Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
hmm no HS chyba rzeczywniscie lepszy by byl no i raczej sprobuje zagrac 2lvl 2lvl i 1lvl
raczej nie pakowalbym bestii do defensu bo jedyny ostzal to 4x raidersi, 2 cygory i powiedzmy spear na doomku
raczej nie pakowalbym bestii do defensu bo jedyny ostzal to 4x raidersi, 2 cygory i powiedzmy spear na doomku
Warhammer to nie jest sport
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ze spearem jescze Doombulla nie grałem ale myślę że to troszkę tracenie potencjału tego pana, 50 pkt. za ten przedmiot to przesada, choć sprawdzał się z wargorem HA shield, w 8 ungorów, zawsze mógł podejść gdzie chciał, wmarę mobilnie i rzucić, jak by kosztował 30 i rzucić po ruchu, no dobra 40/35 

Dla KHumka - ponaprawiaj cos jak chcesz ; ) core mam 30 ponad minimum bo nie umiałęm znalexć 25 pointów na harpie trzecieKhuman pisze:optymalnie da się złożyć:
2x Doombulle, ( regenkowy z ASF eko, i z puszka )
2x Gorebulle ( ward 4+ i ward 4+ ) oby dwa GW i HA + shield ( chodzi o odporność na pestki )
Shaman z DS
4x trusgory
4x ungory
20x gor do shamana i nie wielkiej kontry czy też CR, oczywiście można za te pkt. mieścić 40ungorów
2x razorgor chariot
2x harpie ( tylko chyba bez scouta )
2x cygory / gorgony
nie do końca pamiętam czy na 2600 wszystko się to mieści ale jest to co najwyżej redukcja o razorgorowego rydwaniku, choć wolę parzystość i zamienił by je na 2x 1x razorgory i pewne 5x harpie w scoucie
1 Doombull @ 330.0 Pts
General; Frenzy
Sword of Swift Slaying [25.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Doombull @ 318.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Biting Blade [10.0]
1 * Gorebull @ 253.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 * Gorebull @ 224.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
32 Ungor Herd @ 180.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2600.0
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
z OTESA ostatnio zrezygnowałem tymbardziej na regenkowcó, bo może się zdażyć tak że będą się bili ramie w ramie dwa bulle i jeden będzie przerzucał zdane wardy
z tym puszkowym, jest na bakier czy katapultach ale tu nie wiele więcej można zdziałać, brakuje pkt. na potion of healing, a zdejmować rzeczy z drugiego doombula nie ma sensu
w ungorach brakuje do 6 ziomka, to jest dość kluczowe
generalnie grałem czymś bardzo podobnym
z tym puszkowym, jest na bakier czy katapultach ale tu nie wiele więcej można zdziałać, brakuje pkt. na potion of healing, a zdejmować rzeczy z drugiego doombula nie ma sensu
w ungorach brakuje do 6 ziomka, to jest dość kluczowe
generalnie grałem czymś bardzo podobnym

Przeciwko 70% armii nie wstawiajcie delikatnego bohatera (jak szamana) w oddział 6 raidersów (z championem czy nie)! Nie wszystkie magiczne pociski uda się zdispelować - od jednego pocisku schodzi większość / cały oddział, od drugiego zaczyna obrywać mag, a jak to nie wystarczy to przychodzi faza strzelania i piersza salwa dobija oddział (o ile jeszcze jest) i rani maga, a druga zmiata maga (może to też być np. model - jeden magiczny pocisk + klopa, jak i masa innych kombinacji). Oddane za darmo punkty. Magowie albo przy dużym klocku, albo kompletnie z tyłu i out of LOS (wtedy mogą być ew. samopas).Khuman pisze:jak jest w nich " shaman " i jest ich 4 + chempion, BS pestki + pociski padają na każdego ( 6 hitów = każdy dostał po jednym ), to dość kluczowa zasada, szaman jest tylko przykładem
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wokrze pisze:Przeciwko 70% armii nie wstawiajcie delikatnego bohatera (jak szamana) w oddział 6 raidersów (z championem czy nie)! Nie wszystkie magiczne pociski uda się zdispelować - od jednego pocisku schodzi większość / cały oddział, od drugiego zaczyna obrywać mag, a jak to nie wystarczy to przychodzi faza strzelania i piersza salwa dobija oddział (o ile jeszcze jest) i rani maga, a druga zmiata maga (może to też być np. model - jeden magiczny pocisk + klopa, jak i masa innych kombinacji). Oddane za darmo punkty. Magowie albo przy dużym klocku, albo kompletnie z tyłu i out of LOS (wtedy mogą być ew. samopas).
rozbudowując myśl, chciałem żeby ludzie sobie sami dopowiedzieli czemu używam 6, a tu nagle wypala z shamanem, daję wędkę nie rybęKhuman pisze:szaman jest tylko przykładem

po za tym z jednego pocisku o S4 nie spadnie taki oddział, leci 2d6 = 7hitów na 3+ = 5 ran, zostajwe nie naruszony szaman i chempion, jeśli ktoś chce walić do nie do z klopy musi nie mieć ważniejszych celów ( 50 gorów ? ), potem BS i pestki, - za ewentualny ruch, za odległość, za skirmish ( dalej jest jeden ungor i są skirmishem ), za cover, z 4BS trafia na 7/8, polecam wypalić tam około 80 strzałów, uda się 100% go zabić
po za tym jak większość gra na obelisku gdzie łatwo można chować i tak owych panów, tym bardziej że gracie często na shadow i nie trzeba widzieć z tego loru, więc jak Dibo powiedział sami mogą bez problemu tam sobie biegać
na jeden paring czyli orki mozna sobie ich wsadzic do głównego klocka. Ale generalnie faktycznie moga latac sami, ja ostatnio testuje co prawda łatającego ale samotnego bzykowca - dopóki sa LoS blokery to mozna grac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dobre obele nie są złe jak zawsze 
szczególnie jak można obelami rzucać
w nowym FQ, strasznie zmocnili słońce bo jest teraz nie do przejścia, co daje kolejne kminy na blokowanie szarż i ruchów, wręcz przegięcie możliwośći

szczególnie jak można obelami rzucać

w nowym FQ, strasznie zmocnili słońce bo jest teraz nie do przejścia, co daje kolejne kminy na blokowanie szarż i ruchów, wręcz przegięcie możliwośći
Jak masz 3 lub więcej to tak. Ale jak masz 1-2 małych na stole to warto ich odstrzelić dla zasady - nagle bestie nie mają fazy magii, a przeciwnik duży luz w rzucaniu czarów.Khuman pisze:po za tym jak większość gra na obelisku gdzie łatwo można chować i tak owych panów, tym bardziej że gracie często na shadow i nie trzeba widzieć z tego loru, więc jak Dibo powiedział sami mogą bez problemu tam sobie biegać

W standardowej rozpisce bestii na herdstonie wystarczy wyłaczyc herdstone battery i wygrywasz ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
1600 Takie cuś
... Khumanowi sie spodoba
1 Gorebull @ 182.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Gorebull @ 212.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;
6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1598.0
Ungory z championami idą w kresce a reszta pilnuje żeby minosy nie biegały bez sensu za orłami. 7 Ld z przerzutem, szału ni ma to cza sie pilnować.
Rydwany pyrkają sobie powolutku za plecami, jakby przeciwnik podejmował jakieś żałosne próby otaczania moich dzielnych krówek podczas wypasania.

1 Gorebull @ 182.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Gorebull @ 212.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;
6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1598.0
Ungory z championami idą w kresce a reszta pilnuje żeby minosy nie biegały bez sensu za orłami. 7 Ld z przerzutem, szału ni ma to cza sie pilnować.
Rydwany pyrkają sobie powolutku za plecami, jakby przeciwnik podejmował jakieś żałosne próby otaczania moich dzielnych krówek podczas wypasania.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
na 2800 grałem dwoma minibusami ale z doombulamii
niestety zbytnio się przeliczyłem,grając na niezłym kacu,
mina przeciwników na taki widok - bezcenne

niestety zbytnio się przeliczyłem,grając na niezłym kacu,
mina przeciwników na taki widok - bezcenne

na te punkty przydałyby Ci sie dwuraki gdzies na czołgi abomki demisie itp itd. albo na minosach albo na herosach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"