Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tombo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Tombo »

Eltharion pisze:No możliwe że do końca nie zrozumiałem
Łukami przegrałem już naprawdę wiele bitew i nigdy nie straciłem ich tyle z MM żeby ewakuować się do halabard (tobie tez polecam :wink: )
40 halabard stanowi całkiem niezła sile uderzeniowa
Proponowane przez ciebie klocki (dobrze zrozumiałem? ) nie przedstawiają wartości bojowych
Moja propozycja zmniejszenia głównego oddziału, była po to by zaoszczędzić punkty (130pkt) - zakładając, że ma być to oddział wyłącznie do obstawy miękkiego bsbka i przerzutów (tak zrozumiałem Twój pomysł tego bsbka gołego), bo jeśli planujesz tymi halabardami walczyć, to ten bsb jest do zmiany. Pomijam kwestie, że ja nie wyobrażam sobie gry takim gołym bsb, zbyt cenie sobie przerzut ld.
Eltharion pisze: Przeanalizujmy pegazistów proponujesz mi 2 typów z sejwem na 2+ (co juz jest dla mnie nie porozumieniem bo czemu mam rezygnować z sejwa na 1+ ?) za to na jednym mam dwuraka (co jest słabe w połączeniu z 2+ sejwem a moja siła i tak pozostaje bez zmian gdyż i tak przeważnie to ja szarżuje) a drugi ma magiczna broń ( no ok tyle ze jak się gra z ogarniętym wampirem to i tak nie złapiesz tego wraita czy tez baśki nie mówiąc już o tym ze gra imperium na VC to ratowanie jak największej ilości pk ) za to mam słabsza siłe i gorszego sejwa
Good deal ? :roll:
Tracisz punkt sv, ale ignorujesz jeden hit i jednorazowy przerzut sv, zyskujesz na stałe 2pkt siły. Twoje złozenie ma 6 sily w 1 turze, a w kolejnych juz nie wiele zrobisz z sila 4. Do rozważenia w wersji eko jest opal amulet, który daje Ci szanse przeżyć cannona/killing blowa.

Parring z vampiarmi już był maglowany, wiec nie ma co go maglować, złożenie ze sword of might jest warte rozważenia w mojej opinii.

Inna sprawa, ze ogólnie "nie czuje" Twojej rozpiski, dlatego odniosłem się tylko do złożenia bohaterów i oszczędzenia punktów o których wspominałeś.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Na pewno nie od ciebie Piotr :P
Kiedy ja już grałem na halabardach ty ważywiłeś klockiem IC :mrgreen:
Wcześniej grałem jeszcze zamiast 2x kawy na klocku halabard ale te piątki knightów są nie zastąpione
@Tombo
Ale powiedz mi po co ja ma robić jakiś klocek dla tego BSB skoro łuki starczają?
On jest tam naprawdę bezpieczny i nic mu się nie dzieje
Jeśli w pierwszej turze nie zrobią nic S6 to znaczy że coś zj*bałeś (* for you Helion ;* )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Morbrus
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Morbrus »

1 Arch Lector of Sigmar @ 218.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
White Cloak of Ulric [50.0]
Fencer's Blades [35.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 120.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]

1 Captain of the Empire @ 193.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Striking [15.0]

1 Imperial Pegasus @ [50.0] Pts
Iron-hard Hooves

37 Halberdiers @ 232.0 Pts
Musician

11 Knights of the Inner Circle @ 285.0 Pts
Musician

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Musician

1 Steam Tank @ 250.0 Pts


Models in Army: 56


Total Army Cost: 1598.0

Naniosłem drobne poprawki. Dalej niestety nie wiem jak wcisnąć armatę. Krytyka/dorady mile widziane.
Z góry dziękuje

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Wyrzucasz z Arcykapłana The White cloak of Urlic ,wywalasz z pieszego kapłana Magiczną zbroję i dajesz tylko tarczę i ciężką zbroję ,dajesz Arcykapłanowi tańszą magiczną broń i jest działo :wink:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Rozpa na DMŚ po długim czasie szlifowania 8)
Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour;War Altar
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 258.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Talisman of Protection [15.0]
Dispel Scroll [25.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 122.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 92.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]

Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

8 Knightly Orders @ 186.0 Pts(muzyk)
10 Knights of the Inner Circle @ 275.0 Pts(muzyk,sztandar,gleaming Pendant)
10 Archers @ 70.0 Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
5 Demigryph Knights @ 310.0 Pts(muzyk,sztandar)
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Spoko rozpa ale nie lepiej dać dużemu magowi loadstone ? Wtedy mały w osttecznosci podłożyć może jako odginaczka

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

malfoj pisze:Spoko rozpa ale nie lepiej dać dużemu magowi loadstone ? Wtedy mały w osttecznosci podłożyć może jako odginaczka
arcymag ma +3 na snajperki w taki układzie

Mocne to jest ale na drużynówke wywalił bym łuki... Ty masz niszczyć i mają Cię nie parować z niewygodnymi przeciwnikami :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

przy jednym dziale te 2x łuczników są ważne ;) serio ja wiem że teraz nie widac ich zastosowania ale na stole każdy ogarnięty imperialista by zauważył
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Szymon, bardzo dlugo bronilem altara, ale jednak za te cene wole ostatnio Hurricanum. Nie mniej jednak niektore armie zdenerwujesz banishmentami.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

eh..jakiś Ty miły Szymek... staram się być "ogarnięty" jednak mówię Ci że na drużynówkach gra się inaczej nieco i masz nieco inne paringi ..
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

ainuin pisze:Szymon, bardzo dlugo bronilem altara, ale jednak za te cene wole ostatnio Hurricanum. Nie mniej jednak niektore armie zdenerwujesz banishmentami.
A jakich nie podenerwuje tym baniszem ;)
Vc to dla mnie najgorszy paring i nie lubie lizaków na deathie i metalu choć da sie z nimi grać ;)
Mówcie co chcecie Altar jest mega ;)
PiotrB@ Sorki nie chciałem cię urazić ;) Oki ale moja rozpa jest dopasowana do teamu idealnie :D i dwa wiem że na teamówkach gra się inaczej ;) w młotka nie gram od wczoraj
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2633
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Szymon pisze:
ainuin pisze:Szymon, bardzo dlugo bronilem altara, ale jednak za te cene wole ostatnio Hurricanum. Nie mniej jednak niektore armie zdenerwujesz banishmentami.
A jakich nie podenerwuje tym baniszem ;)
Vc to dla mnie najgorszy paring i nie lubie lizaków na deathie i metalu choć da sie z nimi grać ;)
Mówcie co chcecie Altar jest mega ;)
PiotrB@ Sorki nie chciałem cię urazić ;) Oki ale moja rozpa jest dopasowana do teamu idealnie :D i dwa wiem że na teamówkach gra się inaczej ;) w młotka nie gram od wczoraj
Co takiego robią wampirom, TK ?

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Arch Lector gen, 200 pts. AoMI, Luckstone VHS; GW
Wizard Lord lev.IV 218 Warhorse
B.Wizard 125 pts.lev.2 S.scroll
B.Wizard 105 pts. lev.2 Iron curse icon
BSB 143pts. Warrior bene, Dragonhelm, Opal amulet, Potion of Toughnes

KO 120pts. 5-ciu Music
Halberdiers 421 pts. 40-stu FCG
det. 17 Spearman;
7 Archers
Archers 70 pts. 10-ciu
Greatswords 497pts. 29 Razor Sztandar; detachment. 7 x Archers 9x Halberdiers.

Great Cannon 120 pts.
Steam Tank 250 pts.
Celestial Hurricanum 130 pts.

2400 total.

Myślę jeszcze nad wywaleniem maga (ewentualnie zdjęciem levelów) i w zamian za to wrzuciłbym 5 Outriders?
czekam na opinie.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Brakuje demigryfów
Nie wiadomo jakie domeny na magach
BSB ma za słabe ochrony
Za mało dział


Ogólnie rozpiska ma małą siłę przebicia :wink:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kordelas pisze:BSB ma za słabe ochrony
2+ asv, 4+ wsv na pierwszą ranę, 2+ wsv na ogień, potion +3T. Nie wyglada jakoś mega słabo.
pelcu pisze:czekam na opinie.
Jak dla mnie detki są słabo złożone. 7 łuczników robi dokładnie to samo co 5 tylko drożej, więc możesz spokojnie zmniejszyć te oddziały do 5. Od spearów wolę łuczników do trzymania magów, bo są mobilniejsi (zwłaszcza jak nie masz muzyka) i dają dodatkowe -1 do strzelania i nie bolą tak bardzo wszelkie placki (w tym miscast). Halabard wogóle nie rozumiem, co oni mają robić?
Do tego faktycznie trochę brakuje siły przebicia.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

1700 pkt bez lordów

priest generał, GW, AoMI 1+/6++ 120
kapitan, bsb, płyta, enchanted shield, prezerwatywa 2+/4++ 141
kapitan, pegaz, płyta, dragon helm, tarcza, dawnstone, miecz +1 do hita, 1+/2++ na ogniste 163
48 halabard fcg, detka 11 łuków, detka 10 włóczni razem 445
4 demigryfy fcg, jeden rerol ld 267
3 demigryfy muzyk 184
czołg 250
huricanum 130


Z magów zrezygnowałem i tak zazwyczaj rzucali ifkę w najważniejszym momencie na czarze do wyciągania kostek i rozwalali przez to cały plan. Zresztą i tak musiałbym wrzucić max 2 lvl maga, a to mały bonus. 2 lvl mag zresztą ma małą szansę na fajne boostujące czary dlatego wolę postawić na priesta.

Generalnie plan jest taki, że halabardy/detki coś mogą złapać i trzymać, a demigryfy zabijają. Huricanum aby wykorzystać chociaż trochę ofensywnie fazę magii (wolałbym dzidę laserową ale nie mam modelu), wspomóc demigryfy +1 do hita (to imo spooro) i w ważnej turze dać mi więcej kostek na kulanie modlitw.

Bsb w halabardach, priest w halabardach, pegaz szuka zabawy na własną rękę.

Myślałem jeszcze o cannonie ale wtedy musiałbym zrobić gorszego bsb i pegaza, a ostatnio taki wolno stojący cannon i tak nic nie robił,a jeszcze trzeba go pastuszyć.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

był u nas na drużynówce ostatnio taki kolega z teamu Częstochowa i grał na Great Swordach... oczywiście miał inną rozpę niż ta ale muszę powiedzieć że swoje robił. Z pozoru wydaje się to śmieszne ale dobrze zagrane GS mają potencjał... Co do rozy wywalił bym faktycznie jednego maga i dał 5 Outriderów :) jak szaleć to szaleć :)... no i Macias ma racje - pozmieniał bym detki...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Z Vc nie gram a TK zapraszam :D
Ten koleś o którym mówisz wbił maske andrzejowi WH zadał KB Vampirowi i koniec gry :D
GS spoko są w miare jeśli gramy mega defensywnie :D
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Macias pisze:2+ asv, 4+ wsv na pierwszą ranę, 2+ wsv na ogień, potion +3T. Nie wyglada jakoś mega słabo.
pelcu pisze:czekam na opinie.
domyślać się można ,ale nic o tym nie pisze w rozpisce ,jak już publikujemy rozpiski to piszmy wykupione przedmioty ,w takim wypadku jest to po prostu źle policzony BSB
Z całą resztą się zgadzam ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

To może teraz ktoś coś skrobnie na temat mojej rozpy. ;) Chyba wypisałem tam wszystkie szczegóły jakie mogłem bez zbędnych pierdołek. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ