Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych
Faktycznie, o tym nigdy nie pomyślałem
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
Z tego co się orientuję to nie można korzystać z przerzutów atakując lancą.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
hesus pisze:Gdzie zostało uściślone, że można mieć zwykłą lancę i sword of swift slaying i korzystać w pierwszej turze CC z przerzutów na hity?
Tutaj chodzi o dyskuję 'wielder', 'bearer' i takie tam.... Tak czy siak sword ma taki zapis, że nie można korzystać z przerzutów jak atakujesz lancą. Więc nigdzie uściślenia nie znajdziesz.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Trochę odkopię tą kwestię.Marcin z Bretonnii pisze:W Army Book'u jest napisane, że bohater mający lancę:
- zawsze jej używa, nawet, gdy ma inną magiczną broń;
- gdy ma magiczną lancę, używa jej przez całą walkę.
Nie ma co mieszać zbytnio z 'magiczna/niemagiczna lanca'. Bretońskie 'magiczne lance' są lancami tylko z nazwy. Są to magiczne bronie, które dają +2S w szarży.
Nie możesz mieć 2 magicznych broni - wynika to z zasad ogólnych
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
jaki kolejny bezsens GWJagal pisze:Tutaj chodzi o dyskuję 'wielder', 'bearer' i takie tam.... Tak czy siak sword ma taki zapis, że nie można korzystać z przerzutów jak atakujesz lancą. Więc nigdzie uściślenia nie znajdziesz.hesus pisze:Gdzie zostało uściślone, że można mieć zwykłą lancę i sword of swift slaying i korzystać w pierwszej turze CC z przerzutów na hity?
Sword of Swift Slaying "wielder ... has the ASF special rule"
Sword of Battle "wielder has +1 Attack"
Berserker Sword "the beared has the Frenzy special rule"
Sword of AntiHeroes "the bearer has +1S and +1A for every enemy character ..."
Fencers Blades "the bearer has WS 10"
Sowrd of Strife "the wielder of the Sword of Strife has +2 Attacks"
nie wiem czy warto z tego korzystać, ale to jest jakaś porażka jeśli tak to interpretować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To dopytam dla pewności w razie czego z lancy w pierwszej turze i magicznych właściwości kosy można korzystać jak jest "wielder" czy "bearer" ?
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
Jak jest bearer. To jest w uściśleniach.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
to jest jakiś rycerz z gamezone miniatures
pytanko, czy bretonski blessing 6+ działa na rany zadane bez siły? np 1 nurgla, ot rana i tyle, siła nie podana
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
działa
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
1. Jak ma się zasada atak wpierający do wyposażenie oddziału chłopów w włócznie (czy wtedy atak z 3 szeregu)
2. Czy szarżując lancą realmów uderzam jako pierwszy czy i tak znaczenie ma inicjatywa - a jeśli tak to jakie bonusy daje szarża oprócz +1 do wyniku walki??
2. Czy szarżując lancą realmów uderzam jako pierwszy czy i tak znaczenie ma inicjatywa - a jeśli tak to jakie bonusy daje szarża oprócz +1 do wyniku walki??
1. jak stoją w zwykłej formacji to biją z 3 ranków (jeśli nie szarżowali), w hordzie biją z 4 ranków
2. znaczenie ma inicjatywa, szarża oprócz +1 do cr pozwala też np. dostać +2 do siły z lancy
2. znaczenie ma inicjatywa, szarża oprócz +1 do cr pozwala też np. dostać +2 do siły z lancy
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
banner of eternal flame kombuje się z grail vow? to nie są magic weapons tylko magical attacks więc imo powinno
dobrze myślę?
dobrze myślę?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A