Konny bohater z bronią strzelecką w maszerującym odziale.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
ELMALIER
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa

Konny bohater z bronią strzelecką w maszerującym odziale.

Post autor: ELMALIER »

Sprawa tyczy się konkretnie konnego BSB HE uzbrojonego w Reaver Bow dołączonego do odziału Białych Lwów.

Czy jeśli odział Białych Lwów maszerował 8 cali, czyli na dystansie zwykłego ruchu konnego BSB to BSB może strzelac z łuku? Innymi słowy czy przez to ,że jest dołaczony do odziały który maszerował sam jest trakotowany jakgdyby maszerował pomimo tego ,że przebyty dystans jest dla niego zwykłym ruchem?

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

IMO oddział wybrał ruch marszowy, więc nie może
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

-> RB 2-3 strona o postaciach

jesli BSB jest w jednostce to porusza sie takim samym ruchem jak ona (czyli jego M jest zmiejszone do 5)..
ale postac moze sie odłaczyc od jednostki i przyłaczyc w tej samej turze..
wiec...
BSB na poczatku ruchu odłącza sie od jednostki.. jednostka przechodzi 8-9 cali.. bsb rusza sie 8 cali (bez marszu) - dołączajac sie do jednostki (zyskuje troche dodatkowego ruchu, gdyż odłacza sie w pierszym szeregu..a zeby sie dołaczyc wystarczy ze dotknie ostatniego :) )

pozdrawiam
Obrazek

Jason
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Jason »

Klasyczny bugusing :)
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Lizardmen, Bretonnia, High Elves

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Asasello: nie dam se nic uciac, ale chyba jest dopisane ze nie mozesz odlaczyc sie po czym dolaczyc sie do tej samej jednostki w jednej turze.

IMO nie moze - jednostka cala ma M jak najwolniejszy model tj 5, i cala maszeruje wiec nie strzela heros

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Trupank wygrał konkurs na poprawną odpowiedź :)

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Barbarossa pisze:Trupank wygrał konkurs na poprawną odpowiedź :)
=D> =D> =D> racja
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

wiedziałem ze czegos nie doczytam... :) jak sie za szybko wertuje RB to sie gada glupoty ;-)

pozdrawiam.
Obrazek

ODPOWIEDZ