazd autobusami z dworca PKP, dla korzystających z usług naszych drogich kolei. http://kgbpodlasie.googlepages.com/autobusy.jpg
Ostatnio zmieniony 7 maja 2008, o 21:39 przez CzarnY, łącznie zmieniany 66 razy.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Z noclegiem jest tak, ze mamy pewna ilosc miejsc u siebie w domach, kto pierwszy ten lepszy . Pewnie da sie tez zalatwic akademiki.
Bilet ulgowy to cos ponad 22 zł, jesli w tym roku nie bylo podwyzki (nie wyjezdzalem na zadnego mastera ).
Podroz trwa 2:20 pospiesznym.
Bilet ulgowy to cos ponad 22 zł, jesli w tym roku nie bylo podwyzki (nie wyjezdzalem na zadnego mastera ).
Podroz trwa 2:20 pospiesznym.
Siemka chłopaki po dość długiej forumowej nieaktywności na BP widzę ten temat i mówię od razu: rezerwujcie miejsce dla moich Gobbo
Format mi się podoba, zresztą, co ma się nie podobać?
Format mi się podoba, zresztą, co ma się nie podobać?