Turniej Strefa Zero
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local
- Wielkość armii – 2350
- Data – 17 maja (sobota)
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
- Gramy 3 bitwy
- Wpisowe – 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: belaner4@o2.pl do dnia 15 maja(czwartek)
- Sędzia: Paweł ,,Belaner''Cholewicki
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ REWELACYJNY SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-12.45 I Bitwa
- 13.00-15.45 II Bitwa
- 16.00-18.45 III Bitwa
- ok. 19.00 – ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
REGULAMIN (v.2.13):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) które są zabronione http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione http://uk.games-workshop.com/skaven/spe ... inlord.pdf
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Scenariusze
1 bitwa:
W czasie bitwy, w każdej Walce Wręcz trzeba wyzywać na pojedynek oraz przyjmować (jeżeli jest to możliwe). Za zabicie przeciwnika w pojedynku (herosa/czempiona) dodatkowe +50p. (w armiach z możliwością ożywenia czempionów bonusowe +50p przyznajemy, jezeli na koniec bitwy czempion, który wcześniej został pokonany w pojedynku, jest martwy (nieważne jak zginął później).
2 bitwa
Jednostki bez bohaterów musza gonić i overrunować (chyba że mają zasadę, która na to nie pozwala np. zombie). Jednostki, które normalnie zawsze muszą gonić lub/i overrunować dodają do rzutu +D3".
3 bitwa
Po stracie generała wszystkie jednostki w armii otrzymują +1 do Ld (Max Ld10). Bohaterowie w armii -1LD (Min Ld2).
(Kopiuj-wklej MB)