Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
nie moze poniewaz, zasada reformu po combacie zakazuje wyjecia z walki modeli ktore w tym combacie byly
zalezy ile tych modeli walczylo
rydwan bokiem wciaga w walke wiecej modeli niz przodem
zalezy ile tych modeli walczylo
rydwan bokiem wciaga w walke wiecej modeli niz przodem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
RB str 128:
The victor of an assault is calculated as for a normal close combat, however combat result points can only be scored by inflicting wounds (including overkill wounds scored in a challenge, if there are any). Standards, ranks, flank and rear bonuses, and so on do not apply
poza powyższym kawałkiem dotyczącym obliczania combat result nie znalazłem nic o szeregach jednostki.
1. Czy jednostka która jest w budynku zachowuja swoją formację wejściową na potrzeby np. Piercing Bolts of Burning ?
2. Czy jednostka w budynku może robiąc reform zmienić swoją ilość szeregów ?
3. Czy jednostka w budynku liczy bonus za szeregi np. na potrzeby bonusu Skavenów do Ld ? (np. do rzutu na panikę lub przeciw krzykom Banshee)
znalazłem jeszcze w części strzelania do budynku:
Note that the garrison unit is considered to be too spread out to be affected normally by attacks that can affect multiple ranks, such as bolt throwers — shooting attacks of this nature will only hit one model.
ale nie jestem pewien czy Piercing Bolts które zadaje automatyczne hity za każdą rankę oddziału to to samo co bolec?
The victor of an assault is calculated as for a normal close combat, however combat result points can only be scored by inflicting wounds (including overkill wounds scored in a challenge, if there are any). Standards, ranks, flank and rear bonuses, and so on do not apply
poza powyższym kawałkiem dotyczącym obliczania combat result nie znalazłem nic o szeregach jednostki.
1. Czy jednostka która jest w budynku zachowuja swoją formację wejściową na potrzeby np. Piercing Bolts of Burning ?
2. Czy jednostka w budynku może robiąc reform zmienić swoją ilość szeregów ?
3. Czy jednostka w budynku liczy bonus za szeregi np. na potrzeby bonusu Skavenów do Ld ? (np. do rzutu na panikę lub przeciw krzykom Banshee)
znalazłem jeszcze w części strzelania do budynku:
Note that the garrison unit is considered to be too spread out to be affected normally by attacks that can affect multiple ranks, such as bolt throwers — shooting attacks of this nature will only hit one model.
ale nie jestem pewien czy Piercing Bolts które zadaje automatyczne hity za każdą rankę oddziału to to samo co bolec?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
1. ten fragment co zacytowałeś wszystko wyjaśnia. Na potrzeby PBoB jak i dowolnych innych ataków jednostka nie ma szeregów.
co do 2 i 3 to muszę poczytać
co do 2 i 3 to muszę poczytać
Jak wygląda reform jednostek unbreakable po fazie walki - np. zombie? Normalnie test LD? Zdaje mi się, że gdzieś czytałem, że przebiega to niestandardowo.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Tak samo jak u jednostek steadfast, zdajesz na swoim unmodified ld (RB str 55, reforming after defeat)Marks pisze:Jak wygląda reform jednostek unbreakable po fazie walki - np. zombie? Normalnie test LD? Zdaje mi się, że gdzieś czytałem, że przebiega to niestandardowo.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
1) Nie zachowuje. Po prostu liczysz tak jakby nie miała szeregów.White Lion pisze: 1. Czy jednostka która jest w budynku zachowuja swoją formację wejściową na potrzeby np. Piercing Bolts of Burning ?
2. Czy jednostka w budynku może robiąc reform zmienić swoją ilość szeregów ?
3. Czy jednostka w budynku liczy bonus za szeregi np. na potrzeby bonusu Skavenów do Ld ? (np. do rzutu na panikę lub przeciw krzykom Banshee)
2) Teoretycznie możesz, bo nic tego nie zabrania, ale nic to nie daje bo i tak nie ma szeregów . Można by to nadużyć i zrobić reformę w linię np 40 modeli bo teoretycznie nie ruszają się wcale gdyż dalej są w budynku. W opuszczaniu budynków jest jednak zapis że wychodząc możesz zmienić formację na dowolną, ale nie przekraczając 2xM więc logicznym by było gdyby w budynku reformować się nie było można.
3) Nie liczy bonusu bo nie ma szeregów (i mówię to jako gracz Skaven'ski ).
Life's a game with save and load features disabled.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Czy można z indirecta strzelić poza front arc? Chodzi o przypadek kiedy nie moge pivotowac maszyny a chciałbym strzelić w bok albo za siebie.
Zgodnie z zasadami maszyna piwotuje i strzela z punktu na niej. Np lufy albo czegoś z czego strzela.
Mortarem pewnie by można strzelać w dowolną stronę, ale większość maszyn musi się jednak ustawić przodem do celu.
Mortarem pewnie by można strzelać w dowolną stronę, ale większość maszyn musi się jednak ustawić przodem do celu.
Life's a game with save and load features disabled.
1 typ
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Zamierzam zbudowac 1000 pt orki i gobliny (głównie na goblinach). Są jakies strony z rosterami i pokazanym rozstawieniem armii (to najbardziej mnie ciekawi)? Jezeli nie to moglby mi to ltos podac?
@ moge wstawic np. gobliny z wloczniami i tarczami i gobliny z szablami i tarczami do jednego oddziału? czy chodzi tylko o to ze nie moge wojownikow i lucznikow do jednego oddzialu?
@ moge wstawic np. gobliny z wloczniami i tarczami i gobliny z szablami i tarczami do jednego oddziału? czy chodzi tylko o to ze nie moge wojownikow i lucznikow do jednego oddzialu?
Jest całe podforum poświęcone O&G. Tam się zapytaj.Wojwen pisze:Zamierzam zbudowac 1000 pt orki i gobliny (głównie na goblinach). Są jakies strony z rosterami i pokazanym rozstawieniem armii (to najbardziej mnie ciekawi)? Jezeli nie to moglby mi to ltos podac?
@ moge wstawic np. gobliny z wloczniami i tarczami i gobliny z szablami i tarczami do jednego oddziału? czy chodzi tylko o to ze nie moge wojownikow i lucznikow do jednego oddzialu?
Co do @ to już dostałeś odpowiedź na to pytanie, więc po co zadawać je po raz drugi? Nie możesz łączyć w żaden sposób, każdy normalny model w oddziale musi być tak samo uzbrojony.
Life's a game with save and load features disabled.
Zasada parry save. Str 88 w rulebooku. There's no parrying something that big... (odnośnie stompów i impactów)Dreef pisze:Wendigo pisze:Parry save nie przysługuje od żadnej z wymienionych.
Wynika to z czego? Pytam bo wole wiedziec, jesli przeciwnik mnie spyta dlaczego
Takie jak najnowsze modele.Dydu pisze:Jakie podsawki maja modele z 6-tki z beast'a?
Mantikora 50x100
Hydra 50x100
Smok 50x100
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych