Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
1. Zależy jakie pkt
2. Muszkiety nie (za dużo pkt przeciwnik dostanie jak Inżyneir zejdzie) ,sztadnary raczej nnie ,chyba ,że demigryfy co najmniej 4 .doodatkowi rycerze ,czemu nie
3.Light zdecydowanie (mega dopapalcze dla oddziałów)
2. Muszkiety nie (za dużo pkt przeciwnik dostanie jak Inżyneir zejdzie) ,sztadnary raczej nnie ,chyba ,że demigryfy co najmniej 4 .doodatkowi rycerze ,czemu nie
3.Light zdecydowanie (mega dopapalcze dla oddziałów)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Na takie pkt weż pod uwagę ,że jeśli Piekielnik wystrzeli chociaż te 2 razy i poszatkuje główny oddział przeciwnika to będzie to dla Ciebie ogromna przewaga. Lorde of Light do kawalerii jak najbardziej się sprawdza ,np Birona - zwykły ruch 14 cali oraz ,gdy nei ma się dużo modeli w oddziałach to +1 atak sporo daje ,oprócz tego można tak powiedzieć przy każdym czarze ,co by sie nie trafiło jest git
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
1. Aby dawał bonusy maszynie musi stać 3 cale od niej. ,ja jeśli gram na piechocie to najczęśniej piekielnik stoi obok regimentu halabardników a Inżynier w środku , a jeśli na kawalerii to po prostu stawia mgo w jak najbezpieczniejszym miejscu (3 cale od maszyny ofc)
2.Inaczej prawie nic by nie robił
2.Inaczej prawie nic by nie robił
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
nom birona średnio działa na kawę w porównaniu z piechotą
próbowałeś heaven? beast? shadow?
próbowałeś heaven? beast? shadow?
Inna kwestia, że w kawie, dostaje dodatkowy atak i góra i dół
To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehe ), więc próbowałem tylko life, który totalnie nie działa i beast, który zadziałał perfekcyjnie - demisie na +1 S/T robią miazgę ze wszystkiego ^^próbowałeś heaven? beast? shadow?
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym
Przetestuj różne opcje ,czym Ci się będzie najlepiej grało to tym graj ,moze odmienisz rozpiski Emp ,bo na przykład znajdziesz zastosowanie ,które uczyni z Fire-a genialna i super i mega domenę
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Bez przesady. Z takim flaming swordem to działa ślicznie ściągają abominacje i hydry, a demigryfy masakrują piechotę z T3. Klatka też jest całkiem niezła. Choć nie zmienia to faktu że ten lore jest tylko opłacalny na małe pkt.PiotrB pisze:jeśli fire to tylko fire ball
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
buniek pisze:To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehe ), więc próbowałem tylko life, który totalnie nie działa i beast, który zadziałał perfekcyjnie - demisie na +1 S/T robią miazgę ze wszystkiego ^^próbowałeś heaven? beast? shadow?
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym
Life działa bardzo dobrze przy naporowych rozpiskach - uwierz mi
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja tam na beast nie narzekam sygnaturka bufa ładnie + amber spear jako dodatkowa armata no i +3A dla GMa z runefangiem
No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^
Natomiast life na 2lv magu nie ma najmniejszego sensu. Life ma sens jak w grze jest tron. Wtedy faktycznie life jest naprawdę mocnym lorem, ale jeżeli na lv2 ma się tron to oznacza że ma się jeszcze tylko jeden czar, a to jest za mało. Life na 4lv, jak ma się tron i 3 inne spele powinien być ok (nie wiem bo nie grałem na takim zestawieniu).
Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem
Bezapelacyjnie mój ulubiony lore to fire, szkoda, że jest lipny
Natomiast life na 2lv magu nie ma najmniejszego sensu. Life ma sens jak w grze jest tron. Wtedy faktycznie life jest naprawdę mocnym lorem, ale jeżeli na lv2 ma się tron to oznacza że ma się jeszcze tylko jeden czar, a to jest za mało. Life na 4lv, jak ma się tron i 3 inne spele powinien być ok (nie wiem bo nie grałem na takim zestawieniu).
Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem
Bezapelacyjnie mój ulubiony lore to fire, szkoda, że jest lipny
Bezapelacyjnie najlepsze zaklęcie w tym lorze to dwellersy, dopiero potem flesh to stone i regrowth.buniek pisze:Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jest to zawsze większe prawdopodobieństwo wyeliminowania koksa z dużą ilością życia i mocnym sejwem. Jak nie zdejmiesz z dzidy, to poprawiasz z działa. Po drugie nie ma co liczyć na same działa, bo można się zdziwić. Na Bazylu w każdej grze miałem średnio 3-4 misfajery na działachbuniek pisze:No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^