The Empires strikes back!
Re: The Empires strikes back!
No i spoko rozpa. Muzycy muszą być zawsze i wszędzie Barbarko, bo bez nich nie zrobisz swifta a i zebrać się tym "fastem" można na Ld9
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ciezko mi sie GM sklada, ale np. taki:
- white cloak, dwurak, helm of ratslayer
Tanszy od runefanga, a twardszy i tez dobrze bije (zwlaszcza z duzym beastem, wtedy to juz poezja).
Runefang jest spoko, ale moim zdaniem o jakies 10 punktow za drogi, jakby wchodzil jeszcze dawnstone, bylby super grywalny, a tak to siada jak psita od byle czego.
Ogolnie to uwazam, ze papa jest lepszy. W imperium herosi slabo klepia i nie maja zadnych zasad specjalnych. Papa daje 2 fajne modlitwy, Ld ma taki sam, jest sporo tanszy, tak samo wytrzymaly, channel i hate. No i nie mam nigdy dylematu, czy dawac mu sprzet do bicia, bo i tak bedzie slaby :]
A na muzykow mam wylozone, kierunek ataku zawsze jest z przodu.
- white cloak, dwurak, helm of ratslayer
Tanszy od runefanga, a twardszy i tez dobrze bije (zwlaszcza z duzym beastem, wtedy to juz poezja).
Runefang jest spoko, ale moim zdaniem o jakies 10 punktow za drogi, jakby wchodzil jeszcze dawnstone, bylby super grywalny, a tak to siada jak psita od byle czego.
Ogolnie to uwazam, ze papa jest lepszy. W imperium herosi slabo klepia i nie maja zadnych zasad specjalnych. Papa daje 2 fajne modlitwy, Ld ma taki sam, jest sporo tanszy, tak samo wytrzymaly, channel i hate. No i nie mam nigdy dylematu, czy dawac mu sprzet do bicia, bo i tak bedzie slaby :]
A na muzykow mam wylozone, kierunek ataku zawsze jest z przodu.
muszę kiedyś spróbować Twojego GM.
Ja po prostu robię rozpy oparte na doświadczeniach. Mam problemy z klepaczami - takimi naprawdę silnymi- nie mam co z tym robić . Jak nie odstrzelę to jadą mi przez pół armii. Z stąd obecność takiego papy który ich bierze na klatę .
Ja po prostu robię rozpy oparte na doświadczeniach. Mam problemy z klepaczami - takimi naprawdę silnymi- nie mam co z tym robić . Jak nie odstrzelę to jadą mi przez pół armii. Z stąd obecność takiego papy który ich bierze na klatę .
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ilu jest takich klepaczy?
- wampir, ale akurat on to moze nawet takiego ksiedza posadzic (zwlaszcza jak ma giant blade) - poza tym zawsze ma kilku bohaterow w oddziale, wiec jakis frajerek idzie z ksiedzem do challenge, a wampir w miedzyczasie wyrzyna Ci klocek
- oldblood z dwurakiem, stabilnie
- pok bsb na pegazie - sam nie wiem, raczej z nim z przegrasz w koncu (bo tak naprawde tylko 1 atak i troche ws traci z vhs)
- bretonski lordunio - tu vhs sie dobrze sprawdza, bo traci przerzuty, z drugiej strony Ty go tez nie zabijesz
- doombull - tu spoko, jak w miare szybko zaczniecie walke, mozna go zabic
- lord chaosu na dysku - na niego vhs jest najlepszy, bo musi wyzywac challenge
- krol na tarczy - stabilny kombat bez zwyciezcow
- assassin sk - traci atak i asf, z drugiej strony pewnie nie bedziecie walczyc w challenge
- blady - vhs sie sprawdza
Najgorsze jest to, ze musisz byc w challenge, zeby to zaczelo dzialac. GM tlucze niezaleznie od challenge i ma z bazy lepszy profil. No i itp jest chyba troszke gorsze niz hate i channel (chociaz zobaczymy jakie bedzie meta, jesli znow taki wylew deatha, jak w zeszlym sezonie, to itp>hate).
- wampir, ale akurat on to moze nawet takiego ksiedza posadzic (zwlaszcza jak ma giant blade) - poza tym zawsze ma kilku bohaterow w oddziale, wiec jakis frajerek idzie z ksiedzem do challenge, a wampir w miedzyczasie wyrzyna Ci klocek
- oldblood z dwurakiem, stabilnie
- pok bsb na pegazie - sam nie wiem, raczej z nim z przegrasz w koncu (bo tak naprawde tylko 1 atak i troche ws traci z vhs)
- bretonski lordunio - tu vhs sie dobrze sprawdza, bo traci przerzuty, z drugiej strony Ty go tez nie zabijesz
- doombull - tu spoko, jak w miare szybko zaczniecie walke, mozna go zabic
- lord chaosu na dysku - na niego vhs jest najlepszy, bo musi wyzywac challenge
- krol na tarczy - stabilny kombat bez zwyciezcow
- assassin sk - traci atak i asf, z drugiej strony pewnie nie bedziecie walczyc w challenge
- blady - vhs sie sprawdza
Najgorsze jest to, ze musisz byc w challenge, zeby to zaczelo dzialac. GM tlucze niezaleznie od challenge i ma z bazy lepszy profil. No i itp jest chyba troszke gorsze niz hate i channel (chociaz zobaczymy jakie bedzie meta, jesli znow taki wylew deatha, jak w zeszlym sezonie, to itp>hate).
dołóż do tego orka z 8 siły i ogrowego generała.... choć ja też nie mam zdania , być może to wynika z moich braków w grze a nie z rzeczywistych potrzeb ..testowałem GM z runfangiem i był całkiem ok... chaleng da się załatwić..od 2 tury przeważnie - ale taki papa działa na psyche przeciwnika i to bardzo .
Turniej się odbył a zagrał w ten sposób:
2400 Pts - Empire Roster
Total Roster Cost: 2397
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 128 pts = (base cost 100 + Warhorse 18 + Barding 6 + Heavy Armour 4)
1 Biting Blade, 10 pts
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Van Horstman's Speculum, 40 pts
Wizard Lord (1#, 243 pts)
1 Battle Wizard Lord, 218 pts = (base cost 165 + Warhorse 18 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Militia Troops (20#, 140 pts)
10 Archers, 70 pts = 10 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Knightly Orders (5#, 120 pts)
5 Knightly Orders, 120 pts = 5 * 22 (base cost 22) + Musician Mus 10
Knightly Orders (12#, 345 pts)
11 Knights of the Inner Circle, 295 pts = 11 * 25 (base cost 22 + Knights of the Inner Circle 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Preceptor, 35 pts = (base cost 32 + Knights of the Inner Circle 3)
1 Standard of Discipline, 15 pts
Captain of the Empire (1#, 163 pts)
1 (#]Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 113 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Barding 4 + Great Weapon 6 + Full Plate Armor 6 + Battle Standard Bearer 25)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
Captain of the Empire (2#, 146 pts)
1 Captain of the Empire, 66 pts = (base cost 60 + Full Plate Armor 6)
1 Imperial Pegasus, 45 pts
1 Sword of Might, 20 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Dragonbane Gem, 5 pts
1 Potion of Foolhardiness, 5 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 471 (0 - 600)
Points of Heroes: 309 (0 - 600)
Points of Core: 605 (600 - Unlimited)
Points of Special: 762 (0 - 1200)
Points of Rare: 250 (0 - 600)
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
i ITALIANO
lore Hevean....
zaczęło się fajnie - pierwszy paring i Laik i
I bitwa vs WE - dużo wayawtherów i strzelania - stabilna magia i antymagia - i brak tremana. Myślę sobie dobry gracz ale paring jest raczej po mojej stronie - więc coś tam wycisnę.
I chyba za to mnie pokarało ... zagraliśmy tak naprawdę 4 tury bo kończył się czas. Generalnie Laik nie za wiele mi robił ale 4 turze mój mag postanowił się wysadzić z połową oddziału oraz wysadziłem sobie działo - potem Dwelersy na ifce - bez Los i umiera mi bsb. W swoim strzelaniu Laik dobija mi herosa na pegazie który właśnie zabił Pulpeta i jego kowboja.
Tracę w ostatniej turze 5 pkt zwycięstwa - lepiej bym wyszedł na tym jak bym w czasie swojej tury nic nie zrobił i wyszedł do toalety....
Skończyło się 9-11 co uważam za wielką porażkę...
potem Kosa i HE
II Bitwa - myślę super- skoro z dogodnym paringiem poszło mi słabo to co będzie z paringiem niewygodnym? Ale skupiłem się na grze - przeciwnik trochę ,źle się wystawił . W centrum dwa oddziały Wl za nimi duże łuki z magiem i bsb a na flankach małe łuki i orły... zflankowałem 2 trójkami demisi - a wl byli odginani przez łuki- zagrałem dobrze taktycznie i dobrałem się do mięsa - czyli urwałem punkty tam gdzie mogłem.... w sumie ponad 600... sam nie straciłem nic -
więc 16-4. Ale to tylko dlatego ,że znowu zgraliśmy 4 tury...
Następnie Dydu i WE
O zgrozo ! Dzień elfa! Że Dydu nie jest Laikiem to poszło tak jak powinno z WE - 16-4. Choć też zagraliśmy 4 tury i tym razem dlatego nie wbiłem maski.
mam wrażenie ,że 2.50 na bitwę to jest po prostu za mało..
Generalnie 4 miejsce - na przyzwoicie jak na nasze możliwości obsadzonym turnieju.
3x3 demisie rządzą. Ani razu nie brakowało mi muzyków. Grało mi się całkiem fajnie a wystawień w tym układzie mam całkiem sporo....
Papa z lusterkiem się nudził mag z Heavenem coś tam zrobił - faktycznie ta magia gra cały czas...
Czekam na nowe Euro - zobaczymy co zmieni
2400 Pts - Empire Roster
Total Roster Cost: 2397
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 128 pts = (base cost 100 + Warhorse 18 + Barding 6 + Heavy Armour 4)
1 Biting Blade, 10 pts
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Van Horstman's Speculum, 40 pts
Wizard Lord (1#, 243 pts)
1 Battle Wizard Lord, 218 pts = (base cost 165 + Warhorse 18 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Militia Troops (20#, 140 pts)
10 Archers, 70 pts = 10 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Knightly Orders (5#, 120 pts)
5 Knightly Orders, 120 pts = 5 * 22 (base cost 22) + Musician Mus 10
Knightly Orders (12#, 345 pts)
11 Knights of the Inner Circle, 295 pts = 11 * 25 (base cost 22 + Knights of the Inner Circle 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Preceptor, 35 pts = (base cost 32 + Knights of the Inner Circle 3)
1 Standard of Discipline, 15 pts
Captain of the Empire (1#, 163 pts)
1 (#]Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 113 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Barding 4 + Great Weapon 6 + Full Plate Armor 6 + Battle Standard Bearer 25)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
Captain of the Empire (2#, 146 pts)
1 Captain of the Empire, 66 pts = (base cost 60 + Full Plate Armor 6)
1 Imperial Pegasus, 45 pts
1 Sword of Might, 20 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Dragonbane Gem, 5 pts
1 Potion of Foolhardiness, 5 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Demigryph Knights (3#, 174 pts)
3 Inner Circle Knights, 174 pts = 3 * 58
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 471 (0 - 600)
Points of Heroes: 309 (0 - 600)
Points of Core: 605 (600 - Unlimited)
Points of Special: 762 (0 - 1200)
Points of Rare: 250 (0 - 600)
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
i ITALIANO
lore Hevean....
zaczęło się fajnie - pierwszy paring i Laik i
I bitwa vs WE - dużo wayawtherów i strzelania - stabilna magia i antymagia - i brak tremana. Myślę sobie dobry gracz ale paring jest raczej po mojej stronie - więc coś tam wycisnę.
I chyba za to mnie pokarało ... zagraliśmy tak naprawdę 4 tury bo kończył się czas. Generalnie Laik nie za wiele mi robił ale 4 turze mój mag postanowił się wysadzić z połową oddziału oraz wysadziłem sobie działo - potem Dwelersy na ifce - bez Los i umiera mi bsb. W swoim strzelaniu Laik dobija mi herosa na pegazie który właśnie zabił Pulpeta i jego kowboja.
Tracę w ostatniej turze 5 pkt zwycięstwa - lepiej bym wyszedł na tym jak bym w czasie swojej tury nic nie zrobił i wyszedł do toalety....
Skończyło się 9-11 co uważam za wielką porażkę...
potem Kosa i HE
II Bitwa - myślę super- skoro z dogodnym paringiem poszło mi słabo to co będzie z paringiem niewygodnym? Ale skupiłem się na grze - przeciwnik trochę ,źle się wystawił . W centrum dwa oddziały Wl za nimi duże łuki z magiem i bsb a na flankach małe łuki i orły... zflankowałem 2 trójkami demisi - a wl byli odginani przez łuki- zagrałem dobrze taktycznie i dobrałem się do mięsa - czyli urwałem punkty tam gdzie mogłem.... w sumie ponad 600... sam nie straciłem nic -
więc 16-4. Ale to tylko dlatego ,że znowu zgraliśmy 4 tury...
Następnie Dydu i WE
O zgrozo ! Dzień elfa! Że Dydu nie jest Laikiem to poszło tak jak powinno z WE - 16-4. Choć też zagraliśmy 4 tury i tym razem dlatego nie wbiłem maski.
mam wrażenie ,że 2.50 na bitwę to jest po prostu za mało..
Generalnie 4 miejsce - na przyzwoicie jak na nasze możliwości obsadzonym turnieju.
3x3 demisie rządzą. Ani razu nie brakowało mi muzyków. Grało mi się całkiem fajnie a wystawień w tym układzie mam całkiem sporo....
Papa z lusterkiem się nudził mag z Heavenem coś tam zrobił - faktycznie ta magia gra cały czas...
Czekam na nowe Euro - zobaczymy co zmieni
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
PiotrB pisze:3x3 demisie rządzą
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A pochwal sie co nimi zrobiles?
Gratuluję dobrego 4 miejsca ;] szkoda że nie 3. Ja osobiście wolę GM z runfagiem i light ale każdy woli co innego ;]
zabiljali łuki ,dryady ,i znowu łuki oraz magów i herosów...
3x3 daję lekkość w grze - nie masz jednego dużego kloca tylko 3 mobilne twarde oddziały - w pewnym momencie przeciwnik może tego nie ogarnąć... no i jest to tylko 1 punkt zwycięstwa- oddanie go nic nie przesądza... no cóż do wszystkiego trzeba dojść samemu... Śmiali się ze mnie na turnieju że jak wrzucę rozpą na forum to barbara będzie zadowolony
3x3 daję lekkość w grze - nie masz jednego dużego kloca tylko 3 mobilne twarde oddziały - w pewnym momencie przeciwnik może tego nie ogarnąć... no i jest to tylko 1 punkt zwycięstwa- oddanie go nic nie przesądza... no cóż do wszystkiego trzeba dojść samemu... Śmiali się ze mnie na turnieju że jak wrzucę rozpą na forum to barbara będzie zadowolony
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak naprawde to nie jestem - za chwile kazde imperium bedzie 3x3 KFC i bedzie trudniej z Wami wygywac
Ja gram na 2x4 i 1x3 ;] też fajnie się tym flankuje;] Sztandar i muzyk by się przydał.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Anglik tak gral w zeszlym roku, natrzaskal najwiecej ze wszystkich imperialistow:wychwa pisze:Ja gram na 2x4 i 1x3 ;] też fajnie się tym flankuje;] Sztandar i muzyk by się przydał.
Arch Lector: General, Heavy Armour, Enchanted Shield, 109
Battle Wizard Lord: Lvl 4, Heavens, Sceptre of Stability, 215
Battle Wizard: Lvl 1, Fire, Dispel Scroll, 90
Captain of the Empire: BSB, Full Plate Armour, Shield, Standard of Discipline, 108
Master Engineer: 65
Master Engineer: 65
39 Halberdiers: FCG, 264
Detachment: 17 Halberdiers; 102
5 Knightly Orders: Musician, 120
5 Knightly Orders: Musician, 120
4 Demigryph Knights: Musician, 242
4 Demigryph Knights: Musician, 242
3 Demigryph Knights: 174
1 Great Cannon: 120
1 Great Cannon: 120
1 Helblaster Volley Gun: 120
1 Helblaster Volley Gun: 120
Total: 2396
Co najsmieszniejsze, nie wzial czolga, tylko 2 helki z inzynierami O_o'
Ciekawie ciekawie ;]
No fajna tylko te hellblastery do mnie nie przemawiają , na slosa jest lipa. Od byle zcego masz -2 do trafiania.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Popatrz sobie na mapki euro - w kazdym deploymencie wlasciwie jest gorka...