Żelazna Nawałnica
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Re: Żelazna Nawałnica
Niedługo czyli po 1 masterze....
eeee tam, znacznie więcej dają takie testy Kacpra i granie bitewki raz dziennie, szczególnie że z tego co widzę sami przeciwnicy z wyższej półki. Tym bradziej gratuluje wyników i tym bardziej cieszy mnie własny
eeee tam, znacznie więcej dają takie testy Kacpra i granie bitewki raz dziennie, szczególnie że z tego co widzę sami przeciwnicy z wyższej półki. Tym bradziej gratuluje wyników i tym bardziej cieszy mnie własny
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zobaczymy czym Maciek przyjedzie do Wloclawka
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Podoba mi sie coraz wiecej teczy w nowych rozpach demonow. Hate na diable bedzie mial wiecej zastosowan.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Proste, szybciej zginie od wrony.swieta_barbara pisze:Podoba mi sie coraz wiecej teczy w nowych rozpach demonow. Hate na diable bedzie mial wiecej zastosowan.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
kudłaty pisze:pociągiem, mamy problem z ogarnięciem fur.
Knew it!kudłaty pisze:Pożyczę już tylko Chimerę (tu spory optymizm).
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Z kronikarskiego obowiazku krotki raport z moich bitew we Wloclawku.
Radek z TK
Diabel wylecial i w drugiej turze TK schowal sie w walce ze Sphinxem. To dalo mi odrobine wytchnienia i czas na przygotowanie ataku. Udalo mi sie schowac cala armie w walce, ale podciagajac armie na pozycje mialem duzo strat, przez co przeciwnikowi udalo sie urwac mi 4 duze punkty.
BoB z O&G
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 3#p1054283
Durin z WoC
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1054055
Semi z HE
Nie docenilem przeciwnika i zbyt wczesnie wpadlem armia do walki, ktora wszedzie wlasciwie skonczyla sie po mysli Semiego. Masakra dla Semiego.
Furion z HE
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 0#p1053590
49 punktow z bitew to zdecydowanie ponizej zalozen. Szykuje zmiany.
Radek z TK
Diabel wylecial i w drugiej turze TK schowal sie w walce ze Sphinxem. To dalo mi odrobine wytchnienia i czas na przygotowanie ataku. Udalo mi sie schowac cala armie w walce, ale podciagajac armie na pozycje mialem duzo strat, przez co przeciwnikowi udalo sie urwac mi 4 duze punkty.
BoB z O&G
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 3#p1054283
Durin z WoC
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1054055
Semi z HE
Nie docenilem przeciwnika i zbyt wczesnie wpadlem armia do walki, ktora wszedzie wlasciwie skonczyla sie po mysli Semiego. Masakra dla Semiego.
Furion z HE
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 0#p1053590
49 punktow z bitew to zdecydowanie ponizej zalozen. Szykuje zmiany.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dlugo nic nie postowalem, ale wyszedl nowy FAQ i wpadla mi do glowy ciekawa kmina na rozpe:
Daemon Prince of Nurgle: Wings; Chaos Armour; Enchanted Shield; Dragonbane Gem; Flaming Breath @ 345
Lord of Khorne: General; GW; Scaled Skin; Luckstone @ 253
Sorcerer: 2 LVL; Lore of Death; Dispel Scroll @ 170
Sorcerer: 2 LVL; Lore of Death; Skull of Katam @ 160
Exalted Hero of Tzeentch on Barded Daemonic Mount: Battle Standard; Great Weapon; Dragonhelm; Talisman of Endurance; Third Eye of Tzeentch @ 251
4 Skullcrushers: Ensorcelled Weapons; Musician @ 322
10 Forsaken of Tzeentch @ 200
20 Warriors of Khorne: FCG; GW; Standard of Discipline @ 425
Lords: 598
Heroes: 581
Core: 625
Rare: 322
Total: 2126
To taka wersja rozwojowa rozpy, bo tak naprawde nie przekminilem jeszcze calosci. Zapewne pozostale punkty zaladowalbym w cory, czyli rydwany i fasty, ewentualnie w trolle/helene.
Podstawowy kmin jest taki, ze magowie wchodza do forsakenow, biora 10 Ld od lorda i nawalaja snajperkami, czasem rzuca slonce albo dnd. Za forsakenow dostaja MR2 no i jakas wzgledna ochrone, plus moze tam wejsc BSB, zeby nikomu nie przyszlo do glowy szarzowac tego oddzialu. Najwieksze watpliwosci mam co do tego lorda w warriorach - kosztuja 800 punktow, a moga w sumie dosc latwo siasc od niektorych oddzialow. Z drugiej strony mam relatywnie taniego diabla z zionieciem, 10 Ld na armii no i ten klocek jednak dosc konkretnie klepie - 6 atakow s7 + 41 atakow s6. Alternatywnie moglbym zamienic ich na nurglowcow, zeby troche podbic im przezywalnosc.
To defensik stworzony z mysla o druzynowkach i dopasowany do nowego draftu - w innym wypadku na bank mialbym 2x3 skule.
Daemon Prince of Nurgle: Wings; Chaos Armour; Enchanted Shield; Dragonbane Gem; Flaming Breath @ 345
Lord of Khorne: General; GW; Scaled Skin; Luckstone @ 253
Sorcerer: 2 LVL; Lore of Death; Dispel Scroll @ 170
Sorcerer: 2 LVL; Lore of Death; Skull of Katam @ 160
Exalted Hero of Tzeentch on Barded Daemonic Mount: Battle Standard; Great Weapon; Dragonhelm; Talisman of Endurance; Third Eye of Tzeentch @ 251
4 Skullcrushers: Ensorcelled Weapons; Musician @ 322
10 Forsaken of Tzeentch @ 200
20 Warriors of Khorne: FCG; GW; Standard of Discipline @ 425
Lords: 598
Heroes: 581
Core: 625
Rare: 322
Total: 2126
To taka wersja rozwojowa rozpy, bo tak naprawde nie przekminilem jeszcze calosci. Zapewne pozostale punkty zaladowalbym w cory, czyli rydwany i fasty, ewentualnie w trolle/helene.
Podstawowy kmin jest taki, ze magowie wchodza do forsakenow, biora 10 Ld od lorda i nawalaja snajperkami, czasem rzuca slonce albo dnd. Za forsakenow dostaja MR2 no i jakas wzgledna ochrone, plus moze tam wejsc BSB, zeby nikomu nie przyszlo do glowy szarzowac tego oddzialu. Najwieksze watpliwosci mam co do tego lorda w warriorach - kosztuja 800 punktow, a moga w sumie dosc latwo siasc od niektorych oddzialow. Z drugiej strony mam relatywnie taniego diabla z zionieciem, 10 Ld na armii no i ten klocek jednak dosc konkretnie klepie - 6 atakow s7 + 41 atakow s6. Alternatywnie moglbym zamienic ich na nurglowcow, zeby troche podbic im przezywalnosc.
To defensik stworzony z mysla o druzynowkach i dopasowany do nowego draftu - w innym wypadku na bank mialbym 2x3 skule.
Jak to ma być defens to nic tylko za pozostałe pkty wrzucić helke :p, poza tym się przyda przy potencjalnym D&D.
helka + fasty/psy
btw, bo snajperki są dla mnie nie do ogarnięcia.
Mag Lord z Ld8 w oddziale z +1Ld snajperkuje z Ld 9?
Mag z Ld8 w oddziale z Lordem ( nie generałem) z Ld 9 i +1Ld snajperkuje z Ld 10?
Mag z Ld 8 w zasięgu generała z Ld 9 snajperkuje z Ld9?
btw, bo snajperki są dla mnie nie do ogarnięcia.
Mag Lord z Ld8 w oddziale z +1Ld snajperkuje z Ld 9?
Mag z Ld8 w oddziale z Lordem ( nie generałem) z Ld 9 i +1Ld snajperkuje z Ld 10?
Mag z Ld 8 w zasięgu generała z Ld 9 snajperkuje z Ld9?
Release the Przemcio!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie, dyscyplina nie dziala.
Ale dziala Inspiring Presence.
Moj lord ma 10 Ld i tyle rozdaje z IP.
Jakby magowie byli w tym samym oddziale, mieliby 8 (bo oddzialy ze Standard of Discipline nie moga korzystac z IP).
Jakby lord byl w oddziale z magami to Ld9.
Ale dziala Inspiring Presence.
Moj lord ma 10 Ld i tyle rozdaje z IP.
Jakby magowie byli w tym samym oddziale, mieliby 8 (bo oddzialy ze Standard of Discipline nie moga korzystac z IP).
Jakby lord byl w oddziale z magami to Ld9.