Test na końcu każdej fazy, w której jednostka dostała 1+ ran z czaru z warpflame.PiotrB pisze:no to gorzej niż myślałem - a co z warpflamem? Ila razy się go testuje?
Nowy WoCh
Moderator: JarekK
Re: Nowy WoCh
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
gdyby chodziło o "zdispelowany czy nie" to pewnie użyliby frazy 'meets casting value' albo coś w ten deseń.PiotrB pisze:czar musi wyjść. Nie ważne czy jest dispelowany czy nie.
Edit: jest, że po rozliczeniu efektu czaru, więc na 100% dopiero jak czar nie zostanie zdispelowany
Release the Przemcio!
Wpadł ktoś już na pomysł wystawienia Warshrine'a otoczonego kilkoma jednostkami Chosenów z czempionami w celu masowej produkcji DP i Spownów? Na czterech kościach jest spora szansa wyrzucenia 2 szóstek albo jedynek...
Mam tylko elektroniczną wersje kodeksu i czy słusznie mi się wydaje, że nie można po prostu wystawić Spown'a tylko musi nam coś w niego zmutować? Jeśli tak to jaki jest sens marków dla Spown'ów skoro w tabeli Oka Chaosu wyraźnie jest napisane, że nowo stworzony Spown nie ma mark'a poprzednika?
Dwa zionięcia na smoku plus ewentualnie jedno na dosiadającym go lordzie daje w sumie jednorazowe 6k6 trafień w walce wręcz...można to wszystko "wypluć" w tej samej turze? Dobry breaker na hordy...
Mam tylko elektroniczną wersje kodeksu i czy słusznie mi się wydaje, że nie można po prostu wystawić Spown'a tylko musi nam coś w niego zmutować? Jeśli tak to jaki jest sens marków dla Spown'ów skoro w tabeli Oka Chaosu wyraźnie jest napisane, że nowo stworzony Spown nie ma mark'a poprzednika?
Dwa zionięcia na smoku plus ewentualnie jedno na dosiadającym go lordzie daje w sumie jednorazowe 6k6 trafień w walce wręcz...można to wszystko "wypluć" w tej samej turze? Dobry breaker na hordy...
Spawna można normalnie kupić z Rare.
Wydaje mi się, że jeździec może 1 i smok 1 w jednym combacie.
Spawnów się nie opłaca. masowa produkcja DP? Risky, a małe oddziały chosenów łatwo wybić i trzeba mieć modele DP
Wydaje mi się, że jeździec może 1 i smok 1 w jednym combacie.
Spawnów się nie opłaca. masowa produkcja DP? Risky, a małe oddziały chosenów łatwo wybić i trzeba mieć modele DP
Release the Przemcio!
Model, który się zmienia jest removed from play (ginie). DP i spawny nie są warte żadnych VP.Fumijako pisze:Jak wygląda sprawa odnośnie modeli spawnów/DP.
Koszt punktowy za zabicie ich jest to koszt modelu z którego powstały, czy jak?
Co do Shrine`a:
W 12" pozwala rzucać EoTG na 3 kościach i wybierać kombinacje, ma 5T i 5W. Shrine bearerów (ws3 d6+2 a z s4) i ma bounda PL 4, który d3 modelom w 12" pozwala rzucić na EoTG
Release the Przemcio!
ELMALIER pisze:Lazur:
Czemu uważasz, że zasada specjalna Chosen'ów i efekt Shrine'a się nie kumulują?
Działa, spojrzałem w rulesy. Warshrine daje "extra d6" a nie "3d6", więc choseni rzucają na 4 kościach i discardują 2 wybrane teroretycznie.
Release the Przemcio!
Chosens pisze:Immediately before rolling off to see who gets the first turn, each unit of Chosen must roll 3D6, discard a single dice of your choosing and consult the Eye of the Gods table.
Na moje się kumuluje...Warshrines pisze:Shrine: If a friendly model is within 12" of one or more Chaos Warshrines when he rolls on the Eye of the Gods table, he rolls an additional D6 and discards a single dice of his choosing.
Z rzeczy ciekawych - na 2400 wchodzi Shrine (załóżmy, że jeden, Tzeentchowy) i 10 oddziałów Chosenów z Championem. Czy ktoś tutaj jest w stanie wyliczyć, jakie jest prawdopodobieństwo na przemianę takiego jednego Chosena?
Ja w 4 falach rzutów testowych dostałbym parę Spawnów (w tym jednego nie do ominięcia.... :/) i zero DP. :/
Cylindryk na prawdę masz inną grę niż My. zauważyłeś, że specjale są w jakiś rozsądny sposób ograniczane, czy nie?
a szansa jest dokładnie 50% albo się przemieni albo nie
a szansa jest dokładnie 50% albo się przemieni albo nie
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Jedyne ograniczenia, jakie znam, to te z RB. Śmeuro mnie nie interesuje i do niego dostosowywać się nie będę, bo z WFB nie ma ono nic wspólnego a osoby, które twierdzą że w 8ed jest brak balansu według mnie po prostu nie miały jaj by zagrać w czystą 8ed więcej niż raz. Pisałem to już nieraz. End of offtop.
Co do prawdopodobieństwa - aleś się popisał, normalnie padłem na kolana... :/
Co do prawdopodobieństwa - aleś się popisał, normalnie padłem na kolana... :/
Nawet bez żadnych ograniczeń rozpiska z 10 klockami chosenów i zmienianiem czempionów w demon princów to pomysł który swoim debilizmem i upośledzeniem może konkurowac tylko z rozpą Andrzeja opartą na 100 HE łucznikach i magach skitranych w wieży. Tylko że rozpa Andrzeja ma szansę ugrać remis
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Ależ nikt nie powiedział, że to ma sens. To tylko takie tam teoretyczne snucie (no i jak ktoś ma szczęście w kościach to why not, tylko w sumie przydałby się drugi Shrine, bo inaczej trochę ciasno się robi tym nowym DP ;P).
Chociaż w sumie to generuje strasznie dużo unitów, każdy trzeba osobno strzelić/wymacać... fakt, umierają od byle czego, ale może zabraknąć czasu na zabicie wszystkiego, zwłaszcza, że jest to jakieś 1335pkt, więc pozostaje kolejne 1065 które może już robić bardziej kuku.
Nie jestem pewien, czy moja typowa rozpiska chciałaby się z czymś takim spotkać. Zwłaszcza jak ktoś ma to błogosławieństwo i rzuci takich 3 DP... brr...
EDIT: Aha, spoko... jak teraz wspomniałeś, trikk, to faktycznie coś mi się kojarzy że takie ograniczenie jest (w sensie, że takie same specjale)... no cóż, to zwracam honor, wytłumaczę się jedynie tym, że nigdy nie miałem tego problemu więc zasada wyleciała mi z głowy (a i AB nie przypomniał...).
Co do śmeuro - podtrzymuję zdanie.
EDIT2: Hm. Przy trzech oddziałach to w sumie ma nawet jakieś-tam zaczątki sensu... chociaż płaci się 4pkt/model za sam fakt rzutu przed grą... hm... Takie przeszkadzajki za 100pkt, tylko ruchu mało...
Chociaż w sumie to generuje strasznie dużo unitów, każdy trzeba osobno strzelić/wymacać... fakt, umierają od byle czego, ale może zabraknąć czasu na zabicie wszystkiego, zwłaszcza, że jest to jakieś 1335pkt, więc pozostaje kolejne 1065 które może już robić bardziej kuku.
Nie jestem pewien, czy moja typowa rozpiska chciałaby się z czymś takim spotkać. Zwłaszcza jak ktoś ma to błogosławieństwo i rzuci takich 3 DP... brr...
EDIT: Aha, spoko... jak teraz wspomniałeś, trikk, to faktycznie coś mi się kojarzy że takie ograniczenie jest (w sensie, że takie same specjale)... no cóż, to zwracam honor, wytłumaczę się jedynie tym, że nigdy nie miałem tego problemu więc zasada wyleciała mi z głowy (a i AB nie przypomniał...).
Co do śmeuro - podtrzymuję zdanie.
EDIT2: Hm. Przy trzech oddziałach to w sumie ma nawet jakieś-tam zaczątki sensu... chociaż płaci się 4pkt/model za sam fakt rzutu przed grą... hm... Takie przeszkadzajki za 100pkt, tylko ruchu mało...
O ile dobrze pamiętam kombinatorykę z liceum to szansa wyrzucenie przynajmniej dwóch szóstek na 4 kościach wynosi 73/648, czyli tylko nieco ponad 10%. Przy ograniczeniu do maksymalnie trzech takich samych specjali nie opłaca się się to bo wymaga zainwestowania 420 punktów w średnio grywalne jednostki aby mieć trzy szanse po około 10% na DP. Konieczny jest jeszcze test LD. Przy większej liczbie oddziałów Chosen'ów można by zacząć się nad czym takim zastanawiać.