26 IV Imperium gier - parówka 2x750pts.
26 IV Imperium gier - parówka 2x750pts.
Termin: 26 IV 2008r. godzina 10:00 zapisy. godzina 10:30 start.
Miejsce: Sklep Imperium Gier, ul.Dietla 45-47 (pasaż) w Krakowie.
Wpisowe: 10pln od osoby.
Podział nagród: 1 miejsce 50% z puli, 2 miejsce 30%, 3ie 20%. Do wydania w naszym sklepie.
Sposób rozgrywania turnieju: gramy 3 rundy swissa, bez ograniczeń w losowaniu, dozwolony challange w pierwszej rundzie. Limit trwania rundy to 1,5h, kiedy się kończy nalezy dograć trwającą rundę i skończyć grę. Pomiędzy rundami jest 15 minutowa przerwa. Cały turniej powinien więc się zakończyć około godziny 16:00 (piszę to tak szczegółowo, aby uniknąć sytuacji z ostatniej parówki, która skończyła się o 19:00).
Liczba miejsc: 12 par.
Regulamin:
Robimy jedną armię dla pary na 1500pts. Obie armie mają do wykorzystania limit 750pts (dozwolone przeniesienie do 5pts z niedoboru jednej do drugiej, a więc jeden np. 745 a drugi 755), przy czym jedna dysponuje jednym bohaterem i rarem a druga dwoma bohaterami. Obie strony muszą wystawić po jednym corze. Specjale limit 3 do podziału 2-1 w dowolny sposób.
Limit magii 8 levelli.
- Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- sojusz wystawia dwóch generałów (każdy dla swojej armii, za każdego 100 VP)
- maksymalnie jeden BSB na sojusz - profity z niego czerpią jednostki obu armii
- nie moną dołączać herosów do sojuszniczych oddziałów
- oddziały sojusznicze panikują się nawzajem
- Magia ograniczona do 8 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Casting Pool - bazowo 2 na cały sojusz
- Dispel Pool - bazowo 2 na cały sojusz (wyjątek - sojusz z Dwarfami = 3 kostki)
- nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy kończy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera i wystawia pierwszy oddział.
- Gramy na tajne rozpiski.
- Należy grać w parze, nie ma możliwości grania samemu. Sojusze tych samych armii dozwolone w szczególnych sytuacjach.
Ocena malowania:
Cała armia pomalowana 5pkt. (minimum trzy kolory), 50% 3pkt., mniejsza część 1pkt. Podstawki wymodelowane kolejne 1-2pkt. plus
0-3kt. za ogólne wrażenie armii. Przy czym oceniamy armię jako całość, bez podziału na sojuszników.
Zgłoszenia:
1. Remus i Michał Pawlarczyk.
2. Ząbek Lizaki i Michał Rdzanek Bretonnia
3. Sławek Wysocki WE i Paweł Stachowski Dwarves
4. Raptor Lizaki i Dariusz Butanowicz VC
5. Dydu WE - Oskar HE
6. Paweł Szczurek O&G - Rafał Kępa Dwarves
7. Jacek Stachowski Dark Elfy + Mateusz Kaczmarczyk O & G
8. Alek i Piotr Nowak EMP i WE
9. Cinek Emp i Ksch WE
10. Gremlin WE i Przemek Szwed HE
11. Romendakil Dwarves - Great Taurus Chaos Dwarves
12. Bóbr TK (na razie bez pary)
Miejsce: Sklep Imperium Gier, ul.Dietla 45-47 (pasaż) w Krakowie.
Wpisowe: 10pln od osoby.
Podział nagród: 1 miejsce 50% z puli, 2 miejsce 30%, 3ie 20%. Do wydania w naszym sklepie.
Sposób rozgrywania turnieju: gramy 3 rundy swissa, bez ograniczeń w losowaniu, dozwolony challange w pierwszej rundzie. Limit trwania rundy to 1,5h, kiedy się kończy nalezy dograć trwającą rundę i skończyć grę. Pomiędzy rundami jest 15 minutowa przerwa. Cały turniej powinien więc się zakończyć około godziny 16:00 (piszę to tak szczegółowo, aby uniknąć sytuacji z ostatniej parówki, która skończyła się o 19:00).
Liczba miejsc: 12 par.
Regulamin:
Robimy jedną armię dla pary na 1500pts. Obie armie mają do wykorzystania limit 750pts (dozwolone przeniesienie do 5pts z niedoboru jednej do drugiej, a więc jeden np. 745 a drugi 755), przy czym jedna dysponuje jednym bohaterem i rarem a druga dwoma bohaterami. Obie strony muszą wystawić po jednym corze. Specjale limit 3 do podziału 2-1 w dowolny sposób.
Limit magii 8 levelli.
- Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- sojusz wystawia dwóch generałów (każdy dla swojej armii, za każdego 100 VP)
- maksymalnie jeden BSB na sojusz - profity z niego czerpią jednostki obu armii
- nie moną dołączać herosów do sojuszniczych oddziałów
- oddziały sojusznicze panikują się nawzajem
- Magia ograniczona do 8 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Casting Pool - bazowo 2 na cały sojusz
- Dispel Pool - bazowo 2 na cały sojusz (wyjątek - sojusz z Dwarfami = 3 kostki)
- nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy kończy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera i wystawia pierwszy oddział.
- Gramy na tajne rozpiski.
- Należy grać w parze, nie ma możliwości grania samemu. Sojusze tych samych armii dozwolone w szczególnych sytuacjach.
Ocena malowania:
Cała armia pomalowana 5pkt. (minimum trzy kolory), 50% 3pkt., mniejsza część 1pkt. Podstawki wymodelowane kolejne 1-2pkt. plus
0-3kt. za ogólne wrażenie armii. Przy czym oceniamy armię jako całość, bez podziału na sojuszników.
Zgłoszenia:
1. Remus i Michał Pawlarczyk.
2. Ząbek Lizaki i Michał Rdzanek Bretonnia
3. Sławek Wysocki WE i Paweł Stachowski Dwarves
4. Raptor Lizaki i Dariusz Butanowicz VC
5. Dydu WE - Oskar HE
6. Paweł Szczurek O&G - Rafał Kępa Dwarves
7. Jacek Stachowski Dark Elfy + Mateusz Kaczmarczyk O & G
8. Alek i Piotr Nowak EMP i WE
9. Cinek Emp i Ksch WE
10. Gremlin WE i Przemek Szwed HE
11. Romendakil Dwarves - Great Taurus Chaos Dwarves
12. Bóbr TK (na razie bez pary)
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, o 16:21 przez ksch, łącznie zmieniany 11 razy.
Nie, jest trzech bohaterów na dwóch graczy do podziału 2-1.
- Al_Chemick
- Plankton
- Posty: 4
Dobrzy ludzie napisalem w topicu poprzednim dotyczacym tego turnieju ale pozwole sobie i tutaj zamiescic moja prosbe..
Zapiszta nas z łaski swojej na turniej par:
Jacek Stachowski (Dark Elfy) + Mateusz Kaczmarczyk ( O & G)
Zapiszta nas z łaski swojej na turniej par:
Jacek Stachowski (Dark Elfy) + Mateusz Kaczmarczyk ( O & G)
Done. Mamy 7 osób (w tym ja ) bez pary, jeśli ktoś wie już z kim gra, to bardzo proszę o wpisywanie się.
mnie mozecie tez dopisać ( WE) ale nei mam pary ...
2xVC?
Gremlin + Przemek Szwed
Done. Jest tak:
1) Dydu, Oskar - będziecie?
2) Jeśli ktoś się jeszcze zgłosi solo, to może zagrać ze mną, a jeśli w parze to tworzy 11. W przypadku obecności Damiana i Oskara mamy komplet wówczas (obojętnie czy ktoś się zgłosi solo czy w parze).
1) Dydu, Oskar - będziecie?
2) Jeśli ktoś się jeszcze zgłosi solo, to może zagrać ze mną, a jeśli w parze to tworzy 11. W przypadku obecności Damiana i Oskara mamy komplet wówczas (obojętnie czy ktoś się zgłosi solo czy w parze).
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
To ja się zgłoszę z moimi mocarnymi krasnoludami . Jeśli jest ktoś do pary to proszę o kontakt w celu ustalenia rozpiski.
Nie wiem czy będzie ocena malowania bo póki co sędziego nie zagadałem. Chcecie, żeby była?
Mi to tam <><, moze jej nie byc ;P