
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w IV Lidze Rivendell.
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga rozpocznie się 4-go marca i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM lub SMS organizatora. Nie zostawiamy wyników w sklepie. Stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 5:5. Zgłoszony walkower to standardowe 13:7, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 13 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę o 22:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia: poniedziałek-niedziela 11:00-19:00
Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium. Płatność przy pierwszej bitwie. Przy braku opłaty gracz wylatuje z ligi z 20-0 dla przeciwnika.
Zgłoszenia proszę wysyłać do 1 marca do godziny 22:00 na adres: 4ligaRivendell@gmail.com . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
Wszelkie pytania proszę kierować na pm do mnie lub na maila zgłoszeniowego.
Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych.
Format 1600 wzorowany na Euro.
Armie posiadające dodatkowe punkty na euro otrzymują połowę tego bonusu.
Progi co sto punktów (0-99 etc.).
Sprawdzam i drukuję wszystkie rozpiski.
Podstawki pod maszynami według uściśleń LS.
Scenariusze czyli nasz standard:
1. Dawn Attack
2. Blood & Glory
3. Breakthrough
4. Battleline
Dawn Attack:
Strefy podręcznikowe 18" zamienione na 12". Reszta jak w podręczniku.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada poniżej 3 (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania.
Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 100 punktów.
- bez lordów
- 1-3 heroes, zakazani bohaterowie specjalni
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)
- 0-3 war machines, templates, guns, bolt throwers
- maksymalnie 2 identyczne jednostki podstawowe (nie dotyczy WE)
- maksymalny koszt oddziału 350 pts
- maksymalny koszt bohatera 200 pts
- maksymalna wielkość oddziału na poziomie rozpiski 40 modeli
- maksymalnie 40 modeli wykorzystujących broń strzelecką o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)
- zakaz dublowania large targetów
- magia euro wraz z ograniczeniami armijnymi http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
- uściślenia sędziowskie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294
- Simple Line of Sight jak w powyższych uściśleniach
Rozpiski z numerami telefonów.
http://www74.zippyshare.com/v/34343395/file.html
Paringi na pierwszą bitwę:
1. Lajon-Bayer
2. Offspringman-Crane
3. Dreef-Janus
4. AlMalik-Rupert
5. Kasia-Grolshek
6. Ironhead-Anbu
7. Semi-Żuk
8. As1-Bartosz
9. Adamyetz-Rimbo
10. Moroq-Misha
11. Lonit-Kegriz
12. Bartas-Mati
13. Berbeć-Elvis
14. Goboss-Solider
15. Trikk-Misio
16. Kilo-Never
Paringi 2 runda.
Bartosz 20-Dreef 20
Mati 20-Bayer 20
Ironhead 20-AlMalik 19
Never 18-Moroq 17
Lonit 16-Adamyetz 16
Żuk 14-Grolshek 13
Crane 12-Goboss 11
Trikk 10-Elvis 10
Berbeć 10-Misio 10
Solider 9-Offspringmann 8
Kasia 7-Semi 6
Rimbo 4-Kegriz 4
Misha 3-Kilo 2
Rupert 1-Lajon 0
Anbu 0-Bartas 0
Janus 0-As1 0
3 runda:
Dreef 39-Mati 38
Lonit 33-AlMalik 31
Żuk 30-Trikk 29
Ironhead 28-Never 28
Misio 28-Morog 27
Kegriz 24-Crane 23
Bayer 22-Semi 22
Bartosz 21-Goboss 20
Adamyetz 19-Solider 19
Offspringmann 18-Rupert 18
Grolshek 17-Janus 16
Kilo 15-Berbeć 12
Elvis 11-Kasia 11
Misha 10-Anbu 10
Bartas 10-Rimbo 4
As1 4-Lajon 3
4 runda:
49 Dreef-45 Morog
48 Mati -43 Lonit
42 Bayer-42 Semi
41 AlMalik-40 Żuk
39 Trikk-38 Ironhead
38 Never-35 Crane
36 Bartosz-32 Kegriz
30 Rupert-30 Misha
30 Bartas-30 Misio
29 Solider -29 Janus
29 Adamyetz-26 Offspringmann
25 Kilo-24 Elvis
25 Goboss-24 Grolshek
22 Berbeć-18 Kasia
10 Anbu-4 As1
4 Rimbo-3 Lajon