Sędziowski Rynsztok
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Sędziowski Rynsztok
No dobra, jeżeli ogr miałby przedmiot dający ustalona siłe, bezadnotacji że "atacks are made with S=6" tylko po prostu "bearer has/gains streangh 7" to stomp byłby robiony siła modelu czyli tą ustalona przezprzedmiot. Ale gdyby mial ogre blade +3 to juz nie.
W sumie to ogry mają takie przedmioty. Siegebreaker i Thundermace mają w opisie "in cc the wielder of siegebreaker/thundermace has +2 strength". Rozumiem że wpływa to na siłę stompów i impactów?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
co tobie się wydaje to zupełnie inna kwestia, zapis wyłącza efekty broni jakiekolwiek by nie były, koniec
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
To jeszcze w ramach nudów rozkmińcie jak ma się do tego Potion of Strengh
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
potion = magic item a więc nie dodaje sie do Stompa
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
owszem, ale jednak bonus do siły z miksturki podchodzi pod "benefit from .. magic items.."
p.s. ja byłbym za tym żeby uprościć że albo "uzupełniając" erratę - całkowicie NIC nie wpływa na Stompy i Thunderstomy albo też ustalić że wpływa na nie wszystko a o erracie zapominamy.
Teraz będziemy toczyć długie dyskusje nad każdym przypadkiem a potem na lokalach i tak każdy będzie grał po swojemu bo ten temat czyta np. 10% graczy.
A z tego co widać to może chłopaki z LS są w 100% zgodni jak grać z tą erratą ale z wypowiedzi innych wygląda że daleko do jedności
Więc bez wrzucenia tego gdzieś w jasny i czytelny sposób będzie jak z tą kilkustronicową dyskusją o inicjatywie MC i Bironie.
Ci co uwaznie się przegryzą przez dyskusje będą wiedzieli jaka jest interpretacja LS a ci co tego nie zrobią (czyli optymistycznie zakładając połowa graczy) nadal będa grali po swojemu
p.s. ja byłbym za tym żeby uprościć że albo "uzupełniając" erratę - całkowicie NIC nie wpływa na Stompy i Thunderstomy albo też ustalić że wpływa na nie wszystko a o erracie zapominamy.
Teraz będziemy toczyć długie dyskusje nad każdym przypadkiem a potem na lokalach i tak każdy będzie grał po swojemu bo ten temat czyta np. 10% graczy.
A z tego co widać to może chłopaki z LS są w 100% zgodni jak grać z tą erratą ale z wypowiedzi innych wygląda że daleko do jedności
Więc bez wrzucenia tego gdzieś w jasny i czytelny sposób będzie jak z tą kilkustronicową dyskusją o inicjatywie MC i Bironie.
Ci co uwaznie się przegryzą przez dyskusje będą wiedzieli jaka jest interpretacja LS a ci co tego nie zrobią (czyli optymistycznie zakładając połowa graczy) nadal będa grali po swojemu
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Po mojemu zapisu w FAQ odnosi się tylko do zasad specjalnych, nie do przyrostu współczynnika. Czyli stompy nie mogą dostać np. KB z przedmiotu.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
guys w którym momencie koleś w combacie posiada fiolkę siły?
on to zużywa na początku TURY i koniec, tego przedmiotu nie ma w grze, stompy +3S
on to zużywa na początku TURY i koniec, tego przedmiotu nie ma w grze, stompy +3S
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Stomp to też jest atak
więc jeśli bonus do siły dzięki przedmiotowi obojętnie czy miecz czy fiolka miałby się liczyć ....
więc jeśli bonus do siły dzięki przedmiotowi obojętnie czy miecz czy fiolka miałby się liczyć ....
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Z tego co wiem to wszystkie ataki, testy, zdolności etc. korzystają z "aktualnych wartości statystyk" (czyli profil + modyfikacje). Dlatego model o bazowej St 5, potraktowana np. shadowem z -2 do St i po golnięciu potion of strenght (+3 so St), mający zasadę +1 St w szarży, będzie wykonywał swoje stompy normalnie z St 6, a w szarży z St 7. Dodatkowo stomp ma chyba zapis, że wykonuję się go bez bonusów wynikających z posiadania broni, więc gdyby model miał sword of might (+1 St) lub po prostu zwykłego dwuraka (+2 St) to byłby one pomijane w wyliczaniu siły stompa. Innym typem wyjątku jest "unmodified statistic" (jak np. w snajperce liderkowej z death'a), ale to nie w tym wypadku.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ergo, Stompy to są ataki i wskazuje na to chociażby słówko "other", a tamto co napisałem wyżej, to była po prostu aluzjaA model with this specjal rule can make a stomp in addition to its other close combat attacks.
Muthare, jesteś normalnie mistrzem wszechświata i okolic...
Oczywiście, że impacty, stompy, thunderstompy to ataki. Podobnie jak breath weapon w CC.
Stomp, jak zostało podane wyżej - wykonuje stomp attack in addition to other CC attacks.
Breath weapon ma jak byk napisane, że może wykonać CC attack.
Impacty mają nawet zaznaczone w ostatnim akapicie, że są close combat attacks.
Tyle tylko, że mają zapisek automatically hit.
Oczywiście, że impacty, stompy, thunderstompy to ataki. Podobnie jak breath weapon w CC.
Stomp, jak zostało podane wyżej - wykonuje stomp attack in addition to other CC attacks.
Breath weapon ma jak byk napisane, że może wykonać CC attack.
Impacty mają nawet zaznaczone w ostatnim akapicie, że są close combat attacks.
Tyle tylko, że mają zapisek automatically hit.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
W turze której szarżuje ma +1 St, choć to może pewnie zależeć od konkretnego przypadku z którego ten + wynika (tu się odnoszę np. do Razorgora z Beast of Chaos, który ma zasadę Thunderous Charge)Muthare pisze:Wkorze- a czy zasada +1 do S w szarzy mówi o wykonywaniu ataków z +1S tak samo jak zapis Sword of might, czy ma zapis jak Potion że sie S po prostu podnosi?