Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: FAZIK »

Jak najbardziej każdy hit wybroniony przez LoS może zabić osobny model.

Musisz wskazać cel czaru przed jego rzuceniem. Reszta to sprawa umowna.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

1. Czy gracz może wypuszczać fanatyków przez Vortexy ?
\/\

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

c4h10 pisze:1. Czy gracz może wypuszczać fanatyków przez Vortexy ?
Zgodnie z FAQ nie może:
FAQ pisze:Q: Can models choose to voluntarily move into/through a magical vortex? (p31)
A: No.
Samo wypuszczenie nie jest "voluntary" ale już określenie kierunku takie jest.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Czy piąty czar nurgla podnosi regenkę trollom na stałe ? Rzucony po raz drugi podnosi do 2+ zgodnie z tekstem czaru ? (max. 2+). Z zapisu wynika iż oddziałom bez regenki daje ją do następnej fazy magii natomiast oddziałom z regenką na stałe.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
"JOIN OR DIE"

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

FAZIK pisze:Musisz wskazać cel czaru przed jego rzuceniem. Reszta to sprawa umowna.
Cel w sensie jednostkę to przed rzuceniem. Co do tego którą statystykę obniża miasma to z tego co pamiętam to jest tam zapisek w stylu "when spell is successfully cast choose..."

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Wniosek jest prosty i niektórym znany, nie ufać Army builderowi, i nie być oszukanym :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Jak to jest z dispelowaniem czaru, trzeba rzucić więcej czy tyle samo co poziom mocy czaru?
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Odoamar pisze:Jak to jest z dispelowaniem czaru, trzeba rzucić więcej czy tyle samo co poziom mocy czaru?
Żeby rzucić czar musisz uzyskać minimum poziom mocy czaru.
Żeby zdispelować musisz mieć równo lub więcej niż rzucił przeciwnik rzucając czar.

Jeśli czar ma poziom 5, a przeciwnik rzucił drugopoziomowym magiem z 3 kostek 3, 4 i 5 to ma 12 z kostek + 2 z poziomu maga = 14.
Żeby zdispelować ten czar musisz rzucić (wliczając poziom maga, który rozprasza itp) 14.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2013, o 10:08 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

trikk pisze:
Odoamar pisze:Jak to jest z dispelowaniem czaru, trzeba rzucić więcej czy tyle samo co poziom mocy czaru?
Żeby rzucić czar musisz uzyskać minimum poziom mocy czaru.
Żeby zdispelować musisz mieć więcej niż rzucił przeciwnik rzucając czar.
trzeba rzucic rowno lub wiecej.
jesli zas chodzi o dispell RiPow w kolejnych turach to trzeba rzucic minimalny koszt czaru - nawet jesli przeciwnik rzucal powiekszona wersje ty rozpraszasz na mniejszej.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

.Wind of Death cast 15+
Remains in play. Is magical vortex that uses the small round template. Once the template is placed, the plated nominated the direction in which Wind of Death will move. Roll an artillery dice and multiply by 3. Any unit beneath or passed over by the template takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit with no armour saves allowed. If the result on artillery dice is a misfire, centre the template on the caster and roll a scatter dice and a D6. The template moves a number of inches equal to the roll of the D6 in the direction indicated by the scatter dice. If a Hit! Is rolled, use the small arrow on the Hit! Symbol.
X ------> :D :D :D :D :D :D

:D patrzą do góry, czyli X (czarodziej) jest na ich boku.
Czy jeżeli X puści vortex, który przejdzie przez cały oddział to :D dostaną 6k6 trafień, czy 1k6?

Zawsze grałem 1k6, ale ostatnio pojawiła się sprzeczna interpretacja i wolę się upewnić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Grolshek pisze:
Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.
Oj tam nie błąd, po prostu skrót myślowy :wink: . Przeredagowałem na taki zapis:
Augment. 11+ to cast, Range 18", unit gains Regeneration (5+) or its Regeneration is increased by 1 (to a maximum of 2+) if the target already had it. Lasts until start of caster's next Magic phase. OR can be cast on 22+ to target all friendly units within 18".

Lepiej?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

debelial pisze:
Grolshek pisze:
Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.
Oj tam nie błąd, po prostu skrót myślowy :wink: . Przeredagowałem na taki zapis:
Augment. 11+ to cast, Range 18", unit gains Regeneration (5+) or its Regeneration is increased by 1 (to a maximum of 2+) if the target already had it. Lasts until start of caster's next Magic phase. OR can be cast on 22+ to target all friendly units within 18".

Lepiej?
Nic nie lepiej bo trolle nie będą biegać z 2+ regenki :cry: A nawiasem mówiąc to w jaki sposób oddział może dostać 2+ ? Jest jakiś który z bazy ma 3+ ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Sądzę że to na wszelki wypadek napisali.

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Grolshek pisze:...... A nawiasem mówiąc to w jaki sposób oddział może dostać 2+ ? Jest jakiś który z bazy ma 3+ ?

Odział trolli, który dostał z czaru tzeentcha i zdał test T, ma 3+ dodajesz czar z nurgla i mamy 2+ .

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Niezła kmina :mrgreen:
No to następne. Ile modeli w domku przez który przeleciało słoneczko zdaje test inicjatywy ? D6 czy wszystkie. Jeśli wszystkie to czy jest lookout od niego ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

przecież było i sam o to pytałeś jakiś czas temu ;) przy okazji tego jak testowałeś wszystkimi Savage Orkami w domku slonko czy ktoś tam w lidze testowal trolami

D6 modeli, RB dział z budynkami
czary korzystające z templatów i rany z miscasta ranią D6 modeli, tak jak bronie maszyn bojowych
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

JaceK pisze:
.Wind of Death cast 15+
Remains in play. Is magical vortex that uses the small round template. Once the template is placed, the plated nominated the direction in which Wind of Death will move. Roll an artillery dice and multiply by 3. Any unit beneath or passed over by the template takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit with no armour saves allowed. If the result on artillery dice is a misfire, centre the template on the caster and roll a scatter dice and a D6. The template moves a number of inches equal to the roll of the D6 in the direction indicated by the scatter dice. If a Hit! Is rolled, use the small arrow on the Hit! Symbol.
X ------> :D :D :D :D :D :D

:D patrzą do góry, czyli X (czarodziej) jest na ich boku.
Czy jeżeli X puści vortex, który przejdzie przez cały oddział to :D dostaną 6k6 trafień, czy 1k6?

Zawsze grałem 1k6, ale ostatnio pojawiła się sprzeczna interpretacja i wolę się upewnić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Odział trolli, który dostał z czaru tzeentcha i zdał test T, ma 3+ dodajesz czar z nurgla i mamy 2+ .
Dokładnie tak czar z Nugrla jak masz w nim napisane dodaje ci +1 do regeny do max 3+ a efekt warpflame daje +1 do rzutu na regenkę więc logiczne jest, że wtedy trolle robią się straszne :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ