Rozpiski
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Re: Rozpiski
W praktyce 1+ save, odp na ogien i czesto ucieczki do challengy daje duzo wieksza przeżywalnosc imo. Do tego twoj nie ma magicznych ataków
Dla lorda na pegazie lubię ostatnio zestaw: gaundlet, dragonhelm, dawnstone +magiczna kosa
Dla bsb na koniu: mantle of damsel elena, gghelm+lanca/dwurak i morningstar
Problemem robi się dopiero składanie kolejnych bohaterów. Jak nie mam grali z BoEF to wtedy wchodzi tym z wyrmlancą +ench schield/charmedschield i luckstone/dragonbane gem
Dla bsb na koniu: mantle of damsel elena, gghelm+lanca/dwurak i morningstar
Problemem robi się dopiero składanie kolejnych bohaterów. Jak nie mam grali z BoEF to wtedy wchodzi tym z wyrmlancą +ench schield/charmedschield i luckstone/dragonbane gem
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Nie dokońca ten sam Jak Bsb bierze któryś z hełmów to może wziąść jeszcze tarcze dzięki czemu wyciąga save +1
Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Heroism [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
Biting Blade [10.0]
Prophetess of the Lady @ 280.0 Pts
lvl 4; Lore of Life; Warhorse
The Silver Mirror [40.0]
Paladin @ 130.0 Pts
BSB; Knight's Vow; Hand weapon; Lance; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Gromil Great Helm [30.0]
Mantle of Damsel Elena [20.0]
Damsel of the Lady @ 105.0 Pts
lvl 1; Lore of Life; Warhorse
Dispell Scroll [25.0]
20 x Peasant Bowmen @ 130.0 Pts
Hand weapon; Longbow; Defensive stakes; Braziers; Musician
8 x Knights of the Realm @ 216.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
10 x Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow
5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow
6 x Questing Knights @ 195 Pts
Hand weapon; Great weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
9 x Grail Knights @ 372.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Standard Bearer
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
bardzo podobają mi się questing knight's żal nie wystawiać takich ładnych figurek i kombinuje jak tu zrobić ich bardziej grywalnych na razie wpadłem na taki pomysł że biorę 6 wstawiam tam generała i jednego kowboja, mała damulka idzie do małej lancy duża z bsb do dużej lancy, ma to sens ?
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Heroism [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
Biting Blade [10.0]
Prophetess of the Lady @ 280.0 Pts
lvl 4; Lore of Life; Warhorse
The Silver Mirror [40.0]
Paladin @ 130.0 Pts
BSB; Knight's Vow; Hand weapon; Lance; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Gromil Great Helm [30.0]
Mantle of Damsel Elena [20.0]
Damsel of the Lady @ 105.0 Pts
lvl 1; Lore of Life; Warhorse
Dispell Scroll [25.0]
20 x Peasant Bowmen @ 130.0 Pts
Hand weapon; Longbow; Defensive stakes; Braziers; Musician
8 x Knights of the Realm @ 216.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
10 x Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow
5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow
6 x Questing Knights @ 195 Pts
Hand weapon; Great weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
9 x Grail Knights @ 372.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Standard Bearer
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Field Trebuchet @ 90.0 Pts
bardzo podobają mi się questing knight's żal nie wystawiać takich ładnych figurek i kombinuje jak tu zrobić ich bardziej grywalnych na razie wpadłem na taki pomysł że biorę 6 wstawiam tam generała i jednego kowboja, mała damulka idzie do małej lancy duża z bsb do dużej lancy, ma to sens ?
Ostatnio zmieniony 1 mar 2013, o 11:09 przez r@fix, łącznie zmieniany 2 razy.
Temperówka nie działa z zaczarowanym ołówkiem. Lord do zmiany.Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Temper [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ten koleś natomiast jest jakiś strasznie przesądny. Ma 3 talizmany. Też do zmiany.Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
luckstone [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Minusem będzie to, że po zabiciu 1 questora nie będziesz miał już look out sira. Co właściwie dyskwalifikuje taki pomysł.
Ja kiedyś też myślałem o graniu na questach ale wymagałoby to zrobienia oddziału 9-10 questów + 2-3 bohaterów z przodu żeby questorzy zdążyli wypłacić swoje ataki. Inaczej mogą tego ze swoim ASL nie dożyć Plus valorous banner oczywiście.
W Twojej rozpisce byłoby to proste do zrobienia bo nie grasz na pegazach, ja bym musiał zrezygnować z 2 oddziałów.
Ja kiedyś też myślałem o graniu na questach ale wymagałoby to zrobienia oddziału 9-10 questów + 2-3 bohaterów z przodu żeby questorzy zdążyli wypłacić swoje ataki. Inaczej mogą tego ze swoim ASL nie dożyć Plus valorous banner oczywiście.
W Twojej rozpisce byłoby to proste do zrobienia bo nie grasz na pegazach, ja bym musiał zrezygnować z 2 oddziałów.
Ale sie usmialem, herosi poprawieniDębek pisze:Temperówka nie działa z zaczarowanym ołówkiem. Lord do zmiany.Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Temper [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ten koleś natomiast jest jakiś strasznie przesądny. Ma 3 talizmany. Też do zmiany.Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
luckstone [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
W Takim razie to the point. Hesusu ma rację. 6 questów to zdecydowanie za mało. Zważywszy, że chcesz tam umieścić generała i herosa tak mały oddział poprostu nie ma racji bytu.
Proponowałbym zamianę 3 grali na 4 questów. Z bohaterami będziesz miał foremną lancę 12 typków.
Ponadto, aż się prosi by questom dać +1 do LD, a dużym relmom warbanner. Może kosztem kolejnego grala.
A i jeszcze jedno MY z tarczami kosztują 80 pkt.
Ogólnie nie wiem jak to się mieści punktowo ale ja bym to składał tak:
Lord, taki jak twój, Kowboj taki jak twój do tego 10 questów z dyscypliną.
Duża czarka bez zmian, bsb bez zmian do tego 10 kotrów z warbannerem
Mała czarka bez zmian, 8 relmów bez zmian.
20 wieśków zaminiłbym na skirmiszerów, są mobilniejsi w strzelaniu, nie potrzebują muzyka
2x5 yeomanów be tarcz, bo i tak nie ma pkt
2x treb
grali 5, ale z BoEF, oddział bardziej zadaniowy. Przy..banie mają dwie pozostałe lance.
Proponowałbym zamianę 3 grali na 4 questów. Z bohaterami będziesz miał foremną lancę 12 typków.
Ponadto, aż się prosi by questom dać +1 do LD, a dużym relmom warbanner. Może kosztem kolejnego grala.
A i jeszcze jedno MY z tarczami kosztują 80 pkt.
Ogólnie nie wiem jak to się mieści punktowo ale ja bym to składał tak:
Lord, taki jak twój, Kowboj taki jak twój do tego 10 questów z dyscypliną.
Duża czarka bez zmian, bsb bez zmian do tego 10 kotrów z warbannerem
Mała czarka bez zmian, 8 relmów bez zmian.
20 wieśków zaminiłbym na skirmiszerów, są mobilniejsi w strzelaniu, nie potrzebują muzyka
2x5 yeomanów be tarcz, bo i tak nie ma pkt
2x treb
grali 5, ale z BoEF, oddział bardziej zadaniowy. Przy..banie mają dwie pozostałe lance.
Dębek pisze:W Takim razie to the point. Hesusu ma rację. 6 questów to zdecydowanie za mało. Zważywszy, że chcesz tam umieścić generała i herosa tak mały oddział poprostu nie ma racji bytu.
Proponowałbym zamianę 3 grali na 4 questów. Z bohaterami będziesz miał foremną lancę 12 typków.
Ponadto, aż się prosi by questom dać +1 do LD, a dużym relmom warbanner. Może kosztem kolejnego grala.
A i jeszcze jedno MY z tarczami kosztują 80 pkt.
Ogólnie nie wiem jak to się mieści punktowo ale ja bym to składał tak:
Lord, taki jak twój, Kowboj taki jak twój do tego 10 questów z dyscypliną.
Duża czarka bez zmian, bsb bez zmian do tego 10 kotrów z warbannerem
Mała czarka bez zmian, 8 relmów bez zmian.
20 wieśków zaminiłbym na skirmiszerów, są mobilniejsi w strzelaniu, nie potrzebują muzyka
2x5 yeomanów be tarcz, bo i tak nie ma pkt
2x treb
grali 5, ale z BoEF, oddział bardziej zadaniowy. Przy..banie mają dwie pozostałe lance.
Fajnie Dębek że dzielisz się doświadczeniem. Dzięki czemu podnosisz poziom pozostałych graczy. Zuch chłopak !!
Dziś 42 z bitew. 6 miejsce Wujka i Meteora
Miałem
Lordunia na pedziu ogre blade, dragon helm, dawnstone, fulhardines
Meteora SoM, ench schield, dragonbane gem, gaundlet
Bsb z wyrmlancą i GGhelm
czarka 1 lev beast scroll
czarka 1 lev beast mirror
11 kotrów warbanner
11 kotrów dyscyplina
3 pedzie muz
3 pedzie muz
5 pedzi fcg
treb
treb
20: z HE, Meteor zniszczył system - wpadł z boku w 30 WL, z magiem lordem i bsb, zabił wszystkich w pojedynkach i wyszedł drugą stroną. WL mieli 4 breje, 3 bez rerola. Pedzie z obu stron, stanęły na cal od WL i zablokowały reform.
12:8 z WE z Tutajcem, Meteor zebrał dużo ostrzału, wygonił wayów, razem z lancą i bsbkiem bił się z drzewcem, drzewiec się połamał, mając rerol, lol, lordunio z buta dotrwał do końca bitwy, zabił jeszcze jakieś driady.
10:10 z EMP z Diukiem, Meteor siadł, trzymał jednak (4 tury przeciwnika) całą flankę. Bił się z raisguardem, a potem jeszcze cyrklami. Został ostatecznie złamany i zagoniony.
Hipcio jest za drogi, no ale co zrobić. W wersji eco w armii naporowej, można na nim grać, nie może być jednak generałem.
Miałem
Lordunia na pedziu ogre blade, dragon helm, dawnstone, fulhardines
Meteora SoM, ench schield, dragonbane gem, gaundlet
Bsb z wyrmlancą i GGhelm
czarka 1 lev beast scroll
czarka 1 lev beast mirror
11 kotrów warbanner
11 kotrów dyscyplina
3 pedzie muz
3 pedzie muz
5 pedzi fcg
treb
treb
20: z HE, Meteor zniszczył system - wpadł z boku w 30 WL, z magiem lordem i bsb, zabił wszystkich w pojedynkach i wyszedł drugą stroną. WL mieli 4 breje, 3 bez rerola. Pedzie z obu stron, stanęły na cal od WL i zablokowały reform.
12:8 z WE z Tutajcem, Meteor zebrał dużo ostrzału, wygonił wayów, razem z lancą i bsbkiem bił się z drzewcem, drzewiec się połamał, mając rerol, lol, lordunio z buta dotrwał do końca bitwy, zabił jeszcze jakieś driady.
10:10 z EMP z Diukiem, Meteor siadł, trzymał jednak (4 tury przeciwnika) całą flankę. Bił się z raisguardem, a potem jeszcze cyrklami. Został ostatecznie złamany i zagoniony.
Hipcio jest za drogi, no ale co zrobić. W wersji eco w armii naporowej, można na nim grać, nie może być jednak generałem.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2013, o 08:53 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Moja armia na 1600 pkt
Lord na pegazie
swift slaying
dragonhelm
v. heoism
luckstone
potion of foolhardines
Paladin BSB piechota (trzymać w chłopach lub jeśli ma być gorąco to tuż przy oddziale by być bezpiecznym a dawać ld chłopstwu.)
v.emphaty
Standard of Discipline
Damsel 1lv beast piechoa
Icon of Quellnes
12 knights of realm fcg gleaming pedant
48 Men At Arms fcg
4 Pegasus Knights mus
3 Pegasus Knights
Field Trebutchet
Field Trebuthet
No i mam opcje.
1. Dodać jednego pegaza kosztem 2 rycerzy
2. BSB na konia i do oddziału i mieć nadzieje że chłopi będą w pobliżu generała czy jakiegoś pana herbowego.
3. Zamiast chłopów to 2x9 rycerzyków?
Coś innego?
Lord na pegazie
swift slaying
dragonhelm
v. heoism
luckstone
potion of foolhardines
Paladin BSB piechota (trzymać w chłopach lub jeśli ma być gorąco to tuż przy oddziale by być bezpiecznym a dawać ld chłopstwu.)
v.emphaty
Standard of Discipline
Damsel 1lv beast piechoa
Icon of Quellnes
12 knights of realm fcg gleaming pedant
48 Men At Arms fcg
4 Pegasus Knights mus
3 Pegasus Knights
Field Trebutchet
Field Trebuthet
No i mam opcje.
1. Dodać jednego pegaza kosztem 2 rycerzy
2. BSB na konia i do oddziału i mieć nadzieje że chłopi będą w pobliżu generała czy jakiegoś pana herbowego.
3. Zamiast chłopów to 2x9 rycerzyków?
Coś innego?