Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013
Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w IV Lidze Rivendell.
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga rozpocznie się 4-go marca i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM lub SMS organizatora. Nie zostawiamy wyników w sklepie. Stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 5:5. Zgłoszony walkower to standardowe 13:7, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 13 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę o 22:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia: poniedziałek-niedziela 11:00-19:00
Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium. Płatność przy pierwszej bitwie. Przy braku opłaty gracz wylatuje z ligi z 20-0 dla przeciwnika.
Zgłoszenia proszę wysyłać do 1 marca do godziny 22:00 na adres: 4ligaRivendell@gmail.com . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
Wszelkie pytania proszę kierować na pm do mnie lub na maila zgłoszeniowego.
Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych.
Format 1600 wzorowany na Euro.
Armie posiadające dodatkowe punkty na euro otrzymują połowę tego bonusu.
Progi co sto punktów (0-99 etc.).
Sprawdzam i drukuję wszystkie rozpiski.
Podstawki pod maszynami według uściśleń LS.
Scenariusze czyli nasz standard:
1. Dawn Attack
2. Blood & Glory
3. Breakthrough
4. Battleline
Dawn Attack:
Strefy podręcznikowe 18" zamienione na 12". Reszta jak w podręczniku.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada poniżej 3 (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania.
Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 100 punktów.
- bez lordów
- 1-3 heroes, zakazani bohaterowie specjalni
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)
- 0-3 war machines, templates, guns, bolt throwers
- maksymalnie 2 identyczne jednostki podstawowe (nie dotyczy WE)
- maksymalny koszt oddziału 350 pts
- maksymalny koszt bohatera 200 pts
- maksymalna wielkość oddziału na poziomie rozpiski 40 modeli
- maksymalnie 40 modeli wykorzystujących broń strzelecką o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)
- zakaz dublowania large targetów
- magia euro wraz z ograniczeniami armijnymi http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
- uściślenia sędziowskie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294
- Simple Line of Sight jak w powyższych uściśleniach
Rozpiski z numerami telefonów.
http://www74.zippyshare.com/v/34343395/file.html
Paringi na pierwszą bitwę:
1. Lajon-Bayer
2. Offspringman-Crane
3. Dreef-Janus
4. AlMalik-Rupert
5. Kasia-Grolshek
6. Ironhead-Anbu
7. Semi-Żuk
8. As1-Bartosz
9. Adamyetz-Rimbo
10. Moroq-Misha
11. Lonit-Kegriz
12. Bartas-Mati
13. Berbeć-Elvis
14. Goboss-Solider
15. Trikk-Misio
16. Kilo-Never
Paringi 2 runda.
Bartosz 20-Dreef 20
Mati 20-Bayer 20
Ironhead 20-AlMalik 19
Never 18-Moroq 17
Lonit 16-Adamyetz 16
Żuk 14-Grolshek 13
Crane 12-Goboss 11
Trikk 10-Elvis 10
Berbeć 10-Misio 10
Solider 9-Offspringmann 8
Kasia 7-Semi 6
Rimbo 4-Kegriz 4
Misha 3-Kilo 2
Rupert 1-Lajon 0
Anbu 0-Bartas 0
Janus 0-As1 0
3 runda:
Dreef 39-Mati 38
Lonit 33-AlMalik 31
Żuk 30-Trikk 29
Ironhead 28-Never 28
Misio 28-Morog 27
Kegriz 24-Crane 23
Bayer 22-Semi 22
Bartosz 21-Goboss 20
Adamyetz 19-Solider 19
Offspringmann 18-Rupert 18
Grolshek 17-Janus 16
Kilo 15-Berbeć 12
Elvis 11-Kasia 11
Misha 10-Anbu 10
Bartas 10-Rimbo 4
As1 4-Lajon 3
4 runda:
49 Dreef-45 Morog
48 Mati -43 Lonit
42 Bayer-42 Semi
41 AlMalik-40 Żuk
39 Trikk-38 Ironhead
38 Never-35 Crane
36 Bartosz-32 Kegriz
30 Rupert-30 Misha
30 Bartas-30 Misio
29 Solider -29 Janus
29 Adamyetz-26 Offspringmann
25 Kilo-24 Elvis
25 Goboss-24 Grolshek
22 Berbeć-18 Kasia
10 Anbu-4 As1
4 Rimbo-3 Lajon
Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, o 20:23 przez Grolshek, łącznie zmieniany 96 razy.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Liga zgłoszona jest na tyle wcześnie żeby można było przegięcia wyeliminować... Jak jest przegięty to wylatuje i tyle.Janus pisze:Zgłaszam sie!
"1-3 heroes, dopuszczeni bohaterowie specjalni"
Wielki + poza jednym... Manffred Acolite- widziałeś jego staty?
Edit: Czy te przeklęte VC wszystko muszą zawsze zepsuć ? Podejrzewam iż ktoś w GW jest mocno blady, szybki i boi się światła... Do rana przejrzę wszystkich specjali konsultując się z "Młotkowym" i sprawdzę czy nie zagina czasoprzestrzeni. Jak na teraz z powodu jednego Manfreda wylatują wszyscy...
Ostatnio zmieniony 9 sty 2013, o 21:17 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
no i po co ten hejt na wampiry? po co? zmieni to coś, nie
ty ustalasz zasady to daj te -100 i nie ma co robić scen
chodzi o zabawę czy pokazanie która armia jest na dywaniku u organizatora? ja bym dał w ogóle zakaz gry VC i jeszcze DE, Skaveny i DoCH, albo, że granie tylko wybranymi jednostkami z tych armii bo reszta to PG
trochę pomarudzę
co do samych zasad, po co ograniczasz dodatkową kostkę do 1 PD/DD ? masz jakąś większą kminę za tym stojącą czy tak po prostu?
bo dla mnie to najogólniej słaaby pomysł, tak samo jak
eteryki ok, są złe, ale to właśnie herosi są batem na eteryków, zwykli kowboje z badziewnym mieczykiem
tak samo ograniczenie kosztu herosa do 200ptk, chciałbym posadzić kogoś na rydwan to przekracza to limit prawie od razu, chyba, że nie dotyczy to mountów to ok 200 pkt + misiek
takie ograniczenia same się nakręcają i powodują rozpiski które nie są uniwersalne, a później płacz, że jakaś armia wygrywa, bo wyszedł czar na IF na 5 kościach
nie wpisałeś czy obowiązują uściślenia LS czy nie
narazie tyle przemyśleń
ty ustalasz zasady to daj te -100 i nie ma co robić scen
chodzi o zabawę czy pokazanie która armia jest na dywaniku u organizatora? ja bym dał w ogóle zakaz gry VC i jeszcze DE, Skaveny i DoCH, albo, że granie tylko wybranymi jednostkami z tych armii bo reszta to PG
trochę pomarudzę
co do samych zasad, po co ograniczasz dodatkową kostkę do 1 PD/DD ? masz jakąś większą kminę za tym stojącą czy tak po prostu?
bo dla mnie to najogólniej słaaby pomysł, tak samo jak
jest limit punktowy na herosów a jak go gracz wykorzysta to jego sprawa, a później, że wyniki słabe bo albo generał dupa i brak magii, albo jest generał ale magia leży- 1-3 heroes,
eteryki ok, są złe, ale to właśnie herosi są batem na eteryków, zwykli kowboje z badziewnym mieczykiem
tak samo ograniczenie kosztu herosa do 200ptk, chciałbym posadzić kogoś na rydwan to przekracza to limit prawie od razu, chyba, że nie dotyczy to mountów to ok 200 pkt + misiek
takie ograniczenia same się nakręcają i powodują rozpiski które nie są uniwersalne, a później płacz, że jakaś armia wygrywa, bo wyszedł czar na IF na 5 kościach
kidding me? dorośli ludzie nie są w stanie sobie terenów ustawić do gry czy o co chodzi? jak będę grał w innym miejscu to też mam kogoś prosić nie bardzo rozumiem po co to jest wpisaneStoły 48x48 ustawiane przez obsługę Rivendell.
nie wpisałeś czy obowiązują uściślenia LS czy nie
to ograniczenia armii obowiązują czy tylko dodatkowe PD/DD ? trudno domyślać się co oznacza "wzorowany"Format 1600 wzorowany na Euro.
narazie tyle przemyśleń
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1. Co do VC to "powaga zabija powoli". Jeśli nie załapałeś dowcipu to sorki. Ci co mnie znają od razu wychwytują co i jak.
2. Zakaz gry VC brzmi sycąco-pomyślimy...
3. Magia w tej grze robi za dużo. Dużo za dużo. Ograniczam.
4. Nie chcę spamu elektryków. Ograniczenia są najprostsze z możliwych.
5. 200 pkt. na herosów idealnie ogranicza pokowca na pegazie i vampira klepacza którzy są zbędnie na te punkty.
6. Tak. Ludzie nie potrafią nawet dojść do porozumienia w kwestii stołów Ten jedyny punkt zmienię.
7. Uściślenia do poprawki.
8. Wzorowany to po prostu ogólny kierunek. Ograniczenia armijne z euro nie działają do czasu rozsądnej argumentacji poszkodowanych.
9. Jest mnóstwo czasu na zmianę powyższych reguł. Więcej takich postów jak twój i dojdziemy do porozumienia żeby wszyscy się dobrze bawili. (nie tylko wąpierze )
2. Zakaz gry VC brzmi sycąco-pomyślimy...
3. Magia w tej grze robi za dużo. Dużo za dużo. Ograniczam.
4. Nie chcę spamu elektryków. Ograniczenia są najprostsze z możliwych.
5. 200 pkt. na herosów idealnie ogranicza pokowca na pegazie i vampira klepacza którzy są zbędnie na te punkty.
6. Tak. Ludzie nie potrafią nawet dojść do porozumienia w kwestii stołów Ten jedyny punkt zmienię.
7. Uściślenia do poprawki.
8. Wzorowany to po prostu ogólny kierunek. Ograniczenia armijne z euro nie działają do czasu rozsądnej argumentacji poszkodowanych.
9. Jest mnóstwo czasu na zmianę powyższych reguł. Więcej takich postów jak twój i dojdziemy do porozumienia żeby wszyscy się dobrze bawili. (nie tylko wąpierze )
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
czy armie którym EURO daje +1 PD dostają w sumie dwa punkty PD?
PS. może zakazać tylko bohaterów specjalnych wampirów?
PS. może zakazać tylko bohaterów specjalnych wampirów?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
No tłumaczę przecież że z tym -100 to Rivendellowy dowcip jest ! W życiu nie przyszłoby mi do głowy osobistego hejta przekładać na zasady ligowe.Semi pisze:W marcu bedzie pewnie juz nowe euro, wiec moze wiele soe.zmienix. -100 dla vc to slaby ppomysl, zostaw tak jak w euro sa ograniczenia...
Spece moze tak jak w mlotkowym byly rekomendowane?
I tu jest sprawa której jeszcze nie kombinowałem porządnie. Wiem że TK są nienajmocniejsze i potrzebują boosta z magii żeby działać. Ale to na duże punkty. Na małe nikt u nas nimi nie grał, ja również i nie mam pojęcia czy równie mocno tego potrzebują. Jakbyś nie strzelił focha i grał poprzednie ligi to bylibyśmy o kilka tygodni mądrzejsi i mogli to ocenić. Zostaje tak jak jest czyli +1PD i +1 DD.Morog pisze:czy armie którym EURO daje +1 PD dostają w sumie dwa punkty PD?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, o 00:42 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
dodatkowe punkty dostają też np. wysokie elfy wiec może to przemyśl
moim zdaniem skoro dajesz wszystkim +1 PD to powinieneś HE i TK dać +2 PD
bo to są armie oparte na magii (zgadzam się że TK bardziej)
co do focha nie komentuje bo nie o to chodziło.....
moim zdaniem skoro dajesz wszystkim +1 PD to powinieneś HE i TK dać +2 PD
bo to są armie oparte na magii (zgadzam się że TK bardziej)
co do focha nie komentuje bo nie o to chodziło.....
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
ok, czyli świadomie ograniczasz i tak słabą armie
a raczej wszystkie inne bustujesz tylko TK (i HE) nie
jasna sprawa
a raczej wszystkie inne bustujesz tylko TK (i HE) nie
jasna sprawa
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Oczywiście. I radzę tak jak dotąd zagłosować nogami i opuścić również tę ligę.
edit: Nawiasem mówiąc to niezły z ciebie negocjator
edit: Nawiasem mówiąc to niezły z ciebie negocjator
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, o 01:26 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
dlatego dałem mordkę już kminiłem jak rozwalić imperium wampirami mając te -100
świadomie stawiasz scenariusz, że nie ma chanelingów, nie ma obrony przeciwmagicznej, kostki są kostkami, ja rzucę 2x chanele, przeciwnik 1 dispel trudno, w innej turze będzie inaczej to jest losowa gra w tym aspekcie
tak samo jak z 40 hitów trafić może 6 i przegrasz kombat
chodzi mi również o to, że przy ograniczaniu magii dochodzi do sytuacji, kiedy ludzie świadomie rzucają czary z 4-5 kostek
wówczas ktoś kto wylosował sobie zabijaka i wyrzuci IF wygrywa
przy VC jest boost z Mortisa który jest mega wypasem na małe ptk, i wampiry nie muszą rzucać czarów z 4 kości styka 2, czary wchodzą bez IF i jest płacz, że przegięte heh
ban na pendant
ban na red fury
a poważnie to przydałoby się wyjasnić co obowiązuje, czy same PD/DD czy cały pack, patrz np DoCH czy DE (pendant, korona, hydra)
zresztą możliwe, że będzie nowy pack, chociaż pewnie bez mega zmian.
a widzę po rozpiskach, że koledzy bardziej grają tymi figurkami co mają niż koniecznie maksymalizując rozpiskę - i dobrze
to w takim razie rozumiem, że skoro ograniczenia armijne nie obowiązują również dispel scroll nie zjada 1 DD?3. Magia w tej grze robi za dużo. Dużo za dużo. Ograniczam.
świadomie stawiasz scenariusz, że nie ma chanelingów, nie ma obrony przeciwmagicznej, kostki są kostkami, ja rzucę 2x chanele, przeciwnik 1 dispel trudno, w innej turze będzie inaczej to jest losowa gra w tym aspekcie
tak samo jak z 40 hitów trafić może 6 i przegrasz kombat
chodzi mi również o to, że przy ograniczaniu magii dochodzi do sytuacji, kiedy ludzie świadomie rzucają czary z 4-5 kostek
wówczas ktoś kto wylosował sobie zabijaka i wyrzuci IF wygrywa
przy VC jest boost z Mortisa który jest mega wypasem na małe ptk, i wampiry nie muszą rzucać czarów z 4 kości styka 2, czary wchodzą bez IF i jest płacz, że przegięte heh
j.w. narazie chyba są 2 armie skavenów, poza tym są scenariusze, 1-5 byłoby sensowniejsze imo, albo w ogóle bez ograniczenia a tylko 1-2/3 na elektryków4. Nie chcę spamu elektryków. Ograniczenia są najprostsze z możliwych.
ja bym się cieszył jakby mi ktoś wyskoczył z generałem wampirem "klepaczem" 2W, 4T... mały wampir jest beznadziejny taki z niego klepacz jak ze mnie baletnica a kosztuje milion ptk, nie opłaca się za nic, necrosi lepiej dają radę po prostu5. 200 pkt. na herosów idealnie ogranicza pokowca na pegazie i vampira klepacza którzy są zbędnie na te punkty.
ban na pendant
ban na red fury
imo nie twoja rola jako organizatora uczyć ludzi porozumiewania się między sobą liga ma być dla zabawy i nauki z tego co kojarzę, więc jak ktoś się spina o tereny to może ta liga nie jest dla niego, zresztą masz 50% szans na wybór strony6. Tak. Ludzie nie potrafią nawet dojść do porozumienia w kwestii stołów Ten jedyny punkt zmienię.
aa zajefajnie, kto ma pożyczyć DoCH? loremaster z Master of Sorcery mmMMmm taki żarcik8. Wzorowany to po prostu ogólny kierunek. Ograniczenia armijne z euro nie działają do czasu rozsądnej argumentacji poszkodowanych.
a poważnie to przydałoby się wyjasnić co obowiązuje, czy same PD/DD czy cały pack, patrz np DoCH czy DE (pendant, korona, hydra)
zresztą możliwe, że będzie nowy pack, chociaż pewnie bez mega zmian.
dziękuję służę jak mogę obserwując dotychczasowe gry - jest ok i to nie kwestia czy się wampierze dobrze bawią ja nawet jak przegram to się dobrze bawię, ot tak już mam.9. Jest mnóstwo czasu na zmianę powyższych reguł. Więcej takich postów jak twój i dojdziemy do porozumienia żeby wszyscy się dobrze bawili. (nie tylko wąpierze )
a widzę po rozpiskach, że koledzy bardziej grają tymi figurkami co mają niż koniecznie maksymalizując rozpiskę - i dobrze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Taaak.. Ban na pendanta i ban na hydre i jedyne co sensowne w DE to porno shooting..misha pisze: dlatego dałem mordkę już kminiłem jak rozwalić imperium wampirami mając te -100
ja bym się cieszył jakby mi ktoś wyskoczył z generałem wampirem "klepaczem" 2W, 4T... mały wampir jest beznadziejny taki z niego klepacz jak ze mnie baletnica a kosztuje milion ptk, nie opłaca się za nic, necrosi lepiej dają radę po prostu5. 200 pkt. na herosów idealnie ogranicza pokowca na pegazie i vampira klepacza którzy są zbędnie na te punkty.
ban na pendant
ban na red fury
@Grolshek
Ograniczenie 200 pkt na bohatera jest słabe. Ani POK nie będzie miał BSB (akurat przez to więcej razy mi ginął) ani kociołek. Armia bez BSB.
Tak naprawdę narzekam dla samego narzekania cieszyłbym się jakby było 225 pkt na bohaterów, ale grać i tak będę.
Zapisz mnie DE.