
Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
albo pogonią odginaczkę przeciwnika 

Można rzucić Gejzer Ognia na jednostkę wroga będącą w walce z niewolnikami? Specjalna zasada niewolników zdaje się na to zezwalać.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Czy przy snajperce z deatha (na LD) działa zasada strength in numbers? Zdaje się, że nie, bo zasada ta daje bonus przy testach, tutaj zaś o teście nie ma mowy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Kilka pytań:
1. Ruchy Abomki są ruchami przymusowymi?
2. Przeciw strzałom Jezzailsów przysługuje "Uwaga Panie!" i czy w ogóle dobra jest to jednostka na ściąganie postaci?
1. Ruchy Abomki są ruchami przymusowymi?
2. Przeciw strzałom Jezzailsów przysługuje "Uwaga Panie!" i czy w ogóle dobra jest to jednostka na ściąganie postaci?
1. Tak, to jest ruch przymusowy.
2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
Hańba! Nieprawda! Przysługuje również od zwykłego strzelania w 3" od jednostki o takim samym Troop Type!szeszej pisze:Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No dobrze, w oddziale nie mają niestety, a jezzaila zasady snajper nie mają niestetymisha pisze:Hańba! Nieprawda! Przysługuje również od zwykłego strzelania w 3" od jednostki o takim samym Troop Type!szeszej pisze:Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.

1.Rzucam trzynastkę na oddział liczący 15 modeli z generałem. Weszło załóżmy 17, czyli ponad stan. Jak to rozpatrujemy?
2. Ruchy Doomwheela są ruchami przymusowymi?
2. Ruchy Doomwheela są ruchami przymusowymi?
1. zależy na co grasz. Np. w euro masz LoS! od tego czaru. czyli rzucasz LoS! na genia, jak się udaje, to zabijasz oddział, geniek zostaje. Jeśli nie zda LoS!, to wszyscy jak jeden mąż stają się szczurkami. Na open bez ograniczeń wszyscy stają się szczurami.
2. tak
2. tak
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Post pod postem, ale mam pytanie:
Czy ward z ironcurse'a kumuluje się z wardem z dzwonu?
Czy ward z ironcurse'a kumuluje się z wardem z dzwonu?
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
ok, dziękuję.
Jeszcze jedno pytanie:
Czy nowy draft ETC ograniczył nam liczbę giant ratów do dwóch unitów? Co oznacza:
Jeszcze jedno pytanie:
Czy nowy draft ETC ograniczył nam liczbę giant ratów do dwóch unitów? Co oznacza:
właśnie ograniczenie gratów?Rat Packs <20 0-2
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
W praktyce tak bo dawno nie widziałem oddziału liczącego 21 GR
Możemy wystawić maksymalnie dwa oddziały za 23pkt.
