Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Wtedy byle śmieć by blokował czołg
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Niekoniecznie, przecież tank ma inne sposoby zabijania przeciwnika w cc niż tylko najeżdżanie.Kordelas pisze:Wtedy byle śmieć by blokował czołg
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
mam pytanie jako początkujący (w sumie to jeszcze nie zacząłem grać - dopiero zacząłem malować): widzę, że w rozpiskach pojawiają się raczej kusznicy niż handgunnersi. Ta, wydawałoby się, niewielka różnica w zasięgu robi aż taką różnicę? Nawet przy AP handgunnersów?
Szczerze to obie te jednostki są słabe i za drogie jak na siebie
Ale jeśli chodzi o porównanie to zasięg robi różnicę (pierwsza tura i strzał między innymi) ,a muszkiety mają tylko dodatkowo Przebicie pancerza ,co nie zawsze jest potrzebne.
Ale jeśli chodzi o porównanie to zasięg robi różnicę (pierwsza tura i strzał między innymi) ,a muszkiety mają tylko dodatkowo Przebicie pancerza ,co nie zawsze jest potrzebne.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
I tak można blokować czołg śmieciem w kluczowej turze. A takim śmieciem co się nazywa spirit host i kosztuje 45 pkt to nawet całą grę.Kordelas pisze:Oczywiście ,nie twierdzę ,że taki śmieć blokowałby czołg an cała grę ,ale co najmniej na turę - zmusiłby go do wydania pkt pary ,czołg mógłby zostać zatrzymany w waznym momencie
Robi dużą różnicę, bo handgunnerami nie strzelisz sobie w pierwszej turze jeśli zaczynasz. Do tego zarówno kusze jak i handguny nadają się właściwie tylko do zdejmowania śmietnika, który z natury jest raczej słabo opancerzony, więc AP nie pomaga zbytnio.Lechu pisze:mam pytanie jako początkujący (w sumie to jeszcze nie zacząłem grać - dopiero zacząłem malować): widzę, że w rozpiskach pojawiają się raczej kusznicy niż handgunnersi. Ta, wydawałoby się, niewielka różnica w zasięgu robi aż taką różnicę? Nawet przy AP handgunnersów?
edit: Kordelas szybszy
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
ehh kurde no... nie znoszę takich dylematów. Z wyglądu handgunnersi są świetni, a kusznicy już mniej mi się podobają. Przy czym wychodzi na odwrót w przypadku przydatności ;[ Będzie trzeba dokupić w przyszłości jeszcze jeden regiment pod kusze bo jednak wygląd to na razie dla mnie priorytet
To zrób sobie filler - jeśli będziesz miał 30 halabardników ,to na podstawkę o wielkości 10 modeli pieszych ,5 z przodu i 5 z tyłu ,naklej fajnie kilku muszkieterów ,dodaj im jakieś beczki ,skrzynie itp . Będą robili za 10 halabardników i już masz 40
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- terorystaxxl
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 159
- Lokalizacja: Włocławek
Czy można mieć dwa Banishmenty jeden z maga a drugi z altara i w ciągu 1 tury walić z obu?
Imperium
Włocławek
Włocławek
tak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kordelas... jestem po dwóch nockach i może dlatego nie kumam o co chodzi z tymi filerami xD
eeee, dobre! Wezmę pod rozwagę na pewno. Dzięki!
na razie, żadne podstawki nie są potrzebne, chociaż ja pod metalowe cannony mam 60x40, ale to dlatego, że całą armię mam na magnesach; zawsze mierzę od lufy, a szarże mierzę do samego modelu cannona, czy będą to koła, lufa, czy laweta, żaden przeciwnik nigdy nie miał z tym problemu; jedyne co jest godne uwagi przed bitwą i do ustalenia z przeciwnikiem to czy pivotować maszynę przed każdym strzałem, czy zachować pierwotne ustawienie i mierzyć od lufy, ot taka kosmetyka
Według nowych uściśleń podstawki są potrzebne. Pod canony pasują 40x80 mm. Według uściśleń pivotowanie maszyn jest konieczne, a jak nie można wykonać pivotu to nie można strzelić.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Kiedyś już zadałem to pytanie (w dniu premiery 8 ed. Imperium) ale nikt nie był mi w stanie pomóc. Chciałbym zadać je jeszcze raz z nadzieją, że może ktoś znalazł rozwiązanie:
Czy znacie jakiś sposób aby dać dać jednostkom Imperium zasadę "Frenzy"? Chodzi mi o to, żeby przeszła ona na detachmenty. I oprócz sytuacji, gdy oddział dostaje tą zasadę od Ołtarza Khaina.
Czy znacie jakiś sposób aby dać dać jednostkom Imperium zasadę "Frenzy"? Chodzi mi o to, żeby przeszła ona na detachmenty. I oprócz sytuacji, gdy oddział dostaje tą zasadę od Ołtarza Khaina.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, o 22:45 przez gruby100004, łącznie zmieniany 1 raz.
Byro odpowiadał na to pytanie chyba 3 razy. Jest magiczny teren który daje frenzy.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
o ?? Pojebało ich ? Czyli nie daj boże masz inżyniera w pobliży 2 dział to problematyczne robi się strzelanie z nich bo mogą nie mieć jak się obrócić??? Jezu co za bzdura...Macias pisze:Według nowych uściśleń podstawki są potrzebne. Pod canony pasują 40x80 mm. Według uściśleń pivotowanie maszyn jest konieczne, a jak nie można wykonać pivotu to nie można strzelić.
Wg jakich uściśleń podstawki są potrzebne? Z tego co czytałem to tylko wypada określić pivota i tyle. Nie mam dostępu do RB w tej chwili, więc nie podam źródła ;P