Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 17 cze 2019, o 08:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 433 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak radzicie sobie z ...?
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 13:18 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
Jak radzicie sobie z hordowymi armiami na małe punkty <1500?

Ja mam problem bo wychodzi mi mało oddziałów a jak wystawie dużo to sa słabe.

Terror od czołgu tez mało daje.

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 13:37 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2007, o 16:26
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Helka, dwa oddziały kuszników, 2 x 2lvl magów i 6 Inner Cyrkli do szarż z boku.
Generalnie trzeba liczyć na paniki.
Zamiast Helki oczywiście może być czołg, ale trzeba mądrze nim z boku zajechać no i mieć coś, co utrzyma wroga chociaż jedną turę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 14:06 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 gru 2006, o 22:56
Posty: 1469
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja tam lubię grać przeciw armią hordowym bo sam tak gram Imperium.
Przeciw innym armią hordowym polecam:
Inżyniera z gołębiami, moździerz, pistolliersów, hellblastera i w ostateczności hellstorma.

_________________
squiq napisał(a):
Mój Sigmar myśli inaczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 14:11 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 13:01
Posty: 2530
Lokalizacja: Moria - Lublin
zalezy z jakimi
ze skavenami jest dosc ok, ja gram na magi wiec jakos sobie radze
z orkasami jezeli mają mało maszyn to tez jest ok bo czołg miazdzy
jak mają jakies balisty i nie uda sie ich ustrzelić to są schody
jakie jeszcze armie hordowe masz na mysli? Ja mam problemy z morzem driad :/ poprostu nie wiem jak to rozwalic bo misile jak rzucam to mi słabo wychodzą a ten taf 4 powoduje ze od d6 z siłą 4 jak dwie driady padną to jest to moja statystyka :)

_________________
Klub Gier Bitewnych Moria

Teatr Impro Innymi Słowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 14:19 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
Ostatnio mam zgryz z hordą czysto goblińska i pierdylionem skinków i lizardmenów.

Gobliny na 1500 stawiaja 4-6 bolcy i doom divera no i mają z 9-12 fanoli.
a skinki.70 skinków z poisonem boli bardzo(nawet jak sie na sv1+).

Zastanawiam sie nad powrotem do starego schematu 3 magow,3 armaty i helka plus 2 duze kloce piechoty z detkami po 10 kusznikow.

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 21:22 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 13:01
Posty: 2530
Lokalizacja: Moria - Lublin
no dzisiaj grałęm ze skavenami, i czołg poprostu miażdzył :D gdyby nie to ze z miscasta zadałem sobie rany na 2 magach i zabiłem sobie kawalerzyste tak ze póxniej z totala weszła w ten oddział błyskawica i zabiła mi wszystkich 3 magów (fuck) to bym pocisnął, a tak po stracie wszystkich magów w 3 turze czołgiem zterroryzowałem większą część armii.

Gram na 3 magach, 3 armatach i czołgu ;) Skinek jak jest 70 to jeszcze ok, ja grałem z ok 160 na te pkt :/ + 3 salki + herosi
to był hardkor.....Przegrałem bo mi magia nie poszła jak chciałem, a działa strzelające po 3 skinkach to śmiech :) . Ale przeciwko takiej armi radziłbym skitrać sie w rogu z tankiem lekko wysuniętym, kawalerią na lini tak zeby jak najdłuzej uciekac od zasięgu plujek, a działami skitranymi w jednym rogu tak zeby jak juz podejdzie to zeby kulminację oberwało.

Na gobliny też jest sposób. Jak rozpoczynasz bierzesz 5 pkt pary i jedziesz 15 cali do przodu. Wiem wiem łatwiej oberwać z maszynek, ale tez az tak duzo nie stracisz chyba Woundow na czołgu i poblokujesz albo sterroryzujesz mu pół armi. Resztą ustawic sie w rogu na bezpieczną odległosc i rzucac czary. Czołg moze na siebie przyjąć i 12 fanoli. d6 z siła 5 z savem przeciez prawie nic mu nie robi.

_________________
Klub Gier Bitewnych Moria

Teatr Impro Innymi Słowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 17:11 
Plankton
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:16
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Na gobliny też jest sposób. Jak rozpoczynasz bierzesz 5 pkt pary i jedziesz 15 cali do przodu. Wiem wiem łatwiej oberwać z maszynek, ale tez az tak duzo nie stracisz chyba Woundow na czołgu i poblokujesz albo sterroryzujesz mu pół armi. Resztą ustawic sie w rogu na bezpieczną odległosc i rzucac czary. Czołg moze na siebie przyjąć i 12 fanoli. d6 z siła 5 z savem przeciez prawie nic mu nie robi.


To tak nie do konica bo jak podjedzie czołgiem na 15 to go strąć od fanoli i maszyn ewentualnie magii(rzadko). Podstawowy problem to strach przed fanolami :? jedyne co zrobić to detką spróbować wyciągnąć.

Ogólnie z tom chorda którą gra Reyki to mało jest możliwości, strasznie trzeba kminic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 19:15 
Kretozord

Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 15:56
Posty: 1866
Sa!nt napisał(a):
Inżyniera z gołębiami.

oj pamietam jak raz gralem przeciw inzinierem na golebiu. Golabek wrocil do inzyniera i zadal mu rane xD oj smiechy bylo jak zrobil to ze 2 razy i mialem juz zapewniana polowe pkt za inzyniera xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 19:23 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 13:01
Posty: 2530
Lokalizacja: Moria - Lublin
Medwih napisał(a):
Cytuj:
Na gobliny też jest sposób. Jak rozpoczynasz bierzesz 5 pkt pary i jedziesz 15 cali do przodu. Wiem wiem łatwiej oberwać z maszynek, ale tez az tak duzo nie stracisz chyba Woundow na czołgu i poblokujesz albo sterroryzujesz mu pół armi. Resztą ustawic sie w rogu na bezpieczną odległosc i rzucac czary. Czołg moze na siebie przyjąć i 12 fanoli. d6 z siła 5 z savem przeciez prawie nic mu nie robi.


To tak nie do konica bo jak podjedzie czołgiem na 15 to go strąć od fanoli i maszyn ewentualnie magii(rzadko). Podstawowy problem to strach przed fanolami :? jedyne co zrobić to detką spróbować wyciągnąć.

Ogólnie z tom chorda którą gra Reyki to mało jest możliwości, strasznie trzeba kminic :)


:/ przeczytaj moj post jeszcze raz...co ci kurde fanatyk robi czołgowi? Statystycznie 3 rany rzuci na k6, niech będą i 4. Rani na 5+ to z jedną z rani i masz sava na 3+...po czym fanatyk ginie. Weśmy pod uwage, to że moze nie doleciec fanatyk (te 8 turlnąć to też sztuka)....

_________________
Klub Gier Bitewnych Moria

Teatr Impro Innymi Słowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2007, o 10:05 
Chuck Norris

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 12:42
Posty: 604
Lokalizacja: rezydent Zadu Trolla w Trójmieście
1.Sejwa masz na 4+ - fanatyk zadaje -3 do sejwa.
2.Musisz przyjac na klatek 3-6 fanatykow naraz.
3.Zeby cokolwiek zdzialac czolgiem musisz podjechac na <6" (terror) a wtedy jest wieksze prawdopodobienstwo wyklejenia od wiekszej ilosci fanoli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2007, o 13:08 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
Czołg to fajna opcja na powyżej 1500pkt a poniżej 2000pkt.Bo wtedy jest dużo jednostek wspierających.

1500 to chyba najniższy próg by brac czołg i był on w miarę opłacalny(wczoraj przejechałem Chaos straszną masakrą).

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2007, o 14:53 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2007, o 10:34
Posty: 1423
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Shakin' Dudi napisał(a):

:/ przeczytaj moj post jeszcze raz...co ci kurde fanatyk robi czołgowi? Statystycznie 3 rany rzuci na k6, niech będą i 4. Rani na 5+ to z jedną z rani i masz sava na 3+...po czym fanatyk ginie. Weśmy pod uwage, to że moze nie doleciec fanatyk (te 8 turlnąć to też sztuka)....


Po pierwsze tak jak zostało powiedziane daje fenol -3 do save. Po drugie fenole już nie giną od steam tanka. D6 hitów z siłą 6 tez nie dostają, bo fenole nie zadają impact hitów tylko poprostu d6 hitów z siłą 5 (tak wiem też się zdziwiłem jak to doczytałme na DMP).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2007, o 17:09 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
I to czyni czołg prawie bezuzytecznym na O&G.
Ostatnio 4 fanoli stanęło wokół czołgu i miałem warzywo.

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, o 07:38 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 08:11
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn
Reyki napisał(a):
I to czyni czołg prawie bezuzytecznym na O&G.


No bez przesady. Po prostu trzeba fanoli wyciągać czymś innym. Na DMP 2 bitwy grałem przeciwko O&G. Jedną wygrałem, jedną zremisowałem, fanole w żadnej mi do czołgu nie dojechali.

Poza tym juz zdecydowanie lepszy od czołgu na fanole jest... war altar...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, o 07:44 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
Mowa tutaj o grze na małe punkty.

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, o 08:48 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 08:11
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn
Reyki napisał(a):
Mowa tutaj o grze na małe punkty.


:oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2007, o 16:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2007, o 10:43
Posty: 583
Ekhem, ta no, fanole chyba biją bez Asv, chyba, że to zasada specjalna czołgu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2007, o 17:05 
Fensir napisał(a):
Ekhem, ta no, fanole chyba biją bez Asv, chyba, że to zasada specjalna czołgu :P


-3 Asv


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2007, o 14:55 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2007, o 20:01
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków
helstorm, 2 cannony i mortar, flagsy i takie spowalniające mieska, oraz konnica silna do combata


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2007, o 18:04 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 14:18
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team
A jak sobie radzicie flagellantami?
Jak wam się sprawdzają?

Mi osobiście świetnie się nimi gra ma gory,VC,TK.
Za to źle z goblinami i lizardami.

_________________
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 433 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.042s | 12 Queries | GZIP : Off ]