Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
jeszcze dołożę:
3) czy można użyć specjalnej zasady Pump Wagona aby zwiększyć overrun/pursuit/flee?
3) czy można użyć specjalnej zasady Pump Wagona aby zwiększyć overrun/pursuit/flee?
Life's a game with save and load features disabled.
Co się dzieje z jednostką trolli, która siedząc w domku oblewa test głupoty?
Za RB powinna ruszyć się d6" do przodu, ale zasady wychodzenia z budynku mówią o wystawieniu unitu w kontakcie z budynkiem. No i jak określić gdzie mają wyjść, jeśli wychodzą?
1.Siedzą dalej w budynku i nie mogą zrobić nic więcej w tej turze?
2.Wystawiam ich gdzie chce w kontakcie z budynkiem?
3.Wystawiam ich gdzie chce D6" od budynku?
4.Rzucam scatterem gdzie wyjdą?
5. Jeszcze co innego?
Za RB powinna ruszyć się d6" do przodu, ale zasady wychodzenia z budynku mówią o wystawieniu unitu w kontakcie z budynkiem. No i jak określić gdzie mają wyjść, jeśli wychodzą?
1.Siedzą dalej w budynku i nie mogą zrobić nic więcej w tej turze?
2.Wystawiam ich gdzie chce w kontakcie z budynkiem?
3.Wystawiam ich gdzie chce D6" od budynku?
4.Rzucam scatterem gdzie wyjdą?
5. Jeszcze co innego?
Skłaniam się do odpowiedzi nr 1.
Muszą wykonać ruch w tej samej chwili, kiedy nie zdadzą głupoty, ale z budynku można wyjść tylko w remaining moves (s 127). Czyli sobie tam kwitną.
Oczywiście fluffowo bym rzucił skaterką i wyprowadził ich losowo z budynku o wyrzuconą ilość oczek
.
Muszą wykonać ruch w tej samej chwili, kiedy nie zdadzą głupoty, ale z budynku można wyjść tylko w remaining moves (s 127). Czyli sobie tam kwitną.
Oczywiście fluffowo bym rzucił skaterką i wyprowadził ich losowo z budynku o wyrzuconą ilość oczek

Life's a game with save and load features disabled.
no cóż, gra ma konkretne fazy i jak napisałeś wychodzenie z budynku jest w innej fazie, nie można wyjść z budynku w inny sposób, więc siedzisz w środku i nic nie robisz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
fluffowo są za głupie żeby znaleźć drzwi i rzucają dangerous testy czy nie wyrżneły łbem w framugę:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
da się złożyć goblin warbossa lub big bossa na dużym pająku z AS 1+ i dawn stone ?
jak jest dokładnie z tymi grzybami ?? jak rzucę 1-3 to czar wchodzi jakby nigdy nic ?
jak jest dokładnie z tymi grzybami ?? jak rzucę 1-3 to czar wchodzi jakby nigdy nic ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
Dawn stone mu dasz bo to 25 p. ale sv na 1+..ma +2 za pajaka,l.armour/h.armour-magiczny i to samo z shieldem wiec na moje to 2+.
Jak jest pala na grzybie to nie wychodzi.Na 1-3dostajesz rana czy jak tam bylo a dodatkowio jak nie masz wymaganej ilosci na kosciach,zeby czar rzucic mimo tego ze przez pale nie wychodzi to juz czarowac nie mizesz.Chyba,ze ifka byla to poszlo normalnie ale rane mozesz dostac z grzyba.
Chyba,ze cos pomieszalem to niech ktos naprawi...
Jak jest pala na grzybie to nie wychodzi.Na 1-3dostajesz rana czy jak tam bylo a dodatkowio jak nie masz wymaganej ilosci na kosciach,zeby czar rzucic mimo tego ze przez pale nie wychodzi to juz czarowac nie mizesz.Chyba,ze ifka byla to poszlo normalnie ale rane mozesz dostac z grzyba.
Chyba,ze cos pomieszalem to niech ktos naprawi...

Jak na grzybie będzie 1 to dostaje rane i czar automatycznie nie wychodzi (nawet jak IF'ka)
Jak rzucisz łącznie 3 ( z grzybem) czar tak czy owak nie wychodzi, jak na grzybie była 1 to dodatkowo rana..
Jak rzucisz łącznie 3 ( z grzybem) czar tak czy owak nie wychodzi, jak na grzybie była 1 to dodatkowo rana..
co za rewelacje? 
jak na kości grzyba było 1 to rzucasz dopiero D6, dopiero teraz 1-3 trucizna i rana 4-6 nic się nie dzieje, czar i tak nie wchodzi, chyba, że była IFka
jest w AB jak wół i w FAQ potwierdzone, że nawet jak 1 wypadnie na grzybie to IFKa działa

jak na kości grzyba było 1 to rzucasz dopiero D6, dopiero teraz 1-3 trucizna i rana 4-6 nic się nie dzieje, czar i tak nie wchodzi, chyba, że była IFka
jest w AB jak wół i w FAQ potwierdzone, że nawet jak 1 wypadnie na grzybie to IFKa działa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sorry moja wina 

Przy 1 na grzybku czar nie wchodzi, chyba że wcześniej na PD była IF'ka, na 1-3 NGShaman dostaje wounda.
Jeśli na PD jest mniej niż 3 to grzybek nigdy nie pomoże i czar nie wchodzi (czyli np 2 z PD + 6 z grzybka przy czarze o Casting Value 5 to i tak FAIL), ale NGS i tak musi rzucić żeby sprawdzić czy nie wyszła 1 i nie dostał rany.
Jeśli na PD jest mniej niż 3 to grzybek nigdy nie pomoże i czar nie wchodzi (czyli np 2 z PD + 6 z grzybka przy czarze o Casting Value 5 to i tak FAIL), ale NGS i tak musi rzucić żeby sprawdzić czy nie wyszła 1 i nie dostał rany.
Life's a game with save and load features disabled.
Pytanko czy Sztandar Morka zmienia magiczne przedmioty w zwykle czy je calkowicie wylacza? Wydawało mi sie ze wylacza magiczna czesc ale zostaje zwykly przedmiot, ale gracz orkowy upiera sie za przykladem nr 2.
Przyklad 1
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, staje sie zwykla ciezka zbroja dajacą S5+
Przyklad 2
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, nie działa calkowicie nie daje ani zwyklego Save ani Warda.
Przyklad 1
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, staje sie zwykla ciezka zbroja dajacą S5+
Przyklad 2
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, nie działa calkowicie nie daje ani zwyklego Save ani Warda.