Rozpiska szczurki - > EDIT ROZPISKI
Rozpiska szczurki - > EDIT ROZPISKI
Hejka pracuje nad rospika na truniej u siebie bez lordow na 1250pk, wiec prosze o rady co moge zmienic dodac a nawet czy zle policzylem pk [ cos mi sie wydaje ze zle licze pk za tarcze u clan ratow a mianowicie 2pk 1 tarcza...]
1 WÓDZ-BSB- 110
Bron magiczna- klinga Nurglitchta[10pk]
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
30 Skavenslaves - 62pk
Slave Musician
33 Skavenslaves- 68pk
Slave Musician
40 Clanrats - 260pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
6 Rat ogrow - 264pk
3 poganiacze
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
Abomka - 235pk
Total cost: 1249
Model in army: 131
Myslcie ze co bylo by lepsze :
Za abomke kolo ?
Moze za cos mnisi zaraazy [ mam 25modeli]
Sorka ze czesciowo po ang i czesciowo po polsku ale nie znam wszsystkich nazw po angielsku oraz za jakies bledy pisze na tele.
1 WÓDZ-BSB- 110
Bron magiczna- klinga Nurglitchta[10pk]
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
30 Skavenslaves - 62pk
Slave Musician
33 Skavenslaves- 68pk
Slave Musician
40 Clanrats - 260pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
6 Rat ogrow - 264pk
3 poganiacze
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
Abomka - 235pk
Total cost: 1249
Model in army: 131
Myslcie ze co bylo by lepsze :
Za abomke kolo ?
Moze za cos mnisi zaraazy [ mam 25modeli]
Sorka ze czesciowo po ang i czesciowo po polsku ale nie znam wszsystkich nazw po angielsku oraz za jakies bledy pisze na tele.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2012, o 21:37 przez Fuxiorr, łącznie zmieniany 1 raz.
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Nie.Fuxiorr pisze:Za abomke kolo ?
Clanraty powinny kosztować 192 pkt w tej konfiguracji.
BSB nie może mieć jednocześnie magicznego sztandaru i innych magicznych przedmiotów.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
1. BSB nie moze mieć magicznych przedmiotów
2. Clanbracia to 4.5*40+20{FCG}=200
3. Szczurki minimalnie 5+ poganiacz
4. Jeśli chcesz isć w magie to dodaj condenser na 1-lvl, Jeśli nie, to skasuj go, dodaj Doom Rocketa
5. Jesli nie ma limitu modeli w oddziale lub ilosci oddziałów to powieksz slavy maksymalnie tzn 3*40 lub jeszcze wiecej
PS: Sory za błędy ale pisze z fona
2. Clanbracia to 4.5*40+20{FCG}=200
3. Szczurki minimalnie 5+ poganiacz
4. Jeśli chcesz isć w magie to dodaj condenser na 1-lvl, Jeśli nie, to skasuj go, dodaj Doom Rocketa
5. Jesli nie ma limitu modeli w oddziale lub ilosci oddziałów to powieksz slavy maksymalnie tzn 3*40 lub jeszcze wiecej
PS: Sory za błędy ale pisze z fona
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
BSB może mieć magiczne przedmioty, jeśli tylko nie ma magicznego sztandaru.Janus pisze:1. BSB nie moze mieć magicznych przedmiotów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Wiem, wiem ale nie połączonych z magic bannerami.
Fuxiorr- Grałem Doomwheelem na 1000 pkt i sprawdził się tylko przy rozstawianiu(kiedy przeciwnicy chowali hydry/orły/i inne badziewia:) za górami i stamtąd się nimi nie ruszały. W walce, Doomwheel nie nadaje sie do niczego innego, jak zabijanie odginaczek lub uzupełnienie Abomki do flankowania.
Fuxiorr- Grałem Doomwheelem na 1000 pkt i sprawdził się tylko przy rozstawianiu(kiedy przeciwnicy chowali hydry/orły/i inne badziewia:) za górami i stamtąd się nimi nie ruszały. W walce, Doomwheel nie nadaje sie do niczego innego, jak zabijanie odginaczek lub uzupełnienie Abomki do flankowania.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Clanraty 0,5 pkt za tarczę
Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy
Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje
---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik

Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy

Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje

---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik

Let the River of Blood flow...
Porpawiona rozpa:
Skaveni 1250pk turniejowo- Bez lordow
1 WÓDZ-BSB- 100
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
40 Skavenslaves - 82pk
Slave Musician
40 Skavenslaves- 82pk
Slave Musician
40 Clanrats - 262pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
Miotacz spacz ognia
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
25 Mnisi - 230
Magiczny sztandar- proporzecz zarazy
Muzyk, choraozy i dowodzoacy
Abomka - 235pk
Co myslicie? Mysle nad dwoma zmianami;
wepon team'a [70pk] na szczurki?
Inzynier 1lv na wodza generala?
Skaveni 1250pk turniejowo- Bez lordow
1 WÓDZ-BSB- 100
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
40 Skavenslaves - 82pk
Slave Musician
40 Skavenslaves- 82pk
Slave Musician
40 Clanrats - 262pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
Miotacz spacz ognia
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
25 Mnisi - 230
Magiczny sztandar- proporzecz zarazy
Muzyk, choraozy i dowodzoacy
Abomka - 235pk
Co myslicie? Mysle nad dwoma zmianami;
wepon team'a [70pk] na szczurki?
Inzynier 1lv na wodza generala?
Potem juz bede tam wrzucal :]Opos pisze:Clanraty 0,5 pkt za tarczę![]()
Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy
Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje
---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
BSBkowi daj tarczę, armour - warto mu dać tę szansę na uratowanie od straty 100/200 pkt.
Jeśli nie ma ograniczenia, to zamiast giant ratów do odginania daj elektryków - oni nie potrafią przegrać gry w tak, jak szczurki.
Jeśli nie ma ograniczenia, to zamiast giant ratów do odginania daj elektryków - oni nie potrafią przegrać gry w tak, jak szczurki.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Bo ja wiem, czy warto dać elektryków zamiast gratów?
Fakt elektryka trudniej ubić jak siedzi w unicie, ale IMHO graty lepsze.
Zresztą na te punkty lepiej mieć elektryków jako magów niż odginaczki.
Inne rzeczy:
- wymień całun na storm banner z BSB, daj mu tarcze jak Wojtuś pisał
- magiczne ataki na Abominację
- mnichów za mało
Fakt elektryka trudniej ubić jak siedzi w unicie, ale IMHO graty lepsze.
Zresztą na te punkty lepiej mieć elektryków jako magów niż odginaczki.
Inne rzeczy:
- wymień całun na storm banner z BSB, daj mu tarcze jak Wojtuś pisał
- magiczne ataki na Abominację
- mnichów za mało
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
Elektryk (+):
- jest tańszy
- nie zastrzelisz go
- nie spanikujesz też zastrzeleniem 1/4
- daje ld slavom, w których siedzi
- nie prowokuje do przegrania gry w straszny sposób
(-)
- chodzi o 2' mniej
Czemu nie mieć i magów i odginaczek?
Monków faktycznie jest za mało, ale na te punkty może ich starczyć...
- jest tańszy
- nie zastrzelisz go
- nie spanikujesz też zastrzeleniem 1/4
- daje ld slavom, w których siedzi
- nie prowokuje do przegrania gry w straszny sposób
(-)
- chodzi o 2' mniej
Czemu nie mieć i magów i odginaczek?
Monków faktycznie jest za mało, ale na te punkty może ich starczyć...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!