Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Caledor19 »

hmm no HS chyba rzeczywniscie lepszy by byl no i raczej sprobuje zagrac 2lvl 2lvl i 1lvl

raczej nie pakowalbym bestii do defensu bo jedyny ostzal to 4x raidersi, 2 cygory i powiedzmy spear na doomku
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ze spearem jescze Doombulla nie grałem ale myślę że to troszkę tracenie potencjału tego pana, 50 pkt. za ten przedmiot to przesada, choć sprawdzał się z wargorem HA shield, w 8 ungorów, zawsze mógł podejść gdzie chciał, wmarę mobilnie i rzucić, jak by kosztował 30 i rzucić po ruchu, no dobra 40/35 ;)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Khuman pisze:optymalnie da się złożyć:

2x Doombulle, ( regenkowy z ASF eko, i z puszka )
2x Gorebulle ( ward 4+ i ward 4+ ) oby dwa GW i HA + shield ( chodzi o odporność na pestki )
Shaman z DS
4x trusgory
4x ungory
20x gor do shamana i nie wielkiej kontry czy też CR, oczywiście można za te pkt. mieścić 40ungorów
2x razorgor chariot
2x harpie ( tylko chyba bez scouta )
2x cygory / gorgony

nie do końca pamiętam czy na 2600 wszystko się to mieści ale jest to co najwyżej redukcja o razorgorowego rydwaniku, choć wolę parzystość i zamienił by je na 2x 1x razorgory i pewne 5x harpie w scoucie
Dla KHumka - ponaprawiaj cos jak chcesz ; ) core mam 30 ponad minimum bo nie umiałęm znalexć 25 pointów na harpie trzecie

1 Doombull @ 330.0 Pts
General; Frenzy
Sword of Swift Slaying [25.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Doombull @ 318.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Biting Blade [10.0]

1 * Gorebull @ 253.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]

1 * Gorebull @ 224.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

32 Ungor Herd @ 180.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Cygor @ 275.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts

Models in Army: 73
Total Army Cost: 2600.0
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

z OTESA ostatnio zrezygnowałem tymbardziej na regenkowcó, bo może się zdażyć tak że będą się bili ramie w ramie dwa bulle i jeden będzie przerzucał zdane wardy

z tym puszkowym, jest na bakier czy katapultach ale tu nie wiele więcej można zdziałać, brakuje pkt. na potion of healing, a zdejmować rzeczy z drugiego doombula nie ma sensu

w ungorach brakuje do 6 ziomka, to jest dość kluczowe

generalnie grałem czymś bardzo podobnym :)

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

dlaczego ten 1 ungor tyle zmienia?
Warhammer to nie jest sport

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Tyle wchodzi w walkę z machinami i daje od biedy lookout'a na championie.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak jest w nich " shaman " i jest ich 4 + chempion, BS pestki + pociski padają na każdego ( 6 hitów = każdy dostał po jednym ), to dość kluczowa zasada, szaman jest tylko przykładem

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Khuman pisze:jak jest w nich " shaman " i jest ich 4 + chempion, BS pestki + pociski padają na każdego ( 6 hitów = każdy dostał po jednym ), to dość kluczowa zasada, szaman jest tylko przykładem
Przeciwko 70% armii nie wstawiajcie delikatnego bohatera (jak szamana) w oddział 6 raidersów (z championem czy nie)! Nie wszystkie magiczne pociski uda się zdispelować - od jednego pocisku schodzi większość / cały oddział, od drugiego zaczyna obrywać mag, a jak to nie wystarczy to przychodzi faza strzelania i piersza salwa dobija oddział (o ile jeszcze jest) i rani maga, a druga zmiata maga (może to też być np. model - jeden magiczny pocisk + klopa, jak i masa innych kombinacji). Oddane za darmo punkty. Magowie albo przy dużym klocku, albo kompletnie z tyłu i out of LOS (wtedy mogą być ew. samopas).

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Ja mam magów puszczonych samopas i takie rozwiązanie polecam . Jeszcze sie nie zdarzyło żeby ktoś w nich walił zamiast w ważne odziały :)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wokrze pisze:Przeciwko 70% armii nie wstawiajcie delikatnego bohatera (jak szamana) w oddział 6 raidersów (z championem czy nie)! Nie wszystkie magiczne pociski uda się zdispelować - od jednego pocisku schodzi większość / cały oddział, od drugiego zaczyna obrywać mag, a jak to nie wystarczy to przychodzi faza strzelania i piersza salwa dobija oddział (o ile jeszcze jest) i rani maga, a druga zmiata maga (może to też być np. model - jeden magiczny pocisk + klopa, jak i masa innych kombinacji). Oddane za darmo punkty. Magowie albo przy dużym klocku, albo kompletnie z tyłu i out of LOS (wtedy mogą być ew. samopas).
Khuman pisze:szaman jest tylko przykładem
rozbudowując myśl, chciałem żeby ludzie sobie sami dopowiedzieli czemu używam 6, a tu nagle wypala z shamanem, daję wędkę nie rybę ;)

po za tym z jednego pocisku o S4 nie spadnie taki oddział, leci 2d6 = 7hitów na 3+ = 5 ran, zostajwe nie naruszony szaman i chempion, jeśli ktoś chce walić do nie do z klopy musi nie mieć ważniejszych celów ( 50 gorów ? ), potem BS i pestki, - za ewentualny ruch, za odległość, za skirmish ( dalej jest jeden ungor i są skirmishem ), za cover, z 4BS trafia na 7/8, polecam wypalić tam około 80 strzałów, uda się 100% go zabić

po za tym jak większość gra na obelisku gdzie łatwo można chować i tak owych panów, tym bardziej że gracie często na shadow i nie trzeba widzieć z tego loru, więc jak Dibo powiedział sami mogą bez problemu tam sobie biegać

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Dibo pisze:Ja mam magów puszczonych samopas i takie rozwiązanie polecam . Jeszcze sie nie zdarzyło żeby ktoś w nich walił zamiast w ważne odziały :)
A doomdiver na to niemożliwe :lol2:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

na jeden paring czyli orki mozna sobie ich wsadzic do głównego klocka. Ale generalnie faktycznie moga latac sami, ja ostatnio testuje co prawda łatającego ale samotnego bzykowca - dopóki sa LoS blokery to mozna grac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dobre obele nie są złe jak zawsze :D

szczególnie jak można obelami rzucać :twisted:

w nowym FQ, strasznie zmocnili słońce bo jest teraz nie do przejścia, co daje kolejne kminy na blokowanie szarż i ruchów, wręcz przegięcie możliwośći

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Khuman pisze:po za tym jak większość gra na obelisku gdzie łatwo można chować i tak owych panów, tym bardziej że gracie często na shadow i nie trzeba widzieć z tego loru, więc jak Dibo powiedział sami mogą bez problemu tam sobie biegać
Jak masz 3 lub więcej to tak. Ale jak masz 1-2 małych na stole to warto ich odstrzelić dla zasady - nagle bestie nie mają fazy magii, a przeciwnik duży luz w rzucaniu czarów. :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

kwestia wyborów celów, jedne są ważniejsze inne, osobiście bym tak nie zrobił :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W standardowej rozpisce bestii na herdstonie wystarczy wyłaczyc herdstone battery i wygrywasz ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

1600 Takie cuś :twisted: ... Khumanowi sie spodoba

1 Gorebull @ 182.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Dragonhelm [10.0]

1 Gorebull @ 212.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]

6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

6 Minotaurs @ 364.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;

6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician; champion;

6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician

6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician

6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician

6 Ungor Raiders @ 39.0 Pts
Short Bow; Musician

Models in Army: 55

Total Army Cost: 1598.0

Ungory z championami idą w kresce a reszta pilnuje żeby minosy nie biegały bez sensu za orłami. 7 Ld z przerzutem, szału ni ma to cza sie pilnować.
Rydwany pyrkają sobie powolutku za plecami, jakby przeciwnik podejmował jakieś żałosne próby otaczania moich dzielnych krówek podczas wypasania.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

zacne :)

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

na 2800 grałem dwoma minibusami ale z doombulamii :idea:
niestety zbytnio się przeliczyłem,grając na niezłym kacu,

mina przeciwników na taki widok - bezcenne :!:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

na te punkty przydałyby Ci sie dwuraki gdzies na czołgi abomki demisie itp itd. albo na minosach albo na herosach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ