
Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych
Faktycznie, o tym nigdy nie pomyślałem 

Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
Z tego co się orientuję to nie można korzystać z przerzutów atakując lancą.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
hesus pisze:Gdzie zostało uściślone, że można mieć zwykłą lancę i sword of swift slaying i korzystać w pierwszej turze CC z przerzutów na hity?
Tutaj chodzi o dyskuję 'wielder', 'bearer' i takie tam.... Tak czy siak sword ma taki zapis, że nie można korzystać z przerzutów jak atakujesz lancą. Więc nigdzie uściślenia nie znajdziesz.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

Trochę odkopię tą kwestię.Marcin z Bretonnii pisze:W Army Book'u jest napisane, że bohater mający lancę:
- zawsze jej używa, nawet, gdy ma inną magiczną broń;
- gdy ma magiczną lancę, używa jej przez całą walkę.
Nie ma co mieszać zbytnio z 'magiczna/niemagiczna lanca'. Bretońskie 'magiczne lance' są lancami tylko z nazwy. Są to magiczne bronie, które dają +2S w szarży.
Nie możesz mieć 2 magicznych broni - wynika to z zasad ogólnych 

Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

jaki kolejny bezsens GWJagal pisze:Tutaj chodzi o dyskuję 'wielder', 'bearer' i takie tam.... Tak czy siak sword ma taki zapis, że nie można korzystać z przerzutów jak atakujesz lancą. Więc nigdzie uściślenia nie znajdziesz.hesus pisze:Gdzie zostało uściślone, że można mieć zwykłą lancę i sword of swift slaying i korzystać w pierwszej turze CC z przerzutów na hity?

Sword of Swift Slaying "wielder ... has the ASF special rule"
Sword of Battle "wielder has +1 Attack"
Berserker Sword "the beared has the Frenzy special rule"
Sword of AntiHeroes "the bearer has +1S and +1A for every enemy character ..."
Fencers Blades "the bearer has WS 10"
Sowrd of Strife "the wielder of the Sword of Strife has +2 Attacks"
nie wiem czy warto z tego korzystać, ale to jest jakaś porażka jeśli tak to interpretować

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To dopytam dla pewności w razie czego z lancy w pierwszej turze i magicznych właściwości kosy można korzystać jak jest "wielder" czy "bearer" ?
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
Jak jest bearer. To jest w uściśleniach.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
to jest jakiś rycerz z gamezone miniatures
pytanko, czy bretonski blessing 6+ działa na rany zadane bez siły? np 1 nurgla, ot rana i tyle, siła nie podana
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
działa
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
1. Jak ma się zasada atak wpierający do wyposażenie oddziału chłopów w włócznie (czy wtedy atak z 3 szeregu)
2. Czy szarżując lancą realmów uderzam jako pierwszy czy i tak znaczenie ma inicjatywa - a jeśli tak to jakie bonusy daje szarża oprócz +1 do wyniku walki??
2. Czy szarżując lancą realmów uderzam jako pierwszy czy i tak znaczenie ma inicjatywa - a jeśli tak to jakie bonusy daje szarża oprócz +1 do wyniku walki??
1. jak stoją w zwykłej formacji to biją z 3 ranków (jeśli nie szarżowali), w hordzie biją z 4 ranków
2. znaczenie ma inicjatywa, szarża oprócz +1 do cr pozwala też np. dostać +2 do siły z lancy
2. znaczenie ma inicjatywa, szarża oprócz +1 do cr pozwala też np. dostać +2 do siły z lancy
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
banner of eternal flame kombuje się z grail vow? to nie są magic weapons tylko magical attacks więc imo powinno
dobrze myślę?
dobrze myślę?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A