Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
1. Zależy jakie pkt
2. Muszkiety nie (za dużo pkt przeciwnik dostanie jak Inżyneir zejdzie) ,sztadnary raczej nnie ,chyba ,że demigryfy co najmniej 4 .doodatkowi rycerze ,czemu nie
3.Light zdecydowanie (mega dopapalcze dla oddziałów)
2. Muszkiety nie (za dużo pkt przeciwnik dostanie jak Inżyneir zejdzie) ,sztadnary raczej nnie ,chyba ,że demigryfy co najmniej 4 .doodatkowi rycerze ,czemu nie
3.Light zdecydowanie (mega dopapalcze dla oddziałów)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Na takie pkt weż pod uwagę ,że jeśli Piekielnik wystrzeli chociaż te 2 razy i poszatkuje główny oddział przeciwnika to będzie to dla Ciebie ogromna przewaga. Lorde of Light do kawalerii jak najbardziej się sprawdza ,np Birona - zwykły ruch 14 cali oraz ,gdy nei ma się dużo modeli w oddziałach to +1 atak sporo daje ,oprócz tego można tak powiedzieć przy każdym czarze ,co by sie nie trafiło jest git
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
1. Aby dawał bonusy maszynie musi stać 3 cale od niej. ,ja jeśli gram na piechocie to najczęśniej piekielnik stoi obok regimentu halabardników a Inżynier w środku , a jeśli na kawalerii to po prostu stawia mgo w jak najbezpieczniejszym miejscu (3 cale od maszyny ofc)
2.Inaczej prawie nic by nie robił![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
2.Inaczej prawie nic by nie robił
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
nom birona średnio działa na kawę w porównaniu z piechotą
próbowałeś heaven? beast? shadow?
próbowałeś heaven? beast? shadow?
Inna kwestia, że w kawie, dostaje dodatkowy atak i góra i dół ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehepróbowałeś heaven? beast? shadow?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Przetestuj różne opcje ,czym Ci się będzie najlepiej grało to tym graj ,moze odmienisz rozpiski Emp ,bo na przykład znajdziesz zastosowanie ,które uczyni z Fire-a genialna i super i mega domenę ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Bez przesady. Z takim flaming swordem to działa ślicznie ściągają abominacje i hydry, a demigryfy masakrują piechotę z T3. Klatka też jest całkiem niezła. Choć nie zmienia to faktu że ten lore jest tylko opłacalny na małe pkt.PiotrB pisze:jeśli fire to tylko fire ball
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
buniek pisze:To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehepróbowałeś heaven? beast? shadow?), więc próbowałem tylko life, który totalnie nie działa i beast, który zadziałał perfekcyjnie - demisie na +1 S/T robią miazgę ze wszystkiego ^^
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym
Life działa bardzo dobrze przy naporowych rozpiskach - uwierz mi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja tam na beast nie narzekam
sygnaturka bufa ładnie + amber spear jako dodatkowa armata no i +3A dla GMa z runefangiem ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^
Natomiast life na 2lv magu nie ma najmniejszego sensu. Life ma sens jak w grze jest tron. Wtedy faktycznie life jest naprawdę mocnym lorem, ale jeżeli na lv2 ma się tron to oznacza że ma się jeszcze tylko jeden czar, a to jest za mało. Life na 4lv, jak ma się tron i 3 inne spele powinien być ok (nie wiem bo nie grałem na takim zestawieniu).
Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Bezapelacyjnie mój ulubiony lore to fire, szkoda, że jest lipny![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Natomiast life na 2lv magu nie ma najmniejszego sensu. Life ma sens jak w grze jest tron. Wtedy faktycznie life jest naprawdę mocnym lorem, ale jeżeli na lv2 ma się tron to oznacza że ma się jeszcze tylko jeden czar, a to jest za mało. Life na 4lv, jak ma się tron i 3 inne spele powinien być ok (nie wiem bo nie grałem na takim zestawieniu).
Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Bezapelacyjnie mój ulubiony lore to fire, szkoda, że jest lipny
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Bezapelacyjnie najlepsze zaklęcie w tym lorze to dwellersy, dopiero potem flesh to stone i regrowth.buniek pisze:Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Jest to zawsze większe prawdopodobieństwo wyeliminowania koksa z dużą ilością życia i mocnym sejwem. Jak nie zdejmiesz z dzidy, to poprawiasz z działa. Po drugie nie ma co liczyć na same działa, bo można się zdziwić. Na Bazylu w każdej grze miałem średnio 3-4 misfajery na działachbuniek pisze:No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)