9th Age
Gdzie są zasady do beastmenow bo nie mogę znaleźć :-/
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ogólnie ciekawe to szkoda że dość ubogo z przedmiotami . Wie ktoś czy będą imienni ? I czy to jest finalna wersja czy cos w rodzaju bety
raczej "wczesna beta" albo nawet alfaWolff pisze:I czy to jest finalna wersja czy cos w rodzaju bety
Ale ogólnie ciekawe to wygląda
Podobno sie jakies pojawily korekty, ktos zamierza aktualizowac/podrzucac linki do najnowszych wersji 9th age? Wiem, ze zawsze w kazdym temacie jest jedna taka bezcenna i zlota osoba
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
dzieki
Gobliny zmiany na plus! Nowy super armour daje +1do T i quella i jest HA - same zalety. 5++ na savage wraca, a poison tylko na forest goboskach - to akurat smutne.
Wrocili BO - do quellowania, ale skoro jest armour dajacy tego skilla to jedyna ich szanse na grywalnosc widze w powracajacym HA na wylacznosc. giant spider tanszy dla lorda goblina i dla hero goblina!! - nice. wracaja skulkerzy skoda ze jest ich mniej. Za siatki znowu placimy (i dobrze)
Mangler tanszy, ale dalej 1d6 nie zacheca. Boar boyzow jeszcze nie ruszyli.
Zmierzamy w dobrym kierunku, no orc lists ida wielkimi krokami
boli ograniczenie max 3 tych samych herosow. Oznacza to w zasadzie tyle, ze jak wezme 2 kowobjow i gobo bsb, to nie bede mogl miec pojedynczych wyciskaczy szeregow do unitow, a to bylo jednak wazne. mozna to zastepowac lordami, ale Ci zrobili sie nieco drozszi
Gobliny zmiany na plus! Nowy super armour daje +1do T i quella i jest HA - same zalety. 5++ na savage wraca, a poison tylko na forest goboskach - to akurat smutne.
Wrocili BO - do quellowania, ale skoro jest armour dajacy tego skilla to jedyna ich szanse na grywalnosc widze w powracajacym HA na wylacznosc. giant spider tanszy dla lorda goblina i dla hero goblina!! - nice. wracaja skulkerzy skoda ze jest ich mniej. Za siatki znowu placimy (i dobrze)
Mangler tanszy, ale dalej 1d6 nie zacheca. Boar boyzow jeszcze nie ruszyli.
Zmierzamy w dobrym kierunku, no orc lists ida wielkimi krokami
boli ograniczenie max 3 tych samych herosow. Oznacza to w zasadzie tyle, ze jak wezme 2 kowobjow i gobo bsb, to nie bede mogl miec pojedynczych wyciskaczy szeregow do unitow, a to bylo jednak wazne. mozna to zastepowac lordami, ale Ci zrobili sie nieco drozszi
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
dalej 10 cave goblinow nie wstawisz do 2x50 NG jak na Zachodzie
Ale spoko, to nie doczytalem tej zmiany. To book robi sie coraz lepszy w zasadzie
Ale spoko, to nie doczytalem tej zmiany. To book robi sie coraz lepszy w zasadzie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czy ja dobrze widzę że zasada Daemonic nie daje feara?
I feara w demonach mają tylko Fiendy oraz Bestie?
Mark Tzeentchowy pozwala mi teraz wybrać na początku fazy CC i shootingu jakiego rodzaju mam ataki: magiczne, płonące, helfire ( test T jeśli oblany unit d3 woundy no sv, jeśli zdany regena +1)
I teraz pytanie: Zasada demonic daje mi magiczny atak. Więc na początku CC wybieram że moje pinki mają płonące magiczne ataki. Czy tez mogę wybrać że mają tylko magiczne?
To samo tyczy się flamerów. Maja zasade helfire. Wieć na początku shootingu wybieram że strzelają płonącymi. Wiec Flamery strzelają płonącymi magicznymi atakami z zasadą helfire. dobrze kminie?
I feara w demonach mają tylko Fiendy oraz Bestie?
Mark Tzeentchowy pozwala mi teraz wybrać na początku fazy CC i shootingu jakiego rodzaju mam ataki: magiczne, płonące, helfire ( test T jeśli oblany unit d3 woundy no sv, jeśli zdany regena +1)
I teraz pytanie: Zasada demonic daje mi magiczny atak. Więc na początku CC wybieram że moje pinki mają płonące magiczne ataki. Czy tez mogę wybrać że mają tylko magiczne?
To samo tyczy się flamerów. Maja zasade helfire. Wieć na początku shootingu wybieram że strzelają płonącymi. Wiec Flamery strzelają płonącymi magicznymi atakami z zasadą helfire. dobrze kminie?
Feara to teraz ma ledwo wywerna. Ta zasada zrobila sie nieco lepsza teraz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Mnie się dalej nie podoba. Niepotrzebnie namieszane w goblinach.
1) wyrównano walcem nocniki i zwykłe (te pierwsze straciły łuki i dostaly +1 do Ld, po uj?)
2) zwykłe gobbo straciły l.armour, znowuż pytam, po uj?
3) po co stworzono forest gobliny, jeżeli niczym się nie wyrożniają?
4) po co psują skulkersów?
Niepotrzebnie w tym namieszano, imo propozycja GW w tej materii była b. fajna.
Spider za 25 pkt dla unitu zwykłych gobbo i Bad Moon dla nocników za marka od wodza już bardzo fajnie rozróżnia te jednostki. Pozostalych zasad wyposażenia i statystyk nie powinni tykać.
1) wyrównano walcem nocniki i zwykłe (te pierwsze straciły łuki i dostaly +1 do Ld, po uj?)
2) zwykłe gobbo straciły l.armour, znowuż pytam, po uj?
3) po co stworzono forest gobliny, jeżeli niczym się nie wyrożniają?
4) po co psują skulkersów?
Niepotrzebnie w tym namieszano, imo propozycja GW w tej materii była b. fajna.
Spider za 25 pkt dla unitu zwykłych gobbo i Bad Moon dla nocników za marka od wodza już bardzo fajnie rozróżnia te jednostki. Pozostalych zasad wyposażenia i statystyk nie powinni tykać.
z tego co pamiętam armour piercing nie no asGlegut pisze:
Mark Tzeentchowy pozwala mi teraz wybrać na początku fazy CC i shootingu jakiego rodzaju mam ataki: magiczne, płonące, helfire ( test T jeśli oblany unit d3 woundy no sv, jeśli zdany regena +1)
MARK OF MARKI MARK
- Retaguardia
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
Boze tych zasad nie da sie czytac . Imo furionowe zasady lepsze chociaz ani to ani to raczej sie nie przyjmie Kraje sie podziela na bank odnosnie zasad i tylkk gw bedzie to moglo scalic :p
Retaguardia pisze:Boze tych zasad nie da sie czytac . Imo furionowe zasady lepsze chociaz ani to ani to raczej sie nie przyjmie Kraje sie podziela na bank odnosnie zasad i tylkk gw bedzie to moglo scalic :p
Może jakiś zakład?
9th Age jest jak nowa edycja - wiec zmian zawsze będzie trochę.
Najzwyczajniej w świecie jesteś leniwy a czytanie jest trudne?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.