Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: FAZIK »

jeszcze dołożę:
3) czy można użyć specjalnej zasady Pump Wagona aby zwiększyć overrun/pursuit/flee?
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Pumpwagon z ruchem 2d6 tyle overunuje bez względu czy pompowaliśta mocniej.
Pumpwagon z ruchem wykupionym 3d6 tyle overunuje bez względu na to czy pompowaliśta 4d6 czy nie.
Teraz chyba jasne ?
:mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Dla mnie to od początku jest jasne, ale dostałem taką interpretację i chciałem sprawdzić jak inni do tego podchodzą. Ktoś jeszcze może widzi to inaczej, czy jest jak Grolshek prawi?
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

Rupert
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: Rupert »

Co się dzieje z jednostką trolli, która siedząc w domku oblewa test głupoty?

Za RB powinna ruszyć się d6" do przodu, ale zasady wychodzenia z budynku mówią o wystawieniu unitu w kontakcie z budynkiem. No i jak określić gdzie mają wyjść, jeśli wychodzą?
1.Siedzą dalej w budynku i nie mogą zrobić nic więcej w tej turze?
2.Wystawiam ich gdzie chce w kontakcie z budynkiem?
3.Wystawiam ich gdzie chce D6" od budynku?
4.Rzucam scatterem gdzie wyjdą?
5. Jeszcze co innego?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Skłaniam się do odpowiedzi nr 1.
Muszą wykonać ruch w tej samej chwili, kiedy nie zdadzą głupoty, ale z budynku można wyjść tylko w remaining moves (s 127). Czyli sobie tam kwitną.
Oczywiście fluffowo bym rzucił skaterką i wyprowadził ich losowo z budynku o wyrzuconą ilość oczek ;).
Life's a game with save and load features disabled.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no cóż, gra ma konkretne fazy i jak napisałeś wychodzenie z budynku jest w innej fazie, nie można wyjść z budynku w inny sposób, więc siedzisz w środku i nic nie robisz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

fluffowo są za głupie żeby znaleźć drzwi i rzucają dangerous testy czy nie wyrżneły łbem w framugę:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

da się złożyć goblin warbossa lub big bossa na dużym pająku z AS 1+ i dawn stone ?

jak jest dokładnie z tymi grzybami ?? jak rzucę 1-3 to czar wchodzi jakby nigdy nic ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Rupert
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: Rupert »

Dziękuję za pomoc :) Czyli dobrze zagraliśmy- siedziały w chatce i przetrząsały gary w kuchni. No i rzeczywiście w grach nieligowych będzie ciekawie scatterować D6 gdzie też środek oddziału wylezie :lol2:

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Dawn stone mu dasz bo to 25 p. ale sv na 1+..ma +2 za pajaka,l.armour/h.armour-magiczny i to samo z shieldem wiec na moje to 2+.
Jak jest pala na grzybie to nie wychodzi.Na 1-3dostajesz rana czy jak tam bylo a dodatkowio jak nie masz wymaganej ilosci na kosciach,zeby czar rzucic mimo tego ze przez pale nie wychodzi to juz czarowac nie mizesz.Chyba,ze ifka byla to poszlo normalnie ale rane mozesz dostac z grzyba.
Chyba,ze cos pomieszalem to niech ktos naprawi... :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Jak na grzybie będzie 1 to dostaje rane i czar automatycznie nie wychodzi (nawet jak IF'ka)
Jak rzucisz łącznie 3 ( z grzybem) czar tak czy owak nie wychodzi, jak na grzybie była 1 to dodatkowo rana..

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

co za rewelacje? :)
jak na kości grzyba było 1 to rzucasz dopiero D6, dopiero teraz 1-3 trucizna i rana 4-6 nic się nie dzieje, czar i tak nie wchodzi, chyba, że była IFka
jest w AB jak wół i w FAQ potwierdzone, że nawet jak 1 wypadnie na grzybie to IFKa działa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Sorry moja wina #-o

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Przy 1 na grzybku czar nie wchodzi, chyba że wcześniej na PD była IF'ka, na 1-3 NGShaman dostaje wounda.
Jeśli na PD jest mniej niż 3 to grzybek nigdy nie pomoże i czar nie wchodzi (czyli np 2 z PD + 6 z grzybka przy czarze o Casting Value 5 to i tak FAIL), ale NGS i tak musi rzucić żeby sprawdzić czy nie wyszła 1 i nie dostał rany.
Life's a game with save and load features disabled.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Pytanko czy Sztandar Morka zmienia magiczne przedmioty w zwykle czy je calkowicie wylacza? Wydawało mi sie ze wylacza magiczna czesc ale zostaje zwykly przedmiot, ale gracz orkowy upiera sie za przykladem nr 2.
Przyklad 1
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, staje sie zwykla ciezka zbroja dajacą S5+
Przyklad 2
Zbroja ciezka dajaca Magiczna ochrone na 4+ i Zwykla na 5+, nie działa calkowicie nie daje ani zwyklego Save ani Warda.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9575
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Z tego co pamiętam, to nie działają wcale.

plk2bem
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: plk2bem »

według nowych uściśleń jaką podstawkę (wymiary) powinna mieć orkowa katapulta?

Awatar użytkownika
yrsen
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yrsen »

Taki jak rzut katapulty. Aktualny model mieści się na podstawce 60x80mm.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

mamy 2 oddziały testujące animozje:

oddział A zdał animozje
oddział B nie zdał

pytanie: czy oddział B może zatrzymać oddział A (przy odpowiednio słabym rzucie)?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

tak

ODPOWIEDZ