Total War: Warhammer potwierdzony

Moderator: Zaklinacz Kostek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3519
Rejestracja: 22 maja 2007, o 08:12
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: debelial » 19 paź 2017, o 09:08

No jasne, a malować na mastera to się nie ma później czasu [-X :wink:

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284
Rejestracja: 5 maja 2007, o 17:25
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Artein » 19 paź 2017, o 16:05


Myth
Masakrator
Posty: 2585
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Myth » 19 paź 2017, o 18:58

Zajebiście, nie mogę się doczekać :-)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6308
Rejestracja: 26 wrz 2007, o 20:24

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Naviedzony » 20 paź 2017, o 07:06

Biere :D

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284
Rejestracja: 5 maja 2007, o 17:25
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Artein » 20 paź 2017, o 11:19

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 4918
Rejestracja: 25 sty 2010, o 18:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: JarekK » 20 paź 2017, o 11:46

Trzeba mieć TWW II żeby sobie zagrać na tej mapie, czy będzie update do jedynki?
Stone pisze:
16 gru 2019, o 13:36
Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5677
Rejestracja: 14 lis 2009, o 15:08

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Afro » 20 paź 2017, o 12:30

Trzeba mieć 1 i 2.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Myth
Masakrator
Posty: 2585
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Myth » 20 paź 2017, o 12:46

Ale że co, nie będzie całego kontynentu Lustrii? :-(

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284
Rejestracja: 5 maja 2007, o 17:25
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Artein » 20 paź 2017, o 16:19

Nie. Dlatego Teclisa musieli przestawić gdzie indziej. No i Queeka, przez co będzie miał bliżej do K8P, żeby walczyć o niego z Belegarem i Skarsnikiem.

Z rzeczy, które mnie bolą to Ungrimm niezaczynający w Karak Kadrin jest chyba największą.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6308
Rejestracja: 26 wrz 2007, o 20:24

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Naviedzony » 23 paź 2017, o 07:29

Bardzo "ścisnęli" geografię świata, ale dobrze że tak zrobili. Całość wygląda bardzo interesująco, nie mogę się doczekać.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 429
Rejestracja: 10 paź 2016, o 08:17

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Dziedzic » 23 paź 2017, o 08:08

Już czuję pod skórą te Tomb Kingi :)
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Rejestracja: 23 sie 2007, o 14:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Gokish » 23 paź 2017, o 08:21

Pomyślcie jaki kombajn będzie trzeba mieć w później fazie rozgrywki aby uciągnął wszystko :D.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Błażej » 25 paź 2017, o 10:02

Trochę żal, że DLC Norsca jest cały czas pomijane. Chętnie bym pozabijał mamuty i inne wilkołaki.
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6308
Rejestracja: 26 wrz 2007, o 20:24

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Naviedzony » 25 paź 2017, o 14:04

Lepiej, żeby było później, ale dobrze zrobione, niż na szybko i byle jak. Zawsze wolę poczekać na grę dłużej, niż dostać półprodukt.

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Błażej » 27 paź 2017, o 07:43

kliknąłem kilkanaście tur w Mortal Empires i muszę powiedzieć, że nie jest aż tak źle z czasem oczekiwania na nową turę :)
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 541
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Napadzior » 27 paź 2017, o 11:51

Nie wiem , ale wydaje mi się że na każdą nową turę czeka się tyle samo , po prostu na początku szybciej mijają te "herbiki" a potem jest ich mniej.
Co nie zmienia faktu że w MR i tak czeka się troszkę dłużej bo po prostu mapka jest większa.
Mam I7, 16gb ramu ddr4 i GTX 960.
Obrazek

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5677
Rejestracja: 14 lis 2009, o 15:08

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Afro » 29 paź 2017, o 20:43

Nie wydaje mi się, żeby sprzęt miał jakoś specjalnie wpływ na szybkość tury (tzn akcje bohaterów, ruchy wojsk itd), to zużywa raczej śladowe zasoby CPU. Przy ustawieniu ruchu jednostek na najszybszy i wyłączeniu pokazywania ruchu jednostek przeciwnika wszystko działa mi tak samo szybko (per nacja), jak w podstawce.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Myth
Masakrator
Posty: 2585
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Myth » 30 paź 2017, o 12:58

Też nie zauważyłem do tej pory problemów z przeliczaniem tur, gra się bardzo dobrze. Jestem za to zawiedziony, że starym lordom okroili zakres specjalnych umiejętności - wiecie coś może czemu Karl Franz nie ma już rozszerzonego zestawu w drzewku?

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1442
Rejestracja: 17 paź 2007, o 13:54
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Pitagoras » 30 paź 2017, o 18:38

Cały patch, który wszedł z Norscą został wstrzymany, żeby szybciej wypuścić całość. Polecam zostawić sobie tych poprawionych lordów na później. Podobno wszystko co było w tamtym patchu (zmiany, Norsca i regiments of renown na 30sto lecie) ma być dodane gdzieś w listopadzie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3658
Rejestracja: 25 mar 2009, o 15:27
Lokalizacja: Tychy

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Eltharion » 19 gru 2017, o 16:25

Mówi się trudno i idzie się dalej ...

ODPOWIEDZ