Euro Zielone - dolary znaczy
Re: Euro Zielone - dolary znaczy
Aj tam, HE mają lepszą: ward 2+, kradziejka, niszczarka, +5. Albo porównywalną...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Racja, siedzą w tancerkach. Ale, czy te MRy się kumulują???
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Chodzi o przedmiot dający oddziałowi warda 5+ kumulujący się z obsidian lodestone przeciwko magii.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Ale on kosztuje z 70 punktów, o ile dobrze mi się wydaje...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Duży coś tam robi... mały zawsze może lasem poruszyć!!!Tutajec pisze:(...) gdyby ci magowie cos jeszcze robili
Jakby HE do tego miały reroll dispella to byłby najlepszy kombos do antymagiiAj tam, HE mają lepszą: ward 2+, kradziejka, niszczarka, +5. Albo porównywalną...
2+ jest mega ale to działa tylko z harfą, która jest droga (75pkt) i nie mamy rerolla - coś za cośmy tez mamy 2+ na magie ^^
Znowu opcja z Harfą daje 2+ na snajperki, których ostatnio pełno... więc obie opcje są dobre.
Ale chyba reroll+MR3+1DD > Harfa+DS+MR3
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zawsze mozna grac na dwoch sukach z beastem - wtedy jest harfa, ds, lodestone i wand.
Do tego drycha z kostka i dopiero wtedy mamy najlepsza antymagie w grze.
Do tego drycha z kostka i dopiero wtedy mamy najlepsza antymagie w grze.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
nie jestem pewien. Za porównywalny koszt masz 2 runlordów naładowanych scrollami do końca gry
Owszem taka antymagia kosztuje ale cholernie mnie zabezpiecza, patrzac na to ze przeciwnik niewiele mi robi z magii, wygrywam kazdy pojedynek strzelecki, CC unikam to zostaje jedna kluczowa faza na ktorej trzeba sie skupic - ruchu.
anyway w moim zlozeniu antymagia jest glownie aktywna - MR na debuffy czy inne transmutacje nie pomoze..
a maly mag sie bardzo przydaje w czarowaniu - nie zgadlibyscie ile razy przeciwnik bedzie dispellowal uciekajacy cover sprzed jego armii:-)
anyway w moim zlozeniu antymagia jest glownie aktywna - MR na debuffy czy inne transmutacje nie pomoze..
a maly mag sie bardzo przydaje w czarowaniu - nie zgadlibyscie ile razy przeciwnik bedzie dispellowal uciekajacy cover sprzed jego armii:-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Relacja z Ordinowej drużynówki. Grałem z Guldurem i Szaitisem. Ogólnie armie nie powalają na kolana, szczególnie w 3 osobowej drużynówce ale cóż, to nie armie grają tylko ludzie
I bitwa JH2 – Kalesoner TK
Bardzo słabo zagrałem, dałem sobie zabić wayów, poszedłem na niekorzystną wymianę ognia (sic!), źle wybrałem cele dla kowboja. To plus celne klopowanie dało Kalesonerowi zasłużone zwycięstwo.
4:16
II bitwa – Nemezis 2 – Paulinka17 OG
Paulinka zaczął, aura przechodzącego obok Kotleta wysadziła mu w pierwszej turze 2 DD . W tym momencie mogłem się zdecydowanie bliżej ustawiać. Paulinka niezrażony szedł do przodu. Teleport na savagy zawsze dispellowałem więc w sumie nigdzie nie doszli (zabili jedynie orła). Większość bohaterów siedziała w 47 goblinach. Szybki napór, jedne trolle odgięte przez driady nigdzie już dalej nie doszły, drugie podeszły na bliski pod 36 łuków które wsparte 18 wayami ściągnęły unit w turę po czym przerzuciłem ostrzał na gobliny. Kiedy zostało goblinów >5 Paulinka zamiast przejść bohaterami do drugich trolli zaszarżował w 16 GG z flamingiem – nie doszedł chyba na 6, po S&S zostało 5 rannych bohaterów stojących bokiem do maga z dzidą (nie mieli wardów ani MRa), pociskiem, 16 flamingowcami, 9 wayów na dalekim i 9 na bliskim. Niestety umknęli spod topora teleportując się na IFce o 22 cale:), driadami uniemożliwiłem ewakuacje do savagy ale 2 zmieściło się do trolli, ubiłem więc tylko goblińskich magów i bohaterów.
Straciłem flamingowców (od boh. na wilku), 1 driady, 1 łuki, 2 orły. Paulinka stracił 8+1 trolli, 47 goblinów, 1 manglera, 4 i 1 lvl goblinów, obu kowboi, 2 pieszych boh goblińskich i wysadzone przez siebie DD
14:6
III bitwa – Paradox – Helion EMP
Zacząłem, odstrzeliłem 2 hellblastery i jakąś detke, w drugiej spanikowałem demigryfy za stół ale straciłem generała od pegaza (doszedł na 11), który spadł później od kowboja w kontrze. 1 halabardy spanikowałem po czym zredukowałem do zbierania się na 2x1, drugie po zredukowaniu wpadły driady, nie zdałych strachu i się odbiły pozwalając driadom na szarżę w łuki z dużym magiem i BSB. Czołg zabił mi jeszcze kowboja.
Straciłem więc 1 orła, kowboja i generała. Helionowi został czołg
20:0
W sumie zajęliśmy 3 miejsce. Jestem z siebie niezadowolony przez pierwszą bitwę.
I bitwa JH2 – Kalesoner TK
Bardzo słabo zagrałem, dałem sobie zabić wayów, poszedłem na niekorzystną wymianę ognia (sic!), źle wybrałem cele dla kowboja. To plus celne klopowanie dało Kalesonerowi zasłużone zwycięstwo.
4:16
II bitwa – Nemezis 2 – Paulinka17 OG
Paulinka zaczął, aura przechodzącego obok Kotleta wysadziła mu w pierwszej turze 2 DD . W tym momencie mogłem się zdecydowanie bliżej ustawiać. Paulinka niezrażony szedł do przodu. Teleport na savagy zawsze dispellowałem więc w sumie nigdzie nie doszli (zabili jedynie orła). Większość bohaterów siedziała w 47 goblinach. Szybki napór, jedne trolle odgięte przez driady nigdzie już dalej nie doszły, drugie podeszły na bliski pod 36 łuków które wsparte 18 wayami ściągnęły unit w turę po czym przerzuciłem ostrzał na gobliny. Kiedy zostało goblinów >5 Paulinka zamiast przejść bohaterami do drugich trolli zaszarżował w 16 GG z flamingiem – nie doszedł chyba na 6, po S&S zostało 5 rannych bohaterów stojących bokiem do maga z dzidą (nie mieli wardów ani MRa), pociskiem, 16 flamingowcami, 9 wayów na dalekim i 9 na bliskim. Niestety umknęli spod topora teleportując się na IFce o 22 cale:), driadami uniemożliwiłem ewakuacje do savagy ale 2 zmieściło się do trolli, ubiłem więc tylko goblińskich magów i bohaterów.
Straciłem flamingowców (od boh. na wilku), 1 driady, 1 łuki, 2 orły. Paulinka stracił 8+1 trolli, 47 goblinów, 1 manglera, 4 i 1 lvl goblinów, obu kowboi, 2 pieszych boh goblińskich i wysadzone przez siebie DD
14:6
III bitwa – Paradox – Helion EMP
Zacząłem, odstrzeliłem 2 hellblastery i jakąś detke, w drugiej spanikowałem demigryfy za stół ale straciłem generała od pegaza (doszedł na 11), który spadł później od kowboja w kontrze. 1 halabardy spanikowałem po czym zredukowałem do zbierania się na 2x1, drugie po zredukowaniu wpadły driady, nie zdałych strachu i się odbiły pozwalając driadom na szarżę w łuki z dużym magiem i BSB. Czołg zabił mi jeszcze kowboja.
Straciłem więc 1 orła, kowboja i generała. Helionowi został czołg
20:0
W sumie zajęliśmy 3 miejsce. Jestem z siebie niezadowolony przez pierwszą bitwę.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Tym się będę męczył w Orczym Gnieździe:
1 * Highborn @ 231.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 124.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
1 Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
3x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
16 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
10 Wardancers @ 180.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
9 Waywatchers @ 216.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2699.0
dużo EMP, WOC, DOC - sprawdźmy to w realu - stawka 2 flaszki
1 * Highborn @ 231.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 124.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
1 Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
3x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
16 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
10 Wardancers @ 180.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
9 Waywatchers @ 216.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2699.0
dużo EMP, WOC, DOC - sprawdźmy to w realu - stawka 2 flaszki
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
What? Jesteś sędzią technicznym, pewnie po trochu organizatorem, chcesz przeprowadzać osobiście test wiedzy dla 100 osób i jeszcze masz zamiar grać?
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)
Ktos musi kontynuować klubową tradycję, więc tym razem padło na mnie.
To jest ordynarny wał, żeby jeden z orgów ustawiał sobie pierwszą bitwę i dostawał za darmo punkty za baja!
To jest ordynarny wał, żeby jeden z orgów ustawiał sobie pierwszą bitwę i dostawał za darmo punkty za baja!
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.