Pytania ogólne v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Re: Pytania ogólne v 2.0

Post autor: Gucio »

Jeśli nie przyjmiesz tracisz blessing. Niby jak można nie rozważyć czy się przyjmie challange czy nie?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

AB do Brety to wystarczająco jasno opisuje, tracisz blessing jeśli odmówisz pojedynku który mógłbyś przyjąć, champion może przyjmować pojedynki ale nie musi i nie jest wycofywany, ale może go przyjąć a to już warunek do straty błogosławieństwa

opis pojedynków w RB, chyba nie zostawia pola wyboru, nie ma opcji, że posiedzisz cicho i poczekasz na rozwój wypadków, może wyzywający się rozmyśli, jest akcja reakcja, wyzwanie - przyjęcie albo odrzucenie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Bo RB mówi, ze może przyjmować challange, nie musi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

No nie musi = odmawia. A champion według zasad zostaje w pierwszym ranku i walczy normalnie...
Tylko, że Ty tracisz wtedy blessing. Bo będąc bretońskim graczem odmówiłeś challange'a.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Szczerze mówiąc nie przekonuje mnie wasza interpretacja. Wydaje mi się, ze było to wczesniej omawiane, na początku tej edycji.

Dla was nie musi przyjmowac znaczy odmawia, dla mnie nie musi przyjmować, znaczy, ze moze albo przyjac, albo nie odpowiedzieć. Poczekam, aż wypowie się ktoś bardziej doswiadczony może.
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin z Bretonnii
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Marcin z Bretonnii »

Paragon jest championem, więc w kwestii challenge zachowuje się tak jak jest to napisane w RB: przyjmuje wyzwanie, bądź go odmiawia. Interpretacja, o którą masz na myśl dotyczyła Grail Knights, którzy championami nie są, ale mogą wydawać challenge. Nie muszą natomiast przyjmować wyzwania, nie tracą blessa.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no właśnie, ten myk to tylko z gralowcami działa :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Autorytet na autorytety w tej sprawie, czyli Wujaszek Dębek kiedyś stwierdził, że tylko graale nie tracą blessa ze względu na wyżej opisane zasady. Experienced enough?

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

czy można lotem wejść do domku?
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

str 126 o wchodzeniu do domku tego nie zabrania, jest zakaz marszu jedynie
str 70 opis zasady fly również tego nie zabrania, ani FAQ GW

moim zdaniem to legalne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

orzeł wchodzący do domku? =D> ciekawe #-o
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nawet jeśli to pytanie - po co?, z domku nie mozesz wyleciec :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

chociażby po to żeby zablokować wejście do domku innemu oddziałowi. po za tym na większej powierzchni obcinam marsz, mam ochronę od strzelania. czasem to jedyne miejsce gdzie mogę się schować, czy coś
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

orzeł jako że nie jest piechotą to chyba do domku nie wejdzie :wink:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

właśnie to "chyba" jest znaczące
sprawdź w RB w dziale budynków, bo jest napisane jakie typy jednostek mogą wchodzić i jest wśród nich typ orła jak i troli i innych takich podobnych
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Co do domku:
Nie widzę przeciwwskazań, co by lotem wejść do domku. Przeszukałem RB, Uściślenia, FAQ, Euro FAQ - moim zdaniem można na spokojnie wlecieć.
Kalesoner pisze:Szczerze mówiąc nie przekonuje mnie wasza interpretacja. Wydaje mi się, ze było to wczesniej omawiane, na początku tej edycji.

Dla was nie musi przyjmowac znaczy odmawia, dla mnie nie musi przyjmować, znaczy, ze moze albo przyjac, albo nie odpowiedzieć. Poczekam, aż wypowie się ktoś bardziej doswiadczony może.
Tak jak Misha i Wendigo. Nie ma czegoś takiego jak "brak odpowiedzi na rzucony challenge". Przyjmujesz to przyjmujesz, jak odmawiasz z jakichkolwiek pobudek to odmawiasz challenge ze wszystkimi tego konsekwencjami.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Marr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 185

Post autor: Marr »

Wrogi unit z regeneracją, który jest już w cc dostaje szarże od kowboja z flamming attacks np. na flankę, kowboj ma najwyższą inicjatywę, rzuca challenge i w challenge'u wounduje championa/bohatera. Czy w takiej sytuacji wrogi unit traci regen w tej fazie cc?

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Tak.

Dział special rules -> regeneration.

Muthare
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Muthare »

Czy "result of 1" to to samo co "natural roll of 1" ?
Pytam na potrzeby Skull of Katam i Spell Familiar.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

:D przerabialiśmy to przecież =D> imo pytasz tu to wrzuć opis, nie, to pytaj w dziale WoCh, bo tam mają podręcznik pewnie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Zablokowany