9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: JarekK, Fluffy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3056
Rejestracja: 12 gru 2006, o 17:44

Re: 9th Age

Post autor: Crusader » 14 wrz 2015, o 23:41

Jeden coś tam fruwa :)

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 08:23
Lokalizacja: Mielec

Re: 9th Age

Post autor: Wolff » 15 wrz 2015, o 06:47

Gdzie są zasady do beastmenow bo nie mogę znaleźć :-/

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8203
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: Laik » 15 wrz 2015, o 07:09

swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

PSz
Falubaz
Posty: 1402
Rejestracja: 12 gru 2006, o 07:56

Re: 9th Age

Post autor: PSz » 15 wrz 2015, o 07:09

@kubencjusz
Slow to fire- nie robisz nigdy s&s
Quick to fire- nie masz kar za strzelanie po ruchu, a dalszą część zasady pomijasz przez slow to fire.

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 08:23
Lokalizacja: Mielec

Re: 9th Age

Post autor: Wolff » 15 wrz 2015, o 10:19

Ogólnie ciekawe to :-) szkoda że dość ubogo z przedmiotami . Wie ktoś czy będą imienni ? I czy to jest finalna wersja czy cos w rodzaju bety

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:30
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: Asassello » 15 wrz 2015, o 11:02

Wolff pisze:I czy to jest finalna wersja czy cos w rodzaju bety
raczej "wczesna beta" albo nawet alfa :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 08:23
Lokalizacja: Mielec

Re: 9th Age

Post autor: Wolff » 15 wrz 2015, o 11:19

Ale ogólnie ciekawe to wygląda :-)

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: -Qc- » 15 wrz 2015, o 12:24

Podobno sie jakies pojawily korekty, ktos zamierza aktualizowac/podrzucac linki do najnowszych wersji 9th age? Wiem, ze zawsze w kazdym temacie jest jedna taka bezcenna i zlota osoba :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1198
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: 9th Age

Post autor: Bela » 15 wrz 2015, o 12:51

W pierwszym poście klikasz w pierwszy link, przenosi cię na oficjalną stronę 9th age, gdzie znajdują się najnowsze wersje zasad.
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: -Qc- » 15 wrz 2015, o 13:01

dzieki :)

Gobliny zmiany na plus! Nowy super armour daje +1do T i quella i jest HA - same zalety. 5++ na savage wraca, a poison tylko na forest goboskach - to akurat smutne.

Wrocili BO - do quellowania, ale skoro jest armour dajacy tego skilla to jedyna ich szanse na grywalnosc widze w powracajacym HA na wylacznosc. giant spider tanszy dla lorda goblina i dla hero goblina!! - nice. wracaja skulkerzy skoda ze jest ich mniej. Za siatki znowu placimy (i dobrze)

Mangler tanszy, ale dalej 1d6 nie zacheca. Boar boyzow jeszcze nie ruszyli.

Zmierzamy w dobrym kierunku, no orc lists ida wielkimi krokami :)

boli ograniczenie max 3 tych samych herosow. Oznacza to w zasadzie tyle, ze jak wezme 2 kowobjow i gobo bsb, to nie bede mogl miec pojedynczych wyciskaczy szeregow do unitow, a to bylo jednak wazne. mozna to zastepowac lordami, ale Ci zrobili sie nieco drozszi
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ślivek
Falubaz
Posty: 1402
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: 9th Age

Post autor: ślivek » 15 wrz 2015, o 13:17

Qc - czytanie ze zrozumieniem. Zmienili to i możesz mieć dużo goblinów postaci.
"Different Races of orcs/goblins counts as different choices for army composition (i.e. an army may include 3 Goblin Chiefs and 3 Cave Goblin Chiefs)"
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: -Qc- » 15 wrz 2015, o 13:24

dalej 10 cave goblinow nie wstawisz do 2x50 NG jak na Zachodzie :D

Ale spoko, to nie doczytalem tej zmiany. To book robi sie coraz lepszy w zasadzie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3892
Rejestracja: 17 sie 2011, o 12:51
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Re: 9th Age

Post autor: Glegut » 16 wrz 2015, o 08:48

Czy ja dobrze widzę że zasada Daemonic nie daje feara? :shock:
I feara w demonach mają tylko Fiendy oraz Bestie? :shock:

Mark Tzeentchowy pozwala mi teraz wybrać na początku fazy CC i shootingu jakiego rodzaju mam ataki: magiczne, płonące, helfire ( test T jeśli oblany unit d3 woundy no sv, jeśli zdany regena +1)

I teraz pytanie: Zasada demonic daje mi magiczny atak. Więc na początku CC wybieram że moje pinki mają płonące magiczne ataki. Czy tez mogę wybrać że mają tylko magiczne?

To samo tyczy się flamerów. Maja zasade helfire. Wieć na początku shootingu wybieram że strzelają płonącymi. Wiec Flamery strzelają płonącymi magicznymi atakami z zasadą helfire. dobrze kminie? 8)
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: -Qc- » 16 wrz 2015, o 09:45

Feara to teraz ma ledwo wywerna. Ta zasada zrobila sie nieco lepsza teraz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5063
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: 9th Age

Post autor: Stan » 16 wrz 2015, o 10:01

Teraz fear nie tylko obniża ws do 1 przy oblanej liderze, ale dodatkowo daje -1 do ld w base contact.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3425
Rejestracja: 10 gru 2006, o 18:41

Re: 9th Age

Post autor: Fluffy » 16 wrz 2015, o 10:21

Mnie się dalej nie podoba. Niepotrzebnie namieszane w goblinach.

1) wyrównano walcem nocniki i zwykłe (te pierwsze straciły łuki i dostaly +1 do Ld, po uj?)
2) zwykłe gobbo straciły l.armour, znowuż pytam, po uj?
3) po co stworzono forest gobliny, jeżeli niczym się nie wyrożniają?
4) po co psują skulkersów?

Niepotrzebnie w tym namieszano, imo propozycja GW w tej materii była b. fajna.
Spider za 25 pkt dla unitu zwykłych gobbo i Bad Moon dla nocników za marka od wodza już bardzo fajnie rozróżnia te jednostki. Pozostalych zasad wyposażenia i statystyk nie powinni tykać.

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Rejestracja: 25 gru 2013, o 03:12
Lokalizacja: Poznań

Re: 9th Age

Post autor: Jędrul » 16 wrz 2015, o 10:28

Glegut pisze:

Mark Tzeentchowy pozwala mi teraz wybrać na początku fazy CC i shootingu jakiego rodzaju mam ataki: magiczne, płonące, helfire ( test T jeśli oblany unit d3 woundy no sv, jeśli zdany regena +1)
z tego co pamiętam armour piercing nie no as
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3892
Rejestracja: 17 sie 2011, o 12:51
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Re: 9th Age

Post autor: Glegut » 16 wrz 2015, o 12:39

To już jest nie istotne czy no armor sv czy -6ap nadal jest wkestia tego czy flamers strzela magicznym płonącym atakiem z zasada helfire czy nie? 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Retaguardia
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Rejestracja: 19 sty 2012, o 04:55

Re: 9th Age

Post autor: Retaguardia » 16 wrz 2015, o 22:56

Boze tych zasad nie da sie czytac . Imo furionowe zasady lepsze chociaz ani to ani to raczej sie nie przyjmie ;) Kraje sie podziela na bank odnosnie zasad i tylkk gw bedzie to moglo scalic :p
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8203
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: Laik » 17 wrz 2015, o 07:54

Retaguardia pisze:Boze tych zasad nie da sie czytac . Imo furionowe zasady lepsze chociaz ani to ani to raczej sie nie przyjmie ;) Kraje sie podziela na bank odnosnie zasad i tylkk gw bedzie to moglo scalic :p

Może jakiś zakład?

9th Age jest jak nowa edycja - wiec zmian zawsze będzie trochę.
Najzwyczajniej w świecie jesteś leniwy a czytanie jest trudne? :D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ