
Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Ogrowe rozpiski
Jeśli ustawiasz się pod WE to bierz lore of heaven. Wszystkie czary na WE są tam świetne 

właśnie nie wiem czy brać małego maga z gut i dużego z innym lorem czy może firebelly + duży mag z ogrowym lorem czyli fireballe + defensywne z mojego lora
a co z innymi jednostkami ? ironblaster chyba niepotrzebny nie ? myślę nad jednym oddziałem 6 maneaterów snajper poison i drugim oddziale ze scoutem i swiftstride . będzie spoko ? i 4 murfy bo narazie nie mam więcej
a co z innymi jednostkami ? ironblaster chyba niepotrzebny nie ? myślę nad jednym oddziałem 6 maneaterów snajper poison i drugim oddziale ze scoutem i swiftstride . będzie spoko ? i 4 murfy bo narazie nie mam więcej
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Blaster nie wiem. Zalezy czy twój m8 lubie grać na drzewach. Maneaterzy scaut + ITP. Sniper + poison jest ok 

Zapytaj Laika, Gremilina czy Dyda jak im idzie strzelanie do moich ManeaterówKamil.Sz pisze:Zdecydowanie na dużym magu heaven.
Działo przyda się na drzewa.
Maneaterzy się nie sprawdzą, przeciwnik je wystrzela.


- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Czopa znam. I wiem, że 6 maeaterów scaut+ ITP to wrzód na dupie każdego WE 

już po bitwie , generalnie był remis ale miałem troche niefarta z oddziałem maneaterów poison+sniper - miałem w nich firebellego który już na początku się wysadził
. za to drugi oddział z great weaponami + flaming ataki + swiftstride + scout zjadł dzielnie wszystkie orły i drzewca .
to strzelanie elfów jest męczące ale trzeba jakoś żyć

to strzelanie elfów jest męczące ale trzeba jakoś żyć

rozpa na 1600: bez lordów
Firebelly: lvl2, Dispel Scroll, DG
Bruisier: CoC, Warrior Bane, HA, IF, BSB
Ironguts x7: FCG, +1 Ld, Look-out Gnoblar
Gnoblars x11
Sabertusk x1
Ironblaster x1
Maneaters x4: Poison-Sniper, HA, BoP, Sztandar: BoEF
Mournfang x3: HA, IF, Muzyk, Sztandar: Dragonhide Banner
co wywalić, a co dodać? jakiś armor dla BSB??
Firebelly: lvl2, Dispel Scroll, DG
Bruisier: CoC, Warrior Bane, HA, IF, BSB
Ironguts x7: FCG, +1 Ld, Look-out Gnoblar
Gnoblars x11
Sabertusk x1
Ironblaster x1
Maneaters x4: Poison-Sniper, HA, BoP, Sztandar: BoEF
Mournfang x3: HA, IF, Muzyk, Sztandar: Dragonhide Banner
co wywalić, a co dodać? jakiś armor dla BSB??
Oya, Oya, Oya !!!
Z moich doświadczeń z turnieju w Mielcu vs Kalina WE - meneaterzy spadają jak niemowlęta (wystawiłem je tragicznie w scaucie, ale chyba nie było dobrego miejsca...); drzewce pięknie spadają od ironblastera, bardzo użyteczny okazał się równiez firebelly (zerówka + ruby ring of ruin - dwa fireballe narobiły na jego łatwopalnych drzewcach dużo roboty). Polecam morunfangów z ironfistami ile wlezie dużo, subertuski 3. Ja miałem stonehorna i o dziwo nawet nie spadł tak łatwo, trochę namieszał. Nie wpuszczaj tronu i wystrzegaj się testów inicjatywy. I koś luczników czym się da każda sztuka robi różnicę -kościochrup, fireballe, nawet scraplauncher bym wziął i napierniczał po łucznikach. W pierwszej turze maszeruj na maxa 12 cali,staraj się podejść na dystans gwarantujący niespalenie szarży - dopadniesz walki, już nie będzie miał w co strzelać (może banner +1 do ruchu? może switstrade na irongutów?)
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice

@arshenik ,nie mogłem sie powstrzymać

@ss-ly
jakie są ograniczenia poza lordami?
-jeżeli bsb będzie siedział w 2 rzędzie to ma luz, w tej kombinacji (z coc) najlepsze na co możesz liczyć to 3+sv, natomiast dałbym mu Charmed shielda
-ściągnij lookouta z Ironów i daj go na bsbka
-wywal te gnoblary, chyba limit cap juz osiągnąłeś Ironami
-ta trójka mournów.. albo zrób ich 2ch z muzykiem i champem, albo dopakuj do 5ciu. za tą róznice bym dokupił 2 extra psy i maneatera.
- bez lordów
- bez bohaterów imiennych
- max 3 war machine
- large target max 1
- max 2 bohaterów tego samego typu
- Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation
- Podczas jednej fazy magii można użyć maksymalnie 12 kostek magii (Power Dice)
no właśnie na cory min 375pkt, a 7 ironów 351. 2 mourny to trochę mało. Ironblaster raczej też potrzebny.
- bez bohaterów imiennych
- max 3 war machine
- large target max 1
- max 2 bohaterów tego samego typu
- Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation
- Podczas jednej fazy magii można użyć maksymalnie 12 kostek magii (Power Dice)
no właśnie na cory min 375pkt, a 7 ironów 351. 2 mourny to trochę mało. Ironblaster raczej też potrzebny.
Oya, Oya, Oya !!!
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Tyrant @ 324.0 Pts
General; Brace of Ogre Pistols
Armour of Destiny [50.0]
Deathcheater [20.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Hunter @ 440.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher
Armour of Fortune [35.0]
Brawlerguts [15.0]
1 Stonehorn @ [250.0] Pts
Frenzy
1 * Bruiser @ 190.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 * Hunter @ 190.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher; Light Armour
Deathcheater [20.0]
Sword of Anti-Heroes [30.0]
1 * Bruiser @ 125.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
Biting Blade [10.0]
1 Bruiser @ 115.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
1 Bruiser @ 115.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
Models in Army: 7
Total Army Cost: 1499.0
Każda rozpiska musi składać się z dokładnie 7 bohaterów. Jedna z postaci jest generałem, a jedna moze posiadać sztandar armii na normalnych zasadach.
Nie można wystawiać innych jednostek niż lord/hero. Limit 25% core zostaje zniesiony.
W jednej rozpisce może znajodwać się maksymalnie dwóch lordów.
W rozpisce tylko jeden bohater może dosiadać wierzchowca typu monster lub z zasadą large target.( jeżeli model zawiera jakąś załogę to na czas turnieju ona nie istnieje)
W armi mogą znajować się czarodzieje, ale faza magii zostaje całkowicie pominięta to jest nie można rzucać i rozpraszać czarów.
Pierwszy raz gram taki format więc wszelakie uwagi, sugestie mile widziane
1 * Tyrant @ 324.0 Pts
General; Brace of Ogre Pistols
Armour of Destiny [50.0]
Deathcheater [20.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Hunter @ 440.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher
Armour of Fortune [35.0]
Brawlerguts [15.0]
1 Stonehorn @ [250.0] Pts
Frenzy
1 * Bruiser @ 190.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 * Hunter @ 190.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher; Light Armour
Deathcheater [20.0]
Sword of Anti-Heroes [30.0]
1 * Bruiser @ 125.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
Biting Blade [10.0]
1 Bruiser @ 115.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
1 Bruiser @ 115.0 Pts
Brace of Ogre Pistols; Light Armour
Models in Army: 7
Total Army Cost: 1499.0
Każda rozpiska musi składać się z dokładnie 7 bohaterów. Jedna z postaci jest generałem, a jedna moze posiadać sztandar armii na normalnych zasadach.
Nie można wystawiać innych jednostek niż lord/hero. Limit 25% core zostaje zniesiony.
W jednej rozpisce może znajodwać się maksymalnie dwóch lordów.
W rozpisce tylko jeden bohater może dosiadać wierzchowca typu monster lub z zasadą large target.( jeżeli model zawiera jakąś załogę to na czas turnieju ona nie istnieje)
W armi mogą znajować się czarodzieje, ale faza magii zostaje całkowicie pominięta to jest nie można rzucać i rozpraszać czarów.
Pierwszy raz gram taki format więc wszelakie uwagi, sugestie mile widziane

Mi się ostatnio sprawdził tyrant z Mawseeker + ticker hełmem jak weszła 0 z beasta był nie do ruszenia nie mówiąc o ogrzej magii. ale tu nie masz magi więc chyba może być z nim ciężko.
wielkich imion nie wolno powtarzać więc musisz zmienić.
brawlerbuts daje przerzut impaktów ale nie mounta więc chyba zbędne na tym łowcy co jest na stonehornie.
w sumie nie ma sensu dawać hv armorów bo i tak pewnie każdy będzie miał 5Str lub więcej, ale za to warto dać wardy na 6 nawet może ci jakąś rane uratuje, oraz głupie przedmioty za 5pkt sytuacyjnie mogą się sprawdzić.
+ Gut armor+ giantbreaker + tal, endurance - rozważ to na tyrancie
+ greddy fist + great weapon+ dragon hełm - na bruiserze w razie hero z SV+1 który pewnie będzie mial przerzut save zamiast wardów będzie chodził z tarczą więc pewnie z magiczną bronią którą przy odrobinie szczęścia możesz zniszczuć wardem z greedy. drugi klepacz
nie wiem jak chcesz ich trzymać czy jeden oddział czy każdy sam ale warto też zwrócić uwagę, że othertrickershard możesz dać na kogoś innego niż główny klepacz i dostaniesz bonus z niego, nawet jak tyrant byłby w pojedynku warto wejść od pleców w gościa i dawać sam bonus:P
nie wiem jak to kalkulować czy przy 3bs u bruisera warto jest dawać mu 2 strzelby czy lepiej jedną. wg mnie jedną mniej pkt a przydadzą się na co innego.
ja bym zagrał tak:
1 Tyrant @ 324.0 Pts
General; Brace of Ogre Pistols
Gut Maw [45.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Giantbreaker [25.0]
1 Bruiser @ 184.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Bruiser @ 170.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Greedy Fist [40.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Bruiser @ 126.0 Pts
Ogre Pistol; Light Armour
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Bruiser @ 111.0 Pts
Ogre Pistol; Light Armour
1 * Hunter @ 440.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher - jeśli chcesz strzelać lub ironfista z do lepszej obrony wtedy itemy można zmienić bo ironfist daje parry save na mouncie a na taki format możesz to wykorzystać.
Armour of Fortune [35.0]
Sword of Striking [15.0]
lub
sword antiheros 30pkt - pewnie z paroma będziesz walczył bo się rzucą na ciebie, tyle że pewnie wrzuci tych co mają duża siłę więc save może być z dupy
luckstone 5pkt
dragon helm 10pkt
1 Stonehorn @ [250.0] Pts
Frenzy
1 Hunter @ 145.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher; Light Armour
Pidgeon Plucker Pendant [5.0] - ten hunter stoi z tyłu i strzela minusem jest to, że nie może się ruszać ale zasięg harpuna jest srogi a jedyne co w niego by szło to latacze i kawaleria.
wielkich imion nie wolno powtarzać więc musisz zmienić.
brawlerbuts daje przerzut impaktów ale nie mounta więc chyba zbędne na tym łowcy co jest na stonehornie.
w sumie nie ma sensu dawać hv armorów bo i tak pewnie każdy będzie miał 5Str lub więcej, ale za to warto dać wardy na 6 nawet może ci jakąś rane uratuje, oraz głupie przedmioty za 5pkt sytuacyjnie mogą się sprawdzić.
+ Gut armor+ giantbreaker + tal, endurance - rozważ to na tyrancie
+ greddy fist + great weapon+ dragon hełm - na bruiserze w razie hero z SV+1 który pewnie będzie mial przerzut save zamiast wardów będzie chodził z tarczą więc pewnie z magiczną bronią którą przy odrobinie szczęścia możesz zniszczuć wardem z greedy. drugi klepacz
nie wiem jak chcesz ich trzymać czy jeden oddział czy każdy sam ale warto też zwrócić uwagę, że othertrickershard możesz dać na kogoś innego niż główny klepacz i dostaniesz bonus z niego, nawet jak tyrant byłby w pojedynku warto wejść od pleców w gościa i dawać sam bonus:P
nie wiem jak to kalkulować czy przy 3bs u bruisera warto jest dawać mu 2 strzelby czy lepiej jedną. wg mnie jedną mniej pkt a przydadzą się na co innego.
ja bym zagrał tak:
1 Tyrant @ 324.0 Pts
General; Brace of Ogre Pistols
Gut Maw [45.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Giantbreaker [25.0]
1 Bruiser @ 184.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Bruiser @ 170.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Greedy Fist [40.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Bruiser @ 126.0 Pts
Ogre Pistol; Light Armour
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Bruiser @ 111.0 Pts
Ogre Pistol; Light Armour
1 * Hunter @ 440.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher - jeśli chcesz strzelać lub ironfista z do lepszej obrony wtedy itemy można zmienić bo ironfist daje parry save na mouncie a na taki format możesz to wykorzystać.
Armour of Fortune [35.0]
Sword of Striking [15.0]
lub
sword antiheros 30pkt - pewnie z paroma będziesz walczył bo się rzucą na ciebie, tyle że pewnie wrzuci tych co mają duża siłę więc save może być z dupy
luckstone 5pkt
dragon helm 10pkt
1 Stonehorn @ [250.0] Pts
Frenzy
1 Hunter @ 145.0 Pts
Great Throwing Spear; Harpoon Launcher; Light Armour
Pidgeon Plucker Pendant [5.0] - ten hunter stoi z tyłu i strzela minusem jest to, że nie może się ruszać ale zasięg harpuna jest srogi a jedyne co w niego by szło to latacze i kawaleria.

Tyrant 305.0
General;
Ogre Blade
Armour of Destiny
Dragonbane Gem
Slaughtermaster 285.0
Lore of Great Maw; Magic Level 3;
Dispel Scroll
Ironcurse Icon
Warrior Bane
Bruiser 193.0
Look-Out Gnoblar;Heavy Armour;Iron Fist;Battle Standard;
Sword of Might
Talisman of Endurance
3 Ogres 93.0
2ndWeapon
3 Ogres 93.0
2ndWeapon
9 Ironguts 437.0
Look-Out Gnoblar;FCG.
Banner of Swiftness [15.0]
4 Mournfang Cavalry 350.0
Musician.
Dragonhide Banner
5 Maneaters 340.0
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols;Standard;Musician.
Banner of Eternal Flame
Ironblaster 170.0
Sabertusk Pack 21.0
Sabertusk Pack 21.0
Gorger 90.0
2398
Takie coś zabieram na kujawiaka, podyktowane standardowo pomalowanymi modelami
General;
Ogre Blade
Armour of Destiny
Dragonbane Gem
Slaughtermaster 285.0
Lore of Great Maw; Magic Level 3;
Dispel Scroll
Ironcurse Icon
Warrior Bane
Bruiser 193.0
Look-Out Gnoblar;Heavy Armour;Iron Fist;Battle Standard;
Sword of Might
Talisman of Endurance
3 Ogres 93.0
2ndWeapon
3 Ogres 93.0
2ndWeapon
9 Ironguts 437.0
Look-Out Gnoblar;FCG.
Banner of Swiftness [15.0]
4 Mournfang Cavalry 350.0
Musician.
Dragonhide Banner
5 Maneaters 340.0
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols;Standard;Musician.
Banner of Eternal Flame
Ironblaster 170.0
Sabertusk Pack 21.0
Sabertusk Pack 21.0
Gorger 90.0
2398
Takie coś zabieram na kujawiaka, podyktowane standardowo pomalowanymi modelami

"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
spoko rozpa. zamieniłbym tylko Ironcurse na charmed schield. Na pewno nie wolisz na tym klocku Ruenmawa? ten bsb i tak nie przeżyje jak wejdzie w CC.
Gorger! klimat!
pzdr,KG
Gorger! klimat!
pzdr,KG
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
@odoamar
dzięks przemysle te zmiany
dzięks przemysle te zmiany
