Pytania ogólne v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Pytania ogólne v 2.0

Post autor: Shino »

tak jelsi dziala na mounty. Z tego co pamietam to na mounty nie dziala wiec chariot ani cold-ony nie maja kb.

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

Nie nie działa, blessing z kotła działają tylko na "Elfy" wyjątek stanowi hydra. czyli żadne zwierzątko DE wliczając w to harpie nie mogą korzystać z bonusów. A hydra jest wyjątkiem potwierdzającym regułę, czyli po zmianie z 7 na 8 ed. takie dziwne chocki klocki wyszły w zasadach.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

przy harpiach jest napisane, ze nie działa - przy hydrze nie, bardziej tu bym upatrywał tego faktu, co jest potwierdzone w FAQ
w opisie blessingu nie ma nic o działaniu tylko na elfy :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Damas
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Twierdza Toruń

Post autor: Damas »

A w takim razie czy kb może działać na stompe albo na zionięcie hydry w cc?
EDIT:
Sorki już wyjaśnione.
DE turniejowo (W/D/L)
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3

Muthare
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Muthare »

Nie bo na stompy nie działają zasady specjalne- RB.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Osłona ze wzgórza a Cover przy VLOS:

US:
Osłona (Cover) od strzelania (twarda lub miękka, zgodnie z Podręcznikiem WFB) przysługuje:
- Jeśli większa częśd oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych – modelu), do którego strzelamy, znajduje się za terenem / w terenie dającym osłonę (np. las) względem oddziału/modelu strzelającego
- Jeśli większa częśd oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych – modelu), do którego strzelamy, jest przesłonięta przez inny oddział, cel ma twardą osłonę. Nie przysługuje ona jednak, jeśli rozmiar jednostki blokującej linię strzału jest o 2+ rozmiary mniejszy od strzelającego, lub gdy jest o 2 rozmiary mniejszy od celu


Przypadek.

Ja na wzgórzu mam łuczników, a przeciwnik za następnym wzgórzem postawił sobie armatę.
Oczywiście na wzgórzu przed armatą nic nie stoi - jest gołe i 1 poziomowe.

Tak więc: armata ma wysokość 1, wzgórze 2, a moje łuki na moim wzgórzu wysokość 3.

Pytanie:
Czy armata ma Hard Cover od wzgórza ?


Moim zdaniem nie ponieważ hard cover dają tylko jednostki przesłaniające przy różnicy wysokości.
A teren daje tylko albo jeśli sam z zasad daje covera (np. las) albo jeśli całkowicie zasłania przynajmniej połowę jednostki-celu (np. stałbym łukami na ziemi i z boku wzgórza widziałbym tylko fragment armaty).

?
Ostatnio zmieniony 25 sty 2013, o 08:13 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Czy "re-roll" to wciąż "natural dice roll"?
MOLON LAVE

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

natural dice roll to rzut kostką bez modyfikatorów, tyle co rzuciłeś to masz jak w przypadku sumy 1-2 na czar = dezorientacja maga, a że masz 4 lev i dorzut jakiś to co z tego, czyli by się zgadzało
a w jakim kontekście w ogóle pytasz? :) bo może masz tam 2 ukryte dno
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

No pewnie misha, chodzi mi o poison po przerzucie z hate'a.
MOLON LAVE

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

działa normalnie :) tak samo przerzut na wound i Killing Blow, to standardowy rzut bez modyfikatorów
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Dzięki misha.
MOLON LAVE

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Czy w kohorcie z kroxami skinki mają parry save? (są w końcu unique)
Czy w kohorcie z kroxami skink priest ma look outa? (j.w)
Czy mogę wsadzić slanna do kohorty z kroxami i czy ma on w niej look outa?

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Pewnie było, ale nie za bardzo umiem znaleźć:
Czy działa ciągle kombo greedy fist + deatch w OK?

pzdr,KG

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Raczej nie działa, bo errata na stronie GW mówi tylko o CC.

http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... s_v1.0.pdf

Pierwszy akapit Erraty.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

to wiem, natomiast FAQ mówi coś innego, wiec pytanie czy LS coś postanowiło w tej sprawie.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

niestety, jest do bardzo z dupy zapis. errata jest ok, odpowiedz w faq zbedna... ot czasem gw odpowiada na niczym nie uzasadnione pytania.

FAQ jest wiazacy moim zdaniem, tym bardziej ze nie jest to czysta sprzecznosc, tylko swoiste rozszerzenie dzialania greedy fist. mag dostajacy z death+fist traci levele.

Pójdzie to pod głosowanie na LS, zobaczymy co będzie postanowione.

Muthare
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Muthare »

Powinno być tak jak na etc bo wpłynie to istotnie na comp.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

imo tendencja byla odwrotna gdyz najpierw sie pojawil faq a pozniej errata, lecz gw ie mysli i faqa nie skasowalo.

ale pewnie rzeczywiscie trzeba to bedzie przeglosowac.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

o matko, sam się dziwie, że to piszę:

zgadzam się z Muthare

mądrze by było mieć względnie jednolity system usc i euro compa. Greedy+death powinien wszędzie działać tak samo w obu.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Dwa pytania, przy okazji prosiłbym o podanie źródła decyzji:

1) Czy możliwe jest wykonanie Combat Reform polegające jedynie na tym, że oddział nie dodaje lub nie odejmuje szeregów, a jedynie przesuwa się do boku robiąc miejsce dla sojuszniczego regimentu będącego w styku z tym samym wrogim oddziałem, zakładając, że wszystkie modele które były w styku z wrogim oddziałem, w dalszym ciągu z nim pozostaną.

2) Czy i w którym momencie bohater cofa się do drugiego szeregu, jeśli na oddział w combacie został rzucony czar regrowth z Lore of Life i do życia został przywrócony champion, a miejsca dla bohatera w pierwszym szeregu już nie ma?
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Zablokowany