VC 2300
VC 2300
Ot takie manewrowe VC. Ale prosze skomentujcie to chociaż
1 Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Biting Blade [5]
Flayed Hauberk [25]
Helm of Commandment [30]
Dispel Scroll [25]
Talisman of Protection [15]
1 Vampire @ 240 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour
The Courtly: Walking Death [25]
The Martialle: Dread Knight [25]
Enchanted Shield [15]
Wristbands of Black Gold [30]
Hellsteed [20]
1 Vampire @ 180 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
5 Black Knights @ 189 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
6 Black Knights @ 193 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Hellish Vigor [25]
4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25] Pts
4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25] Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2298
1 Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Biting Blade [5]
Flayed Hauberk [25]
Helm of Commandment [30]
Dispel Scroll [25]
Talisman of Protection [15]
1 Vampire @ 240 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour
The Courtly: Walking Death [25]
The Martialle: Dread Knight [25]
Enchanted Shield [15]
Wristbands of Black Gold [30]
Hellsteed [20]
1 Vampire @ 180 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
5 Black Knights @ 189 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
6 Black Knights @ 193 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Hellish Vigor [25]
4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25] Pts
4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25] Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2298
Manewrować sobie tym możesz, ale jak wpadniesz na coś mocniejszego, to w walce go chyba nie wymanewrujesz... Jak chcesz robić sobie rozpiske na manewrowanie, to zrób sobie Lorda Siekacza(Red Fury, Dread Knight, Walking Death, Lanca z Autohitami i jak wystarczy ci pkt, to Crown of Dammed)
@ Urich^
A co powiesz na to jak szarżuje taka 5 BK + moj vampirek na hellsteedzie? albo wraithy + ten wampir? Wtedy to rozmontowuje większość oddziałów nawet od frontu. Nawet takie skampowane dwarfy. Załóżmy, że szarżuje ta 5 BK z warbannerem + wampir na longbeardów z bsb i double US.
Przekazuje wtedy ws'a BK więc zabije ci 2-3, a potem wampir jeszcze 2 zabije czyli razem 5 Przeciwnik mi zabije 1 to ja mam +8 do CR a on +7, i tak wygrywam.
Nie zapominajmy,ze mam jeszcze silna magie, więc troche ghuli prrzybedzie.
A co powiesz na to jak szarżuje taka 5 BK + moj vampirek na hellsteedzie? albo wraithy + ten wampir? Wtedy to rozmontowuje większość oddziałów nawet od frontu. Nawet takie skampowane dwarfy. Załóżmy, że szarżuje ta 5 BK z warbannerem + wampir na longbeardów z bsb i double US.
Przekazuje wtedy ws'a BK więc zabije ci 2-3, a potem wampir jeszcze 2 zabije czyli razem 5 Przeciwnik mi zabije 1 to ja mam +8 do CR a on +7, i tak wygrywam.
Nie zapominajmy,ze mam jeszcze silna magie, więc troche ghuli prrzybedzie.
kiepska rada.Urich^ pisze:zrób sobie Lorda Siekacza(Red Fury, Dread Knight, Walking Death, Lanca z Autohitami i jak wystarczy ci pkt, to Crown of Dammed)
to ja wiem, Ja mowie, że mały wampir szarżuje z BK a ten duży daje im ws.Urich^ pisze:Jak chcesz dawać BK swojego WSa, to nie możesz walczyć. Chyba że mówisz o innym wampirze który trzyma sie z tyłów tylko po to, aby dawać WS...
A nie wiem czemu kolega wcześniejszy tak odradza mi tego warda na 6+ i w zamian periapta? Niestety teraz nie ma już warda na 5+ wiec jest kiepsko, a coś musze mu dać. Zawsze to jakaś ochrona jest
No ok, ale załóżmy dostaje 4 rany, zdaje 1/4 save no i wtedy mam jeszcze mozliwosc 3W na 6+ wywardować co daje mi aż 50%, żeby nie stracić generała.wertyg pisze:Bo chyba dodatkowa kość za 15pkt. bardziej się opłaca niż ochrona na 6+, która wyjdzie jedynie przy mega szczęściu...
Ja uważam, że ten przedmiot sie spłaci jak bynajmniej 1W wywarduje.
Co do periapta, to owszem ciekawy wybór, ale jakoś te kości ciężko mi się przenosi, bo zazwyczaj wszystko zużywam.
To wcale nie jest szczęście. Tylko przypadek. Możr równie dobrze wypaść 6 jak i 1, albo 3. Masz 1/6 szansy że wypadnie ci 6. Równie dobrze można mówić, że tylko przy mega szczęściu wyrzucisz 4,5 czy 3.wertyg pisze:Bo chyba dodatkowa kość za 15pkt. bardziej się opłaca niż ochrona na 6+, która wyjdzie jedynie przy mega szczęściu...
Pozatym, jeżeli nawet zachowasz sobie tą kośc, to pewnie użyjesz jej do regeneracji ran na bohu który ten W stracił przez brak ToP. Czyli statystycznie ToP jest lepszy, bo regeneracje rany można jeszcze zdispellować...
Urich^ pisze: Pozatym, jeżeli nawet zachowasz sobie tą kośc, to pewnie użyjesz jej do regeneracji ran na bohu który ten W stracił przez brak ToP. Czyli statystycznie ToP jest lepszy, bo regeneracje rany można jeszcze zdispellować...
kiepskie stwierdzenie
malkontent ze mnie czy po prostu nie masz racji?
ToP zasejwuje Ci 1/6 ran podczas gry. czy podczas jednej z szesciu tur gry nie bedziesz musial zuzyc dodatkowej kostki na dozywianie.Urich^ pisze:Moge nie mieć
black periapt zawsze daje Ci dodatkowa kostke.
Tak naprawdę to nie masz w tej rozpisze klocka, który wpada we wroga, siecze, łamie i przejeżdżą dalej, każda z tych 5czy 6BK jest łatwa do prowadzenia, ale poddaje w wątpliwość jej skuteczność, jeżeli ugrzęźnie na więcej niż jedną turę.
Czy nie lepiej już zrezygnować z 4xBK na rzecz 2x5BK + 1x10BK, masz wtedy jeden główny młotek w armii którego asekurujesz pozostałym.
Czy nie lepiej już zrezygnować z 4xBK na rzecz 2x5BK + 1x10BK, masz wtedy jeden główny młotek w armii którego asekurujesz pozostałym.
To jest po prostu bardziej taktyczna rozpiska. Jakoś inne armie sobie radzą z 5 i 6 kawy. Będzie trochę trudniej i więcej kombinowania, ale przynajmniej nie idzie na łatwiznę z staniem w miejscu z drakenhoffem ^^
Nie jestem fanem banshee, ale carin wraithy są świetne. Sama rozpiska nie podoba mi się jakoś bardzo, ale grać się da, popieram pomysł z Periapitem ^^
Nie jestem fanem banshee, ale carin wraithy są świetne. Sama rozpiska nie podoba mi się jakoś bardzo, ale grać się da, popieram pomysł z Periapitem ^^