Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Kordelas »

Wtedy byle śmieć by blokował czołg :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kordelas pisze:Wtedy byle śmieć by blokował czołg :)
Niekoniecznie, przecież tank ma inne sposoby zabijania przeciwnika w cc niż tylko najeżdżanie.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Oczywiście ,nie twierdzę ,że taki śmieć blokowałby czołg an cała grę ,ale co najmniej na turę - zmusiłby go do wydania pkt pary ,czołg mógłby zostać zatrzymany w waznym momencie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

mam pytanie jako początkujący (w sumie to jeszcze nie zacząłem grać - dopiero zacząłem malować): widzę, że w rozpiskach pojawiają się raczej kusznicy niż handgunnersi. Ta, wydawałoby się, niewielka różnica w zasięgu robi aż taką różnicę? Nawet przy AP handgunnersów?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Szczerze to obie te jednostki są słabe i za drogie jak na siebie ;)
Ale jeśli chodzi o porównanie to zasięg robi różnicę (pierwsza tura i strzał między innymi) ,a muszkiety mają tylko dodatkowo Przebicie pancerza ,co nie zawsze jest potrzebne.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kordelas pisze:Oczywiście ,nie twierdzę ,że taki śmieć blokowałby czołg an cała grę ,ale co najmniej na turę - zmusiłby go do wydania pkt pary ,czołg mógłby zostać zatrzymany w waznym momencie
I tak można blokować czołg śmieciem w kluczowej turze. A takim śmieciem co się nazywa spirit host i kosztuje 45 pkt to nawet całą grę.
Lechu pisze:mam pytanie jako początkujący (w sumie to jeszcze nie zacząłem grać - dopiero zacząłem malować): widzę, że w rozpiskach pojawiają się raczej kusznicy niż handgunnersi. Ta, wydawałoby się, niewielka różnica w zasięgu robi aż taką różnicę? Nawet przy AP handgunnersów?
Robi dużą różnicę, bo handgunnerami nie strzelisz sobie w pierwszej turze jeśli zaczynasz. Do tego zarówno kusze jak i handguny nadają się właściwie tylko do zdejmowania śmietnika, który z natury jest raczej słabo opancerzony, więc AP nie pomaga zbytnio.

edit: Kordelas szybszy
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

ehh kurde no... nie znoszę takich dylematów. Z wyglądu handgunnersi są świetni, a kusznicy już mniej mi się podobają. Przy czym wychodzi na odwrót w przypadku przydatności ;[ Będzie trzeba dokupić w przyszłości jeszcze jeden regiment pod kusze bo jednak wygląd to na razie dla mnie priorytet :D

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

To zrób sobie filler - jeśli będziesz miał 30 halabardników ,to na podstawkę o wielkości 10 modeli pieszych ,5 z przodu i 5 z tyłu ,naklej fajnie kilku muszkieterów ,dodaj im jakieś beczki ,skrzynie itp . Będą robili za 10 halabardników i już masz 40 ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
terorystaxxl
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: terorystaxxl »

Czy można mieć dwa Banishmenty jeden z maga a drugi z altara i w ciągu 1 tury walić z obu?
Imperium
Włocławek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

tak
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Kordelas... jestem po dwóch nockach i może dlatego nie kumam o co chodzi z tymi filerami xD

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

:) Filler to coś klimatycznego pasującego do oddziału ,umieszczonego na odpowiedniej podstawce odpowiadającej konkretnej liczbie modeli.

np to

Obrazek
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

eeee, dobre! :D Wezmę pod rozwagę na pewno. Dzięki! :)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

może mnie ktoś łopatologicznie przetłumaczyć jakich rozmiarów mam mieć podstawki pod działa?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

na razie, żadne podstawki nie są potrzebne, chociaż ja pod metalowe cannony mam 60x40, ale to dlatego, że całą armię mam na magnesach; zawsze mierzę od lufy, a szarże mierzę do samego modelu cannona, czy będą to koła, lufa, czy laweta, żaden przeciwnik nigdy nie miał z tym problemu; jedyne co jest godne uwagi przed bitwą i do ustalenia z przeciwnikiem to czy pivotować maszynę przed każdym strzałem, czy zachować pierwotne ustawienie i mierzyć od lufy, ot taka kosmetyka :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Według nowych uściśleń podstawki są potrzebne. Pod canony pasują 40x80 mm. Według uściśleń pivotowanie maszyn jest konieczne, a jak nie można wykonać pivotu to nie można strzelić.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Kiedyś już zadałem to pytanie (w dniu premiery 8 ed. Imperium) ale nikt nie był mi w stanie pomóc. Chciałbym zadać je jeszcze raz z nadzieją, że może ktoś znalazł rozwiązanie:
Czy znacie jakiś sposób aby dać dać jednostkom Imperium zasadę "Frenzy"? Chodzi mi o to, żeby przeszła ona na detachmenty. I oprócz sytuacji, gdy oddział dostaje tą zasadę od Ołtarza Khaina.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, o 22:45 przez gruby100004, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Byro odpowiadał na to pytanie chyba 3 razy. Jest magiczny teren który daje frenzy.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Macias pisze:Według nowych uściśleń podstawki są potrzebne. Pod canony pasują 40x80 mm. Według uściśleń pivotowanie maszyn jest konieczne, a jak nie można wykonać pivotu to nie można strzelić.
o ?? Pojebało ich ? Czyli nie daj boże masz inżyniera w pobliży 2 dział to problematyczne robi się strzelanie z nich bo mogą nie mieć jak się obrócić??? Jezu co za bzdura...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Wg jakich uściśleń podstawki są potrzebne? Z tego co czytałem to tylko wypada określić pivota i tyle. Nie mam dostępu do RB w tej chwili, więc nie podam źródła ;P

ODPOWIEDZ