Daemonic Legion 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Daemonic Legion 2250

Post autor: JaceK »

Przygotowałem sobie taki pomysł.


Przede wszystkim są to modele, które lubię.
Złożone w, mam nadzieję, sensowną armię.

2250 Pts - Daemons of Chaos Army

Great Unclean One @ 510 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Nurgle; Flail
Slime Trail [10]
Trappings of Nurgle [50]

Herald of Nurgle @ 190 Pts
Battle Standard Bearer
Great Standard of Sundering [50]

Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts

10 Plaguebearers of Nurgle @ 150 Pts
Standard; Musician; Plagueridden

10 Daemonettes of Slaanesh @ 163 Pts
Standard; Musician
Siren Standard [25]

5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

5 Seekers of Slaanesh @ 157 Pts
Standard
Siren Standard [25]

3 Beasts of Nurgle @ 300 Pts

3 Fiends of Slaanesh @ 165 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250


Co wy na to?

Raczej bez magii.
Mam trochę twardych jednostek - GUO, Bestie Nurgle'a, Plaguebearersi.
Mam trochę szybkości - Fiendy, Seekerki, Furie.

Mam wrażenie, że brakuje mi czegoś z większą siłą. GUO ma za mało ataków. Ale czy na pewno będzie potrzebne?

Awatar użytkownika
Lukiman
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 173

Post autor: Lukiman »

Oddziały Slaanesha są dobre do flankowania ale potrzebują lepszego wsparcia.IMHO powinienneś wrzucić coś Khornowego co dałoby ci siłę przebicia tj.:
-jeszcze jedne psy, albo
-Bloodcrusherów zamiast tych bestii Nurgla, albo
-zamienić GUO na bloodthistera

Ew. powiększyć ten klocek PB, oni nie bija za mocno, ale z GUO/heraldem i full static cr'em są w stanie przytrzymać sporo rzeczy.No i oczywiście herald na palaquin!!
Liczą się tylko czterej bogowie:Khorne,Tzeentch.....Gork i Mork :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Strasznie drogo wychodza ci rare units - ja bym jednakze obcial je troche (zwlaszcza bestie, choc do wjebania sie na boczek unitu wystarczaja w zupelnosci 2 fiendy), za te punkty wsadzilbym jeszcze heralda slaanesha z MRoC (nie pamietam, jak sie on u demonow nazywa). Kosztuje malo punktow, a uwazam, ze ma zajebisty potencjal.

Reszta poprawna, chociaz szalu nie ma.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

szal cial to nie polecaj

tym tez sie da pograc :twisted:

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

swieta_barbara pisze:Strasznie drogo wychodza ci rare units - ja bym jednakze obcial je troche (zwlaszcza bestie, choc do wjebania sie na boczek unitu wystarczaja w zupelnosci 2 fiendy), za te punkty wsadzilbym jeszcze heralda slaanesha z MRoC (nie pamietam, jak sie on u demonow nazywa). Kosztuje malo punktow, a uwazam, ze ma zajebisty potencjal.

Reszta poprawna, chociaz szalu nie ma.
Kompletnie się nie zgadzam.

Drogie Rary? I co?
Jezeli będą efektywne, to nie widzę problemu.

Bestie to ultra skuteczny anvil.
Fiendy we trójkę mogą coś uderzyć, a nie tylko łamać szeregi.

Herald? Po co?
Na słabe oddziały nie warto marnować punktów.
Na mocne? Czym przyjmę tę szarżę? Bo chyba nie demonetkami?

Może coś przeoczyłem, ale nie sądzę, że warto aż tak.

Oczywiście być może GUO nie jest jakoś baardzo mocny. Może wezmę za niego innego GD. Zobaczę w praniu.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Niestety spaślak jest bez rewelacji - chyba że w formie ubijacza wielowoundowych stworów - z tą bronią za 75 punktów. Tyle że oczywiście punktów brakuje.
Brakuje mi tutaj też palankinu na bsb - taki mój osobisty faworyt i świetna stara figurka - tyle że znów brakuje punktów - może tego fienda albo jedne furie?

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Spaślak powinien być magiem 4lvl, bo tak jest za wolny, a jak bedie magiem moze przeciwnicy beda starali sie cos z nim zrobic. Magia nurgla jest teraz duzo lepsza i mozna w nią spokojnie pojsc razem z rod of nurgle ktory chyba mozna powtarzac czyli mozna miec dwoch heraldow z tym, do tego jeszcze tzeentchowy ze scrollem ktory tez poczaruje.
3 bestie to imho za duzo, dwie sie swietnie sprawuja, a 3 juz nie beda sie tak zwracac. Fiendy mozna ewentualnie dać w trojkach, aby robic w pierwszej turze fear outnumber lancom nawet od przodu.

ODPOWIEDZ