tk2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

tk2250

Post autor: allen »

Unnamed2250 Pts - Tomb Kings Army

1 * Tomb King @ 271 Pts
Light Armour; Shield
Destroyer of Eternities [70]
Collar of Shapesh [25]

1 * Tomb Prince @ 194 Pts
Light Armour; Shield
Flail of Skulls [45]

1 Chariot @ [45] Pts

1 Liche Priest @ 173 Pts
Hierophant
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Skeletal Steed @ [8] Pts

1 Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Hieratic Jar [25]

21 Skeleton Warriors @ 223 Pts
Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10] Pts

3 Tomb Swarm @ 135 Pts

3 Skeleton Chariots @ 190 Pts
Standard
Icon of the Sacred Eye [50]

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

20 Tomb Guard @ 298 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [40]

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 67


Total Army Cost: 2244

król w gwardii
price razem z czariotami

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Hero źle złożeni:
W kingu wywal Destoyera, strata pkt masz save na 5+ schodzisz w turę. Byle jaka 5x imperialnej konnicy i od cr padasz jak będzie z warbannerem. Dołoż Armor of the Ages i Cloak of Dunes. Ps. przy szarży save nie masz z większością jednostek.
Na takie pkt przeważnie nie daję się Prince i Kinga ale jak już to king powinnien być w chariocie nie prince, zamień prince na maga.
2 Priest co to jest. Zero magi, za dużo dispellu w porównaniu do castingu. powinnien być staff of ravening (tez zarąbisty przedmiot) albo cloak of dunes na hierophancie, 21 warriorsów lepiej zrób 20 i będziesz mial szeregi po 5x4. Po kij ci na chariotach Icon of the Sacred Eye? Na drugich dorzuć standard to w cr nie będziesz tak mocno obrywał. Guardami będziesz stał czy biegał? Wedlug mnie obowiążkowo 5 carrionów, katapki dobre.

ps. namnożyło się TK ;P przydałoby się podforum
miki pisze:.Na koniec zaśpiewam mój hymn o tym jakie armie lubię.

,,My jesteśmy kościoluby hopsa sa ,hopsa sa ,wybielałe nasze czuby ,hopsa sa ,hej ! " :twisted:

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

po pierwsze king w klocku guardow tak jak napisalem, mam save'a na 4+.price i 2 liczki spokojnie daje rade...nie musze miec 3...hierofant nie muszi latac.. ma kunia i to stacza ...a 3 dispele to raczej standard.SoSA i prince w czariotach(tez o tym napisalem)z FoS rozmontowuje klock w szarzy naprawde skutecznie, guardami hmm zaleznie od sytuacji, 5 carionow prawiezawsze nia gram ale teraz nie wydala mi sie niezbedna..
pozdrawiam

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

@Hero_Lord

Większość twoich uwag jest ekhmm . :roll: :wink: Destroyer nie jest zły (Młody bodajże na nim gra i jakoś nie narzeka ) Idąc twoim tokiem rozumowania musiałbym krytykować Kinga z FoS ,lataniem i collarem bo sam gram na 5+W lataczu :wink: .King i 3 liczki to najczęściej spotykany zestaw ,co nie oznacza ,że KIng + 2 liczki i TP jest zły :P Daję radę uwierz mi ;)
Na takie pkt przeważnie nie daję się Prince i Kinga ale jak już to king powinnien być w chariocie nie prince, zamień prince na maga.
Śmiem się nie zgodzić .TP + charioty (zwłąszcza z banerkiem +1 to hit) to naprawdę mocny oddział do pierdyknięcia .
Po kij ci na chariotach Icon of the Sacred Eye? Na drugich dorzuć standard to w cr nie będziesz tak mocno obrywał
TP na wózku + charioty z Icon of the Sacred Eye to bardzo dobry oddział :) nie wiem czemu się czepiasz :wink: Drugie charioty to pewnie jako zwykły fast mają robić więc im ten sztandar NIE jest potrzebny .

@Allen
Ja bym dał hieroliczce latanie i koniecznie jar :) Jar musi być na hierofancie :) Skoro nie dajesz latania królowi to żal nie wykorzystać tak fajnego przedmiotu u hiero. :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

szczurku poprostu nie jest to mój sposób gry i powiedziałem jak ja bym zagrał ;)

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

ale zx calym szacunkiem Hero_Lordzie napisales hero zler zlozeni a nie moim zdaniem hiero zle zlozeni a pozatym sa dobrze zlozeni tylko nie doczytales posta do konca...
Szczurku sloik na hierofancie ok zmienie to ale jak latanie to 2 ds, nie za malo bedzie??

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Hero_Lord pisze:szczurku poprostu nie jest to mój sposób gry i powiedziałem jak ja bym zagrał ;)
wujek dobra rada :roll: powiedz m,i jaki tym asz sposob gry jesli grasz od miesiaca? :shock:

flail na wozku jest ok ale strasznie miekki wiec taki kamikaze raczej na tajne rozpiski :) imo lepiej mu dac ikone us5 to tak moze sobie tanio sam princ jezdzic i grozic scinaniem flank

3 rydwany z sztandarem to za malo. 4 minimum

no i sproboj dac championa do tg. wszystko kosztem 1 swarma i moze warriora (swoja droga masz strasznie malo oddzialow. to jest dla mnie najwiekszy minus rozpiski)

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

Shino ale price jezdzi razem z tymi rydwanami.....i jest ich 4

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wiem :> ale nadal uwazam, ze jest to strazsznie opcja nieciekawa. dodatkwo strasznie ci uziemia princa (oddzial 3 juz nic nie robi konkretnego) a tak moze zagrac kamikaze na wrogiego charactera :)

ale graj jak chcesz ;] to tylko moje wizje niezmieniajace zbytio idei rozpy ;)

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

niestety najwieksza wg mnie wada rydwanow jest to ze padaja od unit z s>7 i trza sie nimi troszke uktywac zbytnio...ale sile przebicia w szarzy z ikona ma niesamowita i do tego flair mniam:) liczba oddzialow jest faktycznie nie za duzo ale kiedy nie kopie all skorpow to jak narazie jest ok..

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

szczurku poprostu nie jest to mój sposób gry i powiedziałem jak ja bym zagrał
Osoba dająca do oceny rozpę nie chcę zazwyczaj diametralnej zmiany :wink: Gdybym musiał napisac jak ja bym zagrał na te 2250 to też sporo by się zmieniło .Rozpa nie jest zła ,a jest po prostu inna niż ja czy TY grasz ...
Szczurku sloik na hierofancie ok zmienie to ale jak latanie to 2 ds, nie za malo bedzie??
Może byc malo (zważywszy ,że masz tylko 4 DD) ale latanie na hieroliczce bardzo się przydaje .Gdy zginie hierofant jest po zawodach :wink: Mnie tylko raz po straceniu hiero. zdażyło się nie przegrac (King był w pobliżu ...:D)

p.s-IMHO ZAWSZE bym dawał latanie (nie ważne czy dla kinga ,czy hierofanta) po prostu to dobry i tani przedmiocik który sprawdza sięna obu tych bohaterach :)

EDIT:
Ja się jakoś przychylam do TP z FoS :D w połączeniu z tym oddziałem rydwanów .... miazga panie :)
Chodź z drugiej strony Shino ma rację :wink: Jak dasz +1 do US to przeciwnik nigy ne bedzie wiedział jak zagrasz (puścisz go solo czy z odziałę ...) Masz wiecej opcji po prostu .

Skoro masz aż 3 skorpy to daj może mniej swarmó (zawsze to będą pkt. na inne rzeczy ....:) ) .2 to byłaby chyba najlepszaopcja (chodź ja grałem i na 1 sztuce :lol2: )
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Szczególnie ważne jest latanie na królu, jeśli nie grasz na trzech liczkach.

Te 2 dodatkowe inkantacje na jednej kości to będzie żyć albo nie żyć bardzo często przy kluczowej szarży.

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

1 * Tomb King @ 271 Pts
; Light Armour; Shield
Destroyer of Eternities [70]
Collar of Shapesh [25]

1 * Tomb Prince @ 194 Pts
Light Armour; Shield
Flail of Skulls [45]

1 Chariot @ [45] Pts

1 Liche Priest @ 160 Pts; Hierophant
Cloak of the Dunes [20]
Hieratic Jar [25]

1 Liche Priest @ 173 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Skeletal Steed @ [8] Pts

20 Skeleton Warriors @ 214 Pts
Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10] Pts

3 Skeleton Chariots @ 190 Pts
Standard
Icon of the Sacred Eye [50]

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

20 Tomb Guard @ 298 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [40]

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe

1 Bone Giant @ 220 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour

1 Tomb Swarm @ 45 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 61


Total Army Cost: 2250
a moze tak zmiejszylem swarm do 1 zmienilem nieco itemy na liczkach i dodalem bone gianta.. co o tym myslicie??

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Hmm... Ja się przychlę do teorii, że 4 dd i 2 scrolle to za mało ^^
Flail of skulls na typie przykutym do wózka przyda ci się najpewniej tylko na wrogich herosów w oddziałach, ale przeciwnik raczej nie pozwoli na bezkarną szarżę na coś co da się zabić. Nie przy twojej magii.
Zgadzam się z Shinem - weź us5 na chariocie, daj mu zwykłego flaila i jest miejsce jeszcze na brooch of the great desert, czyli 3 dispel scroll.
Gigant najlepiej się sprawdza przy dużej magii - przeciw defensowi będziesz się musiał kitrać po lasach itp., bo nie wyszarżujesz mając 4 inkantacje + jar. Z katapultami było lepiej IMO. Jeżeli zdecydujesz się na 2 katapulty - zwiększ charioty do 4 jak ktoś wyżej wspomniał. Nie mart się o miejsce - to fast, więc prince też się zmieści jeżeli będzie trzeba.
To moje zdanie ^^

ODPOWIEDZ