

Co najlepsze jest w Imperium?
1.Demisie
2.Czołg
3.Działa
4.Tani magowie
reszta to kupa:)... natomiast pozycji1,2,3,4 trzeba mieć do bólu :d
Zamień miecz na pedziu na Biting Blade, a arcylektorowi daj Relic Sworda. Arcylektor i tak pewnie będzie jechac w klocku z Razor Standardem, więc niepotrzebnie tam u niego się marnuje broń z AP.#helion# pisze:za szeroko i za dużo, chcę mieć Pedzia, daje kilka możliwości przeciwko upierdliwcom, a może i wspomóc przy jakimś kluczowym CC, z HE zdjął mi 2x10 łuków w 1,5 tury, więc jest przydatny; z Wochem, również może zająć się bunkrem, lub przytrzymać coś....poza tym kogo przekonujęa 2 małych magów musi być
EDIT: i wszystko jest; tylko że, trzeba jakoś cory wypełnić i mieć jeszcze jakichś innych characterów, vide BSB i Arcy z lustrem
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 270 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 104 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 66 Pts
Light Armour
1 Master Engineer 66 Pts
Light Armour
39 Halberdiers 334 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
5 Archer Detachment [35] Pts
39 Halberdiers 299 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
14 Archers 108 Pts
Marksman
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2400
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
znalazły się punkty na FPA dla BSB, dzięki przerzuceniu bunkra jako detkę do Halabard, zniknął champion, ale jeszcze kombinuję jak wzmocnić Demiśki, bo słabo radzą sobie z hordami, może jakiś banner w stylu +1 do CR, nie mam koncepcji, a w kategorii hero nie mam już miejsca, żeby wcisnąć nawet maga z Shadow, Pedzio musi być bo dość zacnie się spisuje;1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 270 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 108 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 65 Pts
39 Halberdiers 334 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
5 Archer Detachment [35] Pts
39 Halberdiers 404 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
15 Archer Detachment [105] Pts
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2399
Dawno nic nie zamieszczałem, chociaż odrobinę grałem na lekko zmienionej powyższej; na death i shadow dość długo już gram i daje dużą swobodę w graniu przeciwko różnym przeciwnikom; co do reszty kilka słów wytłumaczenia; generał śmieciarz,figurant, jak najtańszy, dla channela i hate, do tego modlitwy, zabezpieczony 1+ ASv, wystarczy dla niego; Pegaz, must have, do tego z ratslayerem, który już nie raz uratował mu skórę; poza tym to już ostatnia możliwość posiadania 1+ ASv na dodatkowych bohaterze; BSB daje 3 A z S6 więc nie jest źle, przy obniżarkach z Shadow, potrafi pójść w pojedynek z kilkoma koksami; 2 bohaterów na kuniach; dodatkowe pancerne odginaczki, dają duże możliwości; zdawanie brejów na 3 kościach, do tego 3 A z S6 w szarży, mogą wzmocnić Icków; 5 Demi z full command i War Bannerem, sprawdza mi się coś takiego; 2 cannony... jak coś zdejmą to super jak nie to trudno, na ogół do 4 tury już ich nie ma; 3 KO jeszcze w corach, to już każdy zna....mile widziane komentarze1 Warrior Priest of Sigmar 88 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
1 Captain of the Empire 153 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20]
Dragonbane Gem [5]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Captain of the Empire 159 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
The Other Trickster's Shard [15]
1 Captain of the Empire 91 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; lance
1 Captain of the Empire 91 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; lance
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Obsidian Lodestone [45]
1 Grey Guardian 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow; Warhorse
Power Scroll [35]
Crown of Command [35]
10 Knights of the Inner Circle 295 Pts
Lance; Full Plate Armor; FCG;
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 110 Pts
Lance;
5 Demigryph Knights 355 Pts
Lance; FCG;
War Banner [35]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2398
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Nie masz na nich lanc przecież3 A z S6 w szarży
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
mam 4 bohaterow plus opcjonalnie 2 dodatkowych, niestety tak to wyglada, ale juz od dluzszego czasu tak gram, nie jest zle, ludzie boja sie demiskow rowniezSzymon pisze:Masz wszystkich herosów w jednym oddziale co powoduje że masz tylko jeden oddział do CC. Dla nie rozpa mega słaba :/
helion@ masz w jednym unicie 1500pkt ziommmmm !!!! widzę jak sie pchasz klockiem z tyloma herosami daj magie beasta ! może jakoś to będzie kulac Beast + death#helion# pisze:mam 4 bohaterow plus opcjonalnie 2 dodatkowych, niestety tak to wyglada, ale juz od dluzszego czasu tak gram, nie jest zle, ludzie boja sie demiskow rowniezSzymon pisze:Masz wszystkich herosów w jednym oddziale co powoduje że masz tylko jeden oddział do CC. Dla nie rozpa mega słaba :/
co do lanc, moj blad, wytrzaskam punkty na nie i beda, najwyzej muzyka sciagne na jednej piatce kawy
EDIT:
i już są lance
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą