Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Re: Rozpiski WE

Post autor: oczko »

paulinka17 pisze:
oczko pisze:Ja się pi prostu pomylilem sam zresztą ten błąd wychaczylem ale mam jeszcze lepszy pomysł tylko potestowac muszę
Kolejna rozpa na oko? Lol
Paulinka przecież mnie znasx... Tym razem nie pomylilem się chociaz o 300 punktów a i coraz rzadziej mi się błędy zdażają. Swoją droga szkoda że to sue nie mieści bo smigalo az miło

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Miśki wewnętrzne animozje to sobie na PW rozwiązujcie, a nie spamujecie w ważnym temacie.
Pozdro!

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

rozpy na oko są naprawde mocne.
załatw sobie ab i nie bedzie takich problemow..
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ja mysle ze kalkulator powinien wystarczyc...;-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

o ile sie nie "prześlepnie" ;d
xYz

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

Ab nA komórce mi nie chodzi. Po za tym obiecuje poprawę :^o

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Kminię rozpiskę na turniej styczniowy w Strefie Zero

2400 ETC gdzie kosztem wszystkich pkt rare (650) mogę wziąć mini armię (dowolną)

Czyli kosztem Treemana i 2 orłów (minus jacyś tancerze lub wildzi) biorę mini armię czyli jakieś Cory za 325pkt i Speciale/Rare za 325pkt.

Co według Was by się sprawdziło idealnie do współgrania z WE ?
Każdy zawodnik w ramach puli punktowej za jednostki Rar, może nająć najemników z innych ras, zgodnie z zasadą sojuszu. Nie może wtedy wybrać jednostek Rar z rasy armii głównej.
Podział punktowy 50% jednostki podstawowe, 50% jednostki specjalne i rzadkie.
Generałem najemników jest bohater z armii głównej, pula na bohaterów.
Za zabicie jest 50 pkt. zwycięstwa.
Jeżeli sojusz jest zły to generał daje liderkę i swoje zasady książkowe regimentowi, w którym się znajduje.
Jeżeli najemnikami są Wampiry lub Khemri to generał jest nekromantą.
Najemnicy nie mogą wystawić BSB, ale wszystkie jednostki maja zasadę „Stubborn”, jeżeli regiment ma już tą zasadę to staje się niebrejkowany.
Najemnicy nie mogą być z rasy armii głównej.
Limit machin wojennych obowiązuje całą armie.
Jeżeli najemnicy mają wyższą Ld niż generał to jaki generał taki regiment.
Do wystawionych jednostek najemników należy posiadać zasady, mogą być pojedyncze kartki ksero z AB. Za stwierdzony brak takowego jednostka natychmiast ginie, a przeciwnik ma punkty zwycięstwa.
Myślałem nad kilkoma opcjami:
Dwarfs:
30 Wariors + GW+Mus+Banner
Duża klopa
Działo (nie płonące)
LIZ:
skinki, skinki, skinki i jeszcze raz skinki :mrgreen:
WOCH:
36 Marud Khorna + GW
36 Marud Khorna + GW
Helena (lub 2 charioty np. Nurgla)
EMP:
10 konnicy+FCG
5 konnicy+FCG
czołg
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

w imprium nie brałbym fcg na małej kaie, tylko muzyka. najchętniej wziąłbym orki gdzie ci sie wszystko mieści fajnie

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Osobiście brałbym jakąś jednstke ze stubbornem, czyli na zasady tego turnieju unbreak'iem do robienia kresek.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

bierz lizaki, nerwica weźmie przeciwnika za czym dojedzie do cb;), a ty go wystrzelasz
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

ja bym brał skaveny, badź tk
xYz

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Co wy na to żeby czarke trzymać w 5 WR co prawda koszt takiej czarki to wtedy z wandem i obsydian lodestonem wyniesie 388, ale chyba lepie to niż w 7 WD. Co o tym myślicie?
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Nie znam się, ale wystarczy wtedy że spadnie 1 WR i czarka nie ma los i to może troszkę zaboleć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

pingu pisze:Co wy na to żeby czarke trzymać w 5 WR co prawda koszt takiej czarki to wtedy z wandem i obsydian lodestonem wyniesie 388, ale chyba lepie to niż w 7 WD. Co o tym myślicie?
Jak napisał Deus - bardzo kiepski pomysł.

Tancerki to jednak najlepsze rozwiązanie - skirmish (trudniej trafić z maszyn), poruszanie też moim zdaniem jest bardziej elastyczne w takiej formacji, dodatkowo lepsze wardy i potencjalnie magiczka ma większą przeżywalność.

W wildach natomiast trzeba by było ciągle ją kitrać z oddziałem WR oraz jest potencjalnie pierwszym celem dla maszyn i magii.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

akurat schować przed strzelaniem to nie jest mega problem, takim bsowym, ale chodzi głównie o koszt magiczki i przy stracie jednego modelu z czegokolwiek nie ma już look outa, a niektóre maszynki nie muszą mieć losa..
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Dzięki:) to mi wystarczy, żeby magiczka trafiła do tancerek
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Magnaf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Magnaf »

Witam,

Gralem zaledwie kilka razy leśniakami. Moja strategia polega na rozstawieniu lucznikow w jak najwiekszych odstepach od siebie przy jednoczesnym zachowaniu dystansu strzalu. Jak narazie nie przegralem.

Lord:
- Spellweaver na beascie/life - 310 pkt
+ Divination orb (bonus dispel dice do kazdego spela czarowanego z min. 3 kostek)
+ Moonstone of the hidden path (teleport oddzialu do lasu na mapie)

- Highborn - 205 pkt
+ Bow of loren (4 strzaly)
+ Arcane Bodkins (podpatrujac czyjąś radę. 4 prawie 100% hity przeciwko pancernikom)

Hero:
- Eternal Guard Noble na kuraku - 184 pkt
+Murder of spites - d6 magicznych atakow o sile 2 z poisonem
+Dawnstone (przerzuty armora, Noble ma save 2+)

- Waywatcher Noble - 150 pkt
+Hail of doom arrow - 3d6 magicznych pociskow o sile 4, one use.
+Asyendi's bane - Long bow. Kazde pudlo przerzuc na hita - jezeli znow nie trafie otrzymuje wounda o sile 3.
+Samobojca w zwiadowcach - gosc ma wyjsc, walnac 3k6 hitow o sile 4 w cos waznego i ... moze przezyje! W koncu dwie jedynki z rzedu ciezko wyturlac :-)

Core:
- 20x Dryady
- 20x Dryady - 480 pkt za wszystkie

- 15 Glade Guard + muzyk + sztandar + Banner of Springtide (zawsze stand n shoot)
- 15 Glade Guard + muzyk
- 15 Glade Guard + muzyk -595pkt za GG

Special:
- 6 Wardancers - 115 pkt
- oddzial do trzymania maga - zastanawiam sie czy nie wywalic go albo nie wzmocnic kosztem kuraka

Rare:
- Great Eagle
- Great Eagle - 100 pkt za oba
+ Odginaczka ciezkiej piechoty / konnicy.

- 9 Waywatchers
- 10 Waywatchers - 456 pkt
+ Oddzial w którym jest noble - odciagajacy uwage snajperzy. Korzystam z zasady rozstawiania scoutow bez limitu 12" -laduja cal od armat/katapult

razem: 2595 pkt - 19% lord / 12% heros / 41% core / 4% special / 21% rare / 9% magic item


Prosze o komentarz dla n00bka. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Magnaf pisze: - Waywatcher Noble - 150 pkt
+Hail of doom arrow - 3d6 magicznych pociskow o sile 4, one use.
+Asyendi's bane - Long bow. Kazde pudlo przerzuc na hita - jezeli znow nie trafie otrzymuje wounda o sile 3.
+Samobojca w zwiadowcach - gosc ma wyjsc, walnac 3k6 hitow o sile 4 w cos waznego i ... moze przezyje! W koncu dwie jedynki z rzedu ciezko wyturlac :-)
Jak strzelasz z HoDy to nie możesz korzystać z magicznych właściwości łuku.
I jak dla mnie to masz zdecydowanie zbyt duże oddziały driad. Zmniejszyłbym do 8 może 10.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Magnaf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Magnaf »

I zrobic z nich kolejna odginaczke?

Poza driadami nie mam zadnych oddzialow wiazacych walke

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

W tak dużych oddziałach połowa driad będzie stała z tyłu i nic nie robiła, więc lepiej rozbić je na 2 oddziały po 10.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Zablokowany