Ale tylko w turze, w której jest użyty.kubencjusz pisze:Na potrzeby ojro liczy się jako 1DD.
Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
nie ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Poprawia ci o 1 rzut na channel w każdej fazie
Witam,
jestem nowy zarówno względem tej armii jak i gry. Przygotowuję pierwszą swoją rozpiskę i już mam kłopot. W rulbooku jest napisane, że jednostek podstawowych 25%+, pozostałych do 25% każdej. Przeglądając rozpiski widzę ciągle zupełnie inne wartości, np: 2400 pkty, to 25%=600 pktów. Więc nie wejdą Meneatery za 431 wraz z dwoma paczkami po 3 kawalarzy za 220 pktów każda. I to tylko pierwsza lepsza rozpiska.
Tu jest więc moje pytanie, jak to pisać? Czy olewać te %, i iść po prostu w punkty + założenia organizatorów w turniejach, czy jest jakiś magic trick by taki rzeczy robić?
jestem nowy zarówno względem tej armii jak i gry. Przygotowuję pierwszą swoją rozpiskę i już mam kłopot. W rulbooku jest napisane, że jednostek podstawowych 25%+, pozostałych do 25% każdej. Przeglądając rozpiski widzę ciągle zupełnie inne wartości, np: 2400 pkty, to 25%=600 pktów. Więc nie wejdą Meneatery za 431 wraz z dwoma paczkami po 3 kawalarzy za 220 pktów każda. I to tylko pierwsza lepsza rozpiska.
Tu jest więc moje pytanie, jak to pisać? Czy olewać te %, i iść po prostu w punkty + założenia organizatorów w turniejach, czy jest jakiś magic trick by taki rzeczy robić?
Nie, na słonko nie ma warda
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie, nie tracisz 

Wisła Kraków.
O ile dobrze pamiętam jest w FAQ do RB.rafixator pisze:a gdzie to jest napisane bo nie mogłem znaleźć w rulebooku
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Tak, zachowując środek oddziału oczywiście 

Wisła Kraków.
Powiedzcie mi, czy jeśli jakiś bohater rzuca mi wyzwanie, ja je akceptuje to czy po wymianie ciosów mogę korzystać z deptania?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.