North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
na wiśta wio za mało demisiów ... spróbuj na 10 póki jeszcze możesz...
Co najlepsze jest w Imperium?
1.Demisie
2.Czołg
3.Działa
4.Tani magowie
reszta to kupa:)... natomiast pozycji1,2,3,4 trzeba mieć do bólu :d
Co najlepsze jest w Imperium?
1.Demisie
2.Czołg
3.Działa
4.Tani magowie
reszta to kupa:)... natomiast pozycji1,2,3,4 trzeba mieć do bólu :d
za szeroko i za dużo, chcę mieć Pedzia, daje kilka możliwości przeciwko upierdliwcom, a może i wspomóc przy jakimś kluczowym CC, z HE zdjął mi 2x10 łuków w 1,5 tury, więc jest przydatny; z Wochem, również może zająć się bunkrem, lub przytrzymać coś....poza tym kogo przekonuję a 2 małych magów musi być
EDIT: i wszystko jest; tylko że, trzeba jakoś cory wypełnić i mieć jeszcze jakichś innych characterów, vide BSB i Arcy z lustrem
EDIT: i wszystko jest; tylko że, trzeba jakoś cory wypełnić i mieć jeszcze jakichś innych characterów, vide BSB i Arcy z lustrem
Zamień miecz na pedziu na Biting Blade, a arcylektorowi daj Relic Sworda. Arcylektor i tak pewnie będzie jechac w klocku z Razor Standardem, więc niepotrzebnie tam u niego się marnuje broń z AP.#helion# pisze:za szeroko i za dużo, chcę mieć Pedzia, daje kilka możliwości przeciwko upierdliwcom, a może i wspomóc przy jakimś kluczowym CC, z HE zdjął mi 2x10 łuków w 1,5 tury, więc jest przydatny; z Wochem, również może zająć się bunkrem, lub przytrzymać coś....poza tym kogo przekonuję a 2 małych magów musi być
EDIT: i wszystko jest; tylko że, trzeba jakoś cory wypełnić i mieć jeszcze jakichś innych characterów, vide BSB i Arcy z lustrem
Z kolei pedzio z Biting Blade i Dawnstone już może fajnie trzymac kawę i MC.
tak po kosmetyce, pomyłka była w Lorze na dużym magu, no i udało się jakoś tam co nie co zmodyfikować
1 Arch Lector of Sigmar 233 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 258 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Grey Guardian 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Light Order 77 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
1 Captain of the Empire 166 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
Dawnstone [25]
15 Knights of the Inner Circle 450 Pts
Lance; FCG
Razor Standard [45]
7 Knightly Orders 154 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2399
1 Arch Lector of Sigmar 233 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 258 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Grey Guardian 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Light Order 77 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
1 Captain of the Empire 166 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
Dawnstone [25]
15 Knights of the Inner Circle 450 Pts
Lance; FCG
Razor Standard [45]
7 Knightly Orders 154 Pts
Lance;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2399
ja już widzę oczami wyobraźni (a mam bujną ) Twoją bitwę z Orkami czy HE ... Moim zdaniem (choć się nie znam) gra imperium to sztuka wyboru. Masz ciężkie paringi i łatwe w zależności co wybierzesz. Układ 3,4 działo ,czołg wydaje mi się słaby - lepiej 2 działa czołg i 6 denisów. albo 2x5 demiesi działo i czołg... reszta jest mało ważna:)
nie rozumiem jak 2 działa i czołg mają pomóc mi przeciwko HE, potrzebuję buffy do CC aby zmniejszyć im możliwości combatowe, orły ogarniają dość ładnie cannony i odginają, stąd najlepsze magic missle na nie, a co z resztą?? 6 Demisi na dwa wagony White lionów?? no way, to se ne da; blaster byłby dobry ale to koszt 3 Demi w praktyce, wolę 3 Demi...Pegaz must have, może spokojnie 2-3 unity śmieci ogarnąć...Krasie dalej są przechlapane ale może nowe mapki Euro będą pomocne w rozgrywce z nimi; 2 działa są jeden na czołgu drugi stacjonarny
po dzisiejszej rundzie z bestiami (ciężki paring, kto się spodziewał ) lekkie-ciężkie przekonfigurowanie rozpy....założenie podstawowe to 2 bloki piechoty, niezbyt drogiej ale przydatnej w takich rundach...generał...Arcymag...gdzie?...w ickach...8 powinna starczyć z MR3....w każdym regonie Halabard po kapłanie, do tego 6 Demi i 2 cannony, czołg i Pegaz zostają, do tego mały mag light co by podbić banishment do S5, czy coś jeszcze?? chyba nie, mały mag się pąłęta w te i nazad i stara się nie zginąć, reszta napiera lub broni się, zależy od paringu, jeśli trafię na strzelcó...może wystrzelać Halabardy, Icki są dość daleko od metalu i death ale na tyle blisko żeby boostować klocki, BSB to figurant ale ma 3+ warda od snajperek, staramy się przegryźć przez przeciwnika, lub zblokować i kontrować Demi, czołgiem i Pedziem
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 278 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Sceptre of Stability [15]
1 Captain of the Empire 124 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Talisman of Protection [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
39 Halberdiers 264 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
38 Halberdiers 258 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
8 Knights of the Inner Circle 235 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15]
6 Demigryph Knights 358 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 98
Total Army Cost: 2398
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 278 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Sceptre of Stability [15]
1 Captain of the Empire 124 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Talisman of Protection [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
39 Halberdiers 264 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
38 Halberdiers 258 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
8 Knights of the Inner Circle 235 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15]
6 Demigryph Knights 358 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 98
Total Army Cost: 2398
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 260 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45]
Sceptre of Stability [15]
1 Captain of the Empire 108 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 65 Pts
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
16 Archers 122 Pts
Marksman
5 Demigryph Knights 325 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Swiftness [15]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2397
co do wyników z Białego; trafiłem na 4 defensy, i jedne VC-ty, nie jest to uber fajne dla Imperium, ale z 2-ma wygrałem, a teraz po kolei
Tutajec 9:11
obstrzeliwał cały czas, delikatnie podchodził; grę ustawił czołg odstrzeliwując dużą magiczkę i Demiśki zabijające biegacza, sporo strat po obu stronach i pełne 6 tur
HE z Koszalina, bardzo dziwne na full strzelaniu 13:7
szło dobrze do ostatniej tury, Halabardy z małym magiem i kapłanem spanikowały i wyleciały za stół, 3 WL-i z BSB wpadło w drugie Halabardy a ja nie byłem w stanie zabić ich, więc zwinął mi jakieś 500-600 pts a szkoda
Żabki z Poznania 20:0
zapytałem czy idzie do mnie, bo jak nie to jest bezsens, stwierdził że tak, więc ja straciłem łuki i Pegaza a u niego przetrwała tylko jedna kohorta z Koksami i chyba Salka
Jankiel i DE 2:18
ostra wyrzynka, ja źle rozstawiony tracę w pierwszej blastera, inżyniera i 3 Demiśki ze słońca, potem odrabianie strat i morderczy ostrzał Jankiela; Jankiel stracił przez oblane na 9 z re-rollem brejka całą magię i spory regon warriorów; wszystkie wady rozpy wyszły w tej bitwie i zasłużona wygrana Jankiela
Jakiś chłopak z VC-tami 0:20
rozpa idealna na mnie, nigdzie nie było jak urwać punktów, zagrałem bez pomyślunku i to mnie skarciło, doszedł, wycinając po drodze wszystko, przetrwali 10 halabard z kapłanem, duży Mag, BSB i Pegaz, miał
duży Wamp 4lvl nekro
2x2lvl mały vamp z metal, jeden był BSB
baśka
2 swarmy
2x2 fellbaty
2x40 szkieli
40 zombi
10 cryptów
5 Vargheistów
nie wiem czy coś jeszcze
44 z bitew i 7 za malowanie, a w efekcie 51 miejsce...środek stawki bez ekscytacji
General; Magic Level 4; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45]
Sceptre of Stability [15]
1 Captain of the Empire 108 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 65 Pts
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
16 Archers 122 Pts
Marksman
5 Demigryph Knights 325 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Swiftness [15]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2397
co do wyników z Białego; trafiłem na 4 defensy, i jedne VC-ty, nie jest to uber fajne dla Imperium, ale z 2-ma wygrałem, a teraz po kolei
Tutajec 9:11
obstrzeliwał cały czas, delikatnie podchodził; grę ustawił czołg odstrzeliwując dużą magiczkę i Demiśki zabijające biegacza, sporo strat po obu stronach i pełne 6 tur
HE z Koszalina, bardzo dziwne na full strzelaniu 13:7
szło dobrze do ostatniej tury, Halabardy z małym magiem i kapłanem spanikowały i wyleciały za stół, 3 WL-i z BSB wpadło w drugie Halabardy a ja nie byłem w stanie zabić ich, więc zwinął mi jakieś 500-600 pts a szkoda
Żabki z Poznania 20:0
zapytałem czy idzie do mnie, bo jak nie to jest bezsens, stwierdził że tak, więc ja straciłem łuki i Pegaza a u niego przetrwała tylko jedna kohorta z Koksami i chyba Salka
Jankiel i DE 2:18
ostra wyrzynka, ja źle rozstawiony tracę w pierwszej blastera, inżyniera i 3 Demiśki ze słońca, potem odrabianie strat i morderczy ostrzał Jankiela; Jankiel stracił przez oblane na 9 z re-rollem brejka całą magię i spory regon warriorów; wszystkie wady rozpy wyszły w tej bitwie i zasłużona wygrana Jankiela
Jakiś chłopak z VC-tami 0:20
rozpa idealna na mnie, nigdzie nie było jak urwać punktów, zagrałem bez pomyślunku i to mnie skarciło, doszedł, wycinając po drodze wszystko, przetrwali 10 halabard z kapłanem, duży Mag, BSB i Pegaz, miał
duży Wamp 4lvl nekro
2x2lvl mały vamp z metal, jeden był BSB
baśka
2 swarmy
2x2 fellbaty
2x40 szkieli
40 zombi
10 cryptów
5 Vargheistów
nie wiem czy coś jeszcze
44 z bitew i 7 za malowanie, a w efekcie 51 miejsce...środek stawki bez ekscytacji
Rozpa nawet przyzwoicie się sprawdzała, zwłaszcza, że zagrałem nią tylko 1 raz przed Białym, wnioski:
brak odginaczek
blaster jest Boski
Light słabo się spisywał i nawet go nie potrzebowałem, nowe HE już taki ASF-owe nie będą więc śmiało mogę inny Lore wsadzić...heaven byłby dobry, alternatywą byłby shadow, ale tego pewien nie jestem
czołg i cannon, to takie względne minimum, 3-ci cannon może być, chociaż nie musi zwłaszcza przy komecie i Uranosie
Demiśki i czołg generalnie miały powieszoną tarczę na klacie, ale można to zniwelować
Generał w takiej konfiguracji z BSB zginęli tylko raz w bitwie z Jankielem, ale tam mnie wyczyścił do cna
niedzielny obsys wynika z kilku błędów ale również z wyżej wymienionych powodów; z VC-tami brakowało mi komety i drugiego Blastera
Halabardy nie są jakieś mega ale dają potrzebne szeregi i potrafią przegonić co nie co
7 wystawień to niewiele i praktycznie poza Krasiami, OnG i Chadecją, będę miał +1, ewentualnie drugie imperium jeszcze może być problematyczne w tym względzie
rozpa już zmodyfikowana o powyższe do dalszych testów
brak odginaczek
blaster jest Boski
Light słabo się spisywał i nawet go nie potrzebowałem, nowe HE już taki ASF-owe nie będą więc śmiało mogę inny Lore wsadzić...heaven byłby dobry, alternatywą byłby shadow, ale tego pewien nie jestem
czołg i cannon, to takie względne minimum, 3-ci cannon może być, chociaż nie musi zwłaszcza przy komecie i Uranosie
Demiśki i czołg generalnie miały powieszoną tarczę na klacie, ale można to zniwelować
Generał w takiej konfiguracji z BSB zginęli tylko raz w bitwie z Jankielem, ale tam mnie wyczyścił do cna
niedzielny obsys wynika z kilku błędów ale również z wyżej wymienionych powodów; z VC-tami brakowało mi komety i drugiego Blastera
Halabardy nie są jakieś mega ale dają potrzebne szeregi i potrafią przegonić co nie co
7 wystawień to niewiele i praktycznie poza Krasiami, OnG i Chadecją, będę miał +1, ewentualnie drugie imperium jeszcze może być problematyczne w tym względzie
rozpa już zmodyfikowana o powyższe do dalszych testów
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 270 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 104 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 66 Pts
Light Armour
1 Master Engineer 66 Pts
Light Armour
39 Halberdiers 334 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
5 Archer Detachment [35] Pts
39 Halberdiers 299 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
14 Archers 108 Pts
Marksman
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2400
Daj BSB Full Armour i E. Shield - niewielki koszt punktowy, dużo większa przeżywalność.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Nie może dać enchanted shield jak ma dyscyplinę.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
dokładnie tak; na Białym BSB w ogóle nie walczył, plan tutaj również zakłada nie wprowadzanie go do żadnych walk, brakuje 4pts na full plate, ale trudno musi być jak jest, dwie hellmielarki z inżynierami ważniejsze
znalazły się punkty na FPA dla BSB, dzięki przerzuceniu bunkra jako detkę do Halabard, zniknął champion, ale jeszcze kombinuję jak wzmocnić Demiśki, bo słabo radzą sobie z hordami, może jakiś banner w stylu +1 do CR, nie mam koncepcji, a w kategorii hero nie mam już miejsca, żeby wcisnąć nawet maga z Shadow, Pedzio musi być bo dość zacnie się spisuje;1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 270 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 108 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Warrior Priest of Sigmar 69 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 65 Pts
39 Halberdiers 334 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
5 Archer Detachment [35] Pts
39 Halberdiers 404 Pts
FCG
5 Archer Detachment [35] Pts
15 Archer Detachment [105] Pts
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2399
ostatnio z raportów:
HE Grichalka
Gricha dostał booka i zaczął różne koncepcje testować, na full kawie, bez fenixów, ot taki sparing; co dojechało zostało rozstrzelane, na stole zostało 3 characterów i 2 dragonprinców + 4 Silverów, u mnie ze strat to wszystkie Detki jakoś i cannon
Bestie Wokrzego:
ciężki paring, Wokrze 300pts więcej, zaczynał, pech prześladował go, chociaż znów blastery otworzyły mi drogę dla Halabard do rozkręcania hord Bestigorów, straty duże, ale wygrałem 13; na stole zostały, u Wokrzego BSB, Mag genio, 2 małych i klocek małych Gorów, u mnie horda Halabard, Pedzio, Blastery, kapłan+inżynier, duży mag, BSB, bunkier + odginaczka
Dawno nic nie zamieszczałem, chociaż odrobinę grałem na lekko zmienionej powyższej; na death i shadow dość długo już gram i daje dużą swobodę w graniu przeciwko różnym przeciwnikom; co do reszty kilka słów wytłumaczenia; generał śmieciarz,figurant, jak najtańszy, dla channela i hate, do tego modlitwy, zabezpieczony 1+ ASv, wystarczy dla niego; Pegaz, must have, do tego z ratslayerem, który już nie raz uratował mu skórę; poza tym to już ostatnia możliwość posiadania 1+ ASv na dodatkowych bohaterze; BSB daje 3 A z S6 więc nie jest źle, przy obniżarkach z Shadow, potrafi pójść w pojedynek z kilkoma koksami; 2 bohaterów na kuniach; dodatkowe pancerne odginaczki, dają duże możliwości; zdawanie brejów na 3 kościach, do tego 3 A z S6 w szarży, mogą wzmocnić Icków; 5 Demi z full command i War Bannerem, sprawdza mi się coś takiego; 2 cannony... jak coś zdejmą to super jak nie to trudno, na ogół do 4 tury już ich nie ma; 3 KO jeszcze w corach, to już każdy zna....mile widziane komentarze1 Warrior Priest of Sigmar 88 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
1 Captain of the Empire 153 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20]
Dragonbane Gem [5]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Captain of the Empire 159 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
The Other Trickster's Shard [15]
1 Captain of the Empire 91 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; lance
1 Captain of the Empire 91 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; lance
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Obsidian Lodestone [45]
1 Grey Guardian 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow; Warhorse
Power Scroll [35]
Crown of Command [35]
10 Knights of the Inner Circle 295 Pts
Lance; Full Plate Armor; FCG;
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 110 Pts
Lance;
5 Demigryph Knights 355 Pts
Lance; FCG;
War Banner [35]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2398
Ostatnio zmieniony 24 cze 2014, o 21:28 przez #helion#, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz wszystkich herosów w jednym oddziale co powoduje że masz tylko jeden oddział do CC . Dla nie rozpa mega słaba :/
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Nie masz na nich lanc przecież3 A z S6 w szarży
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
mam 4 bohaterow plus opcjonalnie 2 dodatkowych, niestety tak to wyglada, ale juz od dluzszego czasu tak gram, nie jest zle, ludzie boja sie demiskow rowniezSzymon pisze:Masz wszystkich herosów w jednym oddziale co powoduje że masz tylko jeden oddział do CC . Dla nie rozpa mega słaba :/
co do lanc, moj blad, wytrzaskam punkty na nie i beda, najwyzej muzyka sciagne na jednej piatce kawy
EDIT:
i już są lance
Ato nie taka rozpiska jaką grałeś ze mną w PX? Mi tam się podoba
helion@ masz w jednym unicie 1500pkt ziommmmm !!!! widzę jak sie pchasz klockiem z tyloma herosami daj magie beasta ! może jakoś to będzie kulac Beast + death i tą 5 demisi rozbij na 2x3#helion# pisze:mam 4 bohaterow plus opcjonalnie 2 dodatkowych, niestety tak to wyglada, ale juz od dluzszego czasu tak gram, nie jest zle, ludzie boja sie demiskow rowniezSzymon pisze:Masz wszystkich herosów w jednym oddziale co powoduje że masz tylko jeden oddział do CC . Dla nie rozpa mega słaba :/
co do lanc, moj blad, wytrzaskam punkty na nie i beda, najwyzej muzyka sciagne na jednej piatce kawy
EDIT:
i już są lance
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą