Ale tylko w turze, w której jest użyty.kubencjusz pisze:Na potrzeby ojro liczy się jako 1DD.
Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
nie ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Poprawia ci o 1 rzut na channel w każdej fazie
Witam,
jestem nowy zarówno względem tej armii jak i gry. Przygotowuję pierwszą swoją rozpiskę i już mam kłopot. W rulbooku jest napisane, że jednostek podstawowych 25%+, pozostałych do 25% każdej. Przeglądając rozpiski widzę ciągle zupełnie inne wartości, np: 2400 pkty, to 25%=600 pktów. Więc nie wejdą Meneatery za 431 wraz z dwoma paczkami po 3 kawalarzy za 220 pktów każda. I to tylko pierwsza lepsza rozpiska.
Tu jest więc moje pytanie, jak to pisać? Czy olewać te %, i iść po prostu w punkty + założenia organizatorów w turniejach, czy jest jakiś magic trick by taki rzeczy robić?
jestem nowy zarówno względem tej armii jak i gry. Przygotowuję pierwszą swoją rozpiskę i już mam kłopot. W rulbooku jest napisane, że jednostek podstawowych 25%+, pozostałych do 25% każdej. Przeglądając rozpiski widzę ciągle zupełnie inne wartości, np: 2400 pkty, to 25%=600 pktów. Więc nie wejdą Meneatery za 431 wraz z dwoma paczkami po 3 kawalarzy za 220 pktów każda. I to tylko pierwsza lepsza rozpiska.
Tu jest więc moje pytanie, jak to pisać? Czy olewać te %, i iść po prostu w punkty + założenia organizatorów w turniejach, czy jest jakiś magic trick by taki rzeczy robić?
Nie, na słonko nie ma warda
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie, nie tracisz
Wisła Kraków.
O ile dobrze pamiętam jest w FAQ do RB.rafixator pisze:a gdzie to jest napisane bo nie mogłem znaleźć w rulebooku
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Tak, zachowując środek oddziału oczywiście
Wisła Kraków.
Powiedzcie mi, czy jeśli jakiś bohater rzuca mi wyzwanie, ja je akceptuje to czy po wymianie ciosów mogę korzystać z deptania?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.