Moja propozycja zmniejszenia głównego oddziału, była po to by zaoszczędzić punkty (130pkt) - zakładając, że ma być to oddział wyłącznie do obstawy miękkiego bsbka i przerzutów (tak zrozumiałem Twój pomysł tego bsbka gołego), bo jeśli planujesz tymi halabardami walczyć, to ten bsb jest do zmiany. Pomijam kwestie, że ja nie wyobrażam sobie gry takim gołym bsb, zbyt cenie sobie przerzut ld.Eltharion pisze:No możliwe że do końca nie zrozumiałem
Łukami przegrałem już naprawdę wiele bitew i nigdy nie straciłem ich tyle z MM żeby ewakuować się do halabard (tobie tez polecam )
40 halabard stanowi całkiem niezła sile uderzeniowa
Proponowane przez ciebie klocki (dobrze zrozumiałem? ) nie przedstawiają wartości bojowych
Tracisz punkt sv, ale ignorujesz jeden hit i jednorazowy przerzut sv, zyskujesz na stałe 2pkt siły. Twoje złozenie ma 6 sily w 1 turze, a w kolejnych juz nie wiele zrobisz z sila 4. Do rozważenia w wersji eko jest opal amulet, który daje Ci szanse przeżyć cannona/killing blowa.Eltharion pisze: Przeanalizujmy pegazistów proponujesz mi 2 typów z sejwem na 2+ (co juz jest dla mnie nie porozumieniem bo czemu mam rezygnować z sejwa na 1+ ?) za to na jednym mam dwuraka (co jest słabe w połączeniu z 2+ sejwem a moja siła i tak pozostaje bez zmian gdyż i tak przeważnie to ja szarżuje) a drugi ma magiczna broń ( no ok tyle ze jak się gra z ogarniętym wampirem to i tak nie złapiesz tego wraita czy tez baśki nie mówiąc już o tym ze gra imperium na VC to ratowanie jak największej ilości pk ) za to mam słabsza siłe i gorszego sejwa
Good deal ?
Parring z vampiarmi już był maglowany, wiec nie ma co go maglować, złożenie ze sword of might jest warte rozważenia w mojej opinii.
Inna sprawa, ze ogólnie "nie czuje" Twojej rozpiski, dlatego odniosłem się tylko do złożenia bohaterów i oszczędzenia punktów o których wspominałeś.