Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: lajkonik »

albo pogonią odginaczkę przeciwnika :wink:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Można rzucić Gejzer Ognia na jednostkę wroga będącą w walce z niewolnikami? Specjalna zasada niewolników zdaje się na to zezwalać.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

O ile się nie mylę to można, i hita dostaje tylko to co pod templejtką.
Obrazek

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

Dokładnie tak

Gibon

Post autor: Gibon »

Mortar ma "move or fire" czy "move and fire"?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

and
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Czy przy snajperce z deatha (na LD) działa zasada strength in numbers? Zdaje się, że nie, bo zasada ta daje bonus przy testach, tutaj zaś o teście nie ma mowy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Nie działa.

Gibon

Post autor: Gibon »

Kilka pytań:
1. Ruchy Abomki są ruchami przymusowymi?
2. Przeciw strzałom Jezzailsów przysługuje "Uwaga Panie!" i czy w ogóle dobra jest to jednostka na ściąganie postaci?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

1. Tak, to jest ruch przymusowy.
2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

szeszej pisze:
Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.
Hańba! Nieprawda! Przysługuje również od zwykłego strzelania w 3" od jednostki o takim samym Troop Type! :mrgreen:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

misha pisze:
szeszej pisze:
Myth pisze:2. Tak, przysługuje rzut. A co do strzelania w herosów... Jeśli możesz w jakiegoś strzelić, to zapewne jest to kowboj z silnym pancerzem stojący za jakimś coverem, czyli trafiasz na minimum 6+. Więc zależy jaka jest sytuacja na stole.
Nieprawda, rzut uwaga panie przysługuje jedynie od znaczników.
Hańba! Nieprawda! Przysługuje również od zwykłego strzelania w 3" od jednostki o takim samym Troop Type! :mrgreen:
No dobrze, w oddziale nie mają niestety, a jezzaila zasady snajper nie mają niestety :)

Gibon

Post autor: Gibon »

1.Rzucam trzynastkę na oddział liczący 15 modeli z generałem. Weszło załóżmy 17, czyli ponad stan. Jak to rozpatrujemy?
2. Ruchy Doomwheela są ruchami przymusowymi?

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

1. zależy na co grasz. Np. w euro masz LoS! od tego czaru. czyli rzucasz LoS! na genia, jak się udaje, to zabijasz oddział, geniek zostaje. Jeśli nie zda LoS!, to wszyscy jak jeden mąż stają się szczurkami. Na open bez ograniczeń wszyscy stają się szczurami.
2. tak
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

Post pod postem, ale mam pytanie:

Czy ward z ironcurse'a kumuluje się z wardem z dzwonu?
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Wardy nigdy się nie kumulują, o ile nie masz tego napisanego w ich opisie, więc nie, po prostu wybierasz lepszy.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

ok, dziękuję.

Jeszcze jedno pytanie:
Czy nowy draft ETC ograniczył nam liczbę giant ratów do dwóch unitów? Co oznacza:
Rat Packs <20 0-2
właśnie ograniczenie gratów?
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

W praktyce tak bo dawno nie widziałem oddziału liczącego 21 GR :P Możemy wystawić maksymalnie dwa oddziały za 23pkt.
Obrazek

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Abominacja:
ruch:

1) Wheel/zwrot => rzut => mierzymy czy dochodzi do jednostki (dodamy 1,.. cala do odległosci miedzy aboma a oddziałem)
2) rzut => mierzymy czy dochodzi do jednostki => wheel/zwrot (nic nie dodajemy)

ODPOWIEDZ