Format:
Limited.
Single 2500 pts + Bazyliszek.
Wymóg w pełni pomalowanej armii (figurki w całości pomalowane wraz ze zrobionymi podstawkami).
Nie można posiadać proksów w armii..
Ilość Bitew:
5 bitew
Gramy na stołach 72" x 48".
Gramy na tajne rozpiski, przed bitwą gracze wymieniają się rozpiskami bez magicznych przedmiotów i kosztów punktowych oraz rzeczy ukrytych(fanatycy).
W rozpisce wręczanej przed partią muszą być podane wszystkie rzeczy objęte wysiwygiem, czyli wszystko nie wykupywane z puli magicznych przedmiotów.
Zgłoszenia:
Lithlofe@wp.pl
Poproszę o pełne zgłoszenia wraz z ID (ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php) oraz rozpiską, która przez nas zostanie wydrukowana. Osoby, które nie wyślą rozpiski (lub zmienią ją po terminie) najpóźniej na cztery dni przed turniejem -4 pts. oraz muszą sie zgłosić z gotową rozpiską przynajmniej na 30 minut przed rozpoczęciem turnieju.
Proszę wysłać wersje jawna i tajną rozpiski.
Tajne rozpiski zostaną opublikowane na 3 dni przed turniejem.
Sędziowie:
Karol „Lith” Pieróg
Mariusz "Kielon" Keliszek
Karol "Karlee" Wyszkowski
Andrzej Jerzyna
Adam "Duke" Lewański - techniczny dr hab. inż. księciunio.
Piotr "Green Knight" Panufnik
Kompozycja armii:
Standardowe zasady wystawienia na te punkty.
Działa DoW i RoR zajmujące sloty hero dopuszczone tylko w armii DoW.
2500 punktów.
Limited, czyli obowiązują:
- Księgi Armii,
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju, czyli takze to: http://gt.us.games-workshop.com/Rules/a ... gt_faq.pdf
- Storm of Chaos po za Orkowym, Imperialnym i Slayerami
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
- oddziały Dogs of War po za armatami, wg. pdf'ów ze strony http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Treasures of the Old Ones,
- Chaos Dwarfs wg Ravening Hordes.
- Hydry wg. Annuala,
- Mounted Demonettes, Chronicles 2004,
- Kislev - Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy),
- Lizardmen Southlands,
- Sacred Spawnings z White Dwarfa,
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309.
Dodatkowo dopuszczamy:
- Lustria (wraz z specjalnymi bohaterami)
- Rozszerzone zasady Olbrzymów Khemrii,
- Przedmioty DoW z włoskiej kampanii
Nie są dopuszczone:
- armie alternatywne umieszczane na końcu podręczników
- oddziały, bohaterowie, przedmioty, zasady wymagające zgody przeciwnika.
- działa DoW
- bohaterowie specjalni poza Lustria
ZASADY SPECJALNE TURIEJU:
Obowiązuje jeden rzut na stronę - rozpoczęcie. Zwycięzca wystawia się jako pierwszy.
Bitwy trwają 6 rund lub 2:50h . Ćwiartki, generał, sztandary po 100 punktów.
Każdy z graczy ma prawo posiadać w swojej armii jednego, dowolnego Bazyliszka (lista poniżej).
Bazyliszek wart jest 100pkt, jest herosem, nie zajmuje żadnych slotów, nie wlicza się do pkt armii (czyli posiada się amię na 2,5k + Bazyliszek). Bazyliszka wybieramy na cały turniej.
BAZYLISZKI
(w nawiasie podany najbliższy odpowiednik w figurkach i zasadach w WFB)
Bazyliszek nie może być generałem armii.
Żaden Bazyliszek nie może dołączać do oddziałów/załogi maszyny.
1. Bazyl (Cockatrice)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
5 3 0 4 4 2 4 2 6
Cause Fear; fly; Petryfikacja, Large Target (podstawka 50x50mm), 5+ Scaly Skin
Petryfikacja: Zamienia wzrokiem w kamień. Jest to atak strzelecki, który może być tylko przeciw wrogowi który widzi Bazyla. Użyj wzornika zionięcia. Wszystkie modele trafione musza wykonać test na inicjatywy. Modele, które pomyślne przeszły test zdołały się odwrócić od wzroku Bazyla, te które nie zdały testu zostaną zamienione w kamień (zdejmij figurkę). Przed atakiem Bazyla nie chronią zadne pancerze, Ward Save’y działają normalnie.
US - 4
2. Yasiooo (Spawn of Chaos)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
3D6 3 0 4 5 3 2 7 10
Cause Fear; Unbreakable, Braindead (zawsze atakuje ostatni), Special Movement
US - 3
3. War'd'robe (Dragon Slayer)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
3 6 3 4 5 2 4 3 10
Slayer; Unbreakable, Loner
Furia maniaka "Kto ktokolwiek podniesie reke..." - za każda zadana ranę War'd'robe dostaje +2A w następnej turze walki.
Uzbrojenie: Topory(Slayer Axes) z Rune of Might (podwójna siła vs T5+ ) i Master Rune of Swiftness (Always Strike First)
US - 1
4. Yankill (DE Noble na pegazie)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
Yankill 5 6 6 4 3 1 7 2 9
Pegaz 8 3 0 4 4 3 4 2 6
Zasady specjalne:
Fly (Pegaz); Hate High Elves (Yankill)
Snajperska Kusza: crossbow, zasięg 30”, S3, poison, move or fire, można strzelać do każdego widocznego modelu (nawet jesli jest on w oddziale).
Po zabiciu jeźdźca należy rzucić na tabelkę Monster Reactions dla Pegaza.
US - 4
5. Twins of Bretonnia, Djuki and Niedballo
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
Djuki 4 4 3 4 4 1 4 2 8
Niedballo 4 3 3 4 3 1 3 1 7
Djuki – Hand Weapon, Light Armour, Shield
Niedballo – Hand Weapon, Light Armour
Zasady specjlane:
Niedballo nie może oddalić sie od Djukiego na więcej jak 6”.
Loved by the Lady – 2+ Ward Save dla bliźniaków, Magic Resisstance (1), Immune to Fear and Terror. Stubborn.
Punkty przyznawane są dopiero po zabiciu obu bliźniaków.
Każdy US - 1
6. Dzik the beast from Lustria (kroxigor/saurus/skink)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
6 3 3 3 4 2 3 3 7
Ultra-upgraded-power-pipe (UUPP)
Great Weapon.
Zasdy specjalne:
Loner, Cold Blooded, Aquatic, Podstawka 40x40
UUPP – 2d6 strzałów na turę, poison, zasięg 18”, (nie ma opcji strzelania wielokrotnego)
US - 2
7. tom-ASH (Ushabti)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
5 4 0 6 4 3 3 4 10
Undead, Construct, nie działa na niego magia nekromancka VC, Save 5+,
Bound spell (PL 2): zasieg 24”,wrogi bohater zdaje Ld albo dostaje wounda (no AS)
US - 3
8. Kubek (Treekin champion)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
5 4 0 5 5 3 3 4 8
Flamable, Scaly Skin(4+), Forest Spirits, Cause Fear
Drunken- rzuć D6 co ture: 1- Kubek dostaje Stupidity, 2-5 nic się nie dzieje, 6- Kubek staje sie Frenzy.
-1 do trafienia w Kubka w HtH,
US - 5
9. Son of Rob (Kapitan Imperialny na pegazie)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
Son of Rob 4 5 5 4 4 1 5 2 8
Pegaz 8 3 0 4 4 3 4 2 6
Full Plate Armour, Lance, Przenośna Armata (Leadbelcher Cannon)
Zasady Specjalne:
Przenośna Armata: Move or Fire 12”, S4, Armour Piercing, ilość strzałów = Altilery Dice (przy misfire Son of Rob otrzymuje D3 trafienia z Siła 4 – rozlosowywane pomiędzy pegaza a jeźdźca), może odpowiedzieć na szarże Stand and Shoot. Nie trzeba przeładowywać.
Fly (Pegaz).
Po zabiciu jeźdźca należy rzucić na tabelkę Monster Reactions dla Pegaza.
US - 4
10. Barakuda (Necrarch thrall)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
6 6 4 4 4 2 6 2 7
Magic level 1. (tylko magia nekromacka), Undead.
Book of Curses- -1 do trafienia dla wszystkich jednostek (wrogich i sojuszniczych) w promieniu 4” (nie kumuluje się z innymi modyfikatorami ujemnymi)
US - 1
11. Junior (Rat Ogr)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 5 4 3 4 3 6
Cause Fear, Tunneling (jak się nie wykopie, przeciwnik nie zyskuje punktów)
US - 3
12. Thyrion (Maneater)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
6 4 4 5 4 3 3 4 8
Heavy Armour, Ogre Club
Zasady specjalne
Stubborn, Immune to psychology, Fear
Zionięcie – atak strzelecki , użyj wzornika zionięcia, modele trafione otrzymuje trafienie z S4.
US - 3
13. Politowania Godna Jednostka (HE Commander na orle)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
PGJ 5 6 6 4 3 1 7 2 9
Orzeł 2 5 0 4 4 3 4 2 8
Heavy Armour, Shield, Long Bow
Zasdy specjalne:
Fly (Orzeł), Stoic (PGJ)
Special deployment – strefa rozstawiania do 14” (tylko dla niego).
Shooting Master – może wystrzelić 2 razy, S4, Armour piercing
US - 4
14. Dwójek (Goblin na rydwanie)
Kod: Zaznacz cały
M WS BS S T W I A Ld
4 4 3 4 4 2 3 3 7
Uzbrojenie: Jezzail, Light Armour
Zasady specjalne:
Move or fire
US - 5
Punktacja bitew:
Różnica zdobytych punktów - Wynik
0 – 250 – 10:10
251 – 500 – 11:9
501 – 750 – 12:8
751 – 1000 – 13:9
1001 – 1250 – 14:6
1251 – 1500 – 15:5
1501 – 1750 – 16:4
1751 – 2000 – 17:3
2001 – 2250 – 18:2
2251 – 2500 – 19:1
2501+ – 20:0
Plan Imprezy:
Sobota:
9:30 – 10:15 – zapisy
10:20 – 13:10 – I Bitwa
13:30 – 16:20 – II Bitwa
16:40 – 19:30 – III Bitwa
Noc pełna wrażeń.
Niedziela:
9:00 – 12:00 – IV Bitwa
12:10 – 15:00 – V Bitwa
15:15 – Ogłoszenie wyników
Test wiedzy
W trakcie trzeciej partii odbędzie się test wiedzy . Czyli 12 pytań, na które będzie trzeba
odpowiedzieć w ciągu 10 minut. Za każdą poprawną odpowiedź 1 punkt.
Ocena malowania
Każdy z graczy dostaje 5 armii do ocenienia i wystawia im notę od 1 do 5. Jeżeli chce może przyznać jedną 6. Najwyższą i najniższą odrzucamy, reszte sumujemy.
Dodatkowo oceniane będzie malowanie Bazyliszka przez sędziego. Można za niego uzyskać 0-3 pkt.
Łącznie za malowanie można otrzymać 18+3 = 21 pkt.
Można więc zdobyć:
100 z bitew.
12 z testu.
21 z malowania.
czyli 133 pkt. do zdobycia
Zapraszamy serdecznie!
Informacje dodatkowe o konwencie:
Miejsce: Gimnazjum nr 2, ul. Narbutta 65/71, Warszawa
Cena: 40 zł za dwa dni.
Więcej informacji o konwencie znajdziesz na stronie Bazyliszka 2007.
Lista zgłosoznych:
1. Piotr Mikucki
2. Krzysztof Fischer
3.
4. Marek Golan
5. Michał Rusinek
6. Krzysztof Kotiuszko
7. Tomek Szwedow
8. Michał Pietrzela
9. Jakub Maciążek
10. Maciej Moryc
11. Maciej Kawończyk
12. Michał Dębowski
13. Jasiu Leszczyński
14. Stasiu Leszczyński
15. Konrad Dmowski
16. Zbyszek Łobocki
17. Bartek Cywiński
18. Damian Drzystek
19. Maciej Paraszczak
20. Jan Bodzioch
21. Maciek Muzyka
22. Paweł Góra
23. Piotr Kęska
24. Jakub Falkowski
25. Jędrzej Skibicki
26. Michał Żywczyk
27. Daniel Gronowski
28. Paweł Grodek
29. Maciek Parol
30. Darek Polit
31. Piotr Holanowski
32. Michał Kubacki
33. Czarek Lasocki
34. Błażej Misztal
35. Krzysiek Cisłak
36. Jan Jaworski
37. Stanisław Scheiner
38. Artur Siemianowski
39. Konrad Chojnacki
40. Bartosz Lewandowski
41. Jacek Jedynak
42. Konrad Jabłoński
43. Cyryl Wojewódzki
44. Patryk Niedbalski
45. Adam Lewański
46. Michał Kołakowski
47. Paweł Linek
48. Marcin Wasilewski
49. Karol Jagiełło
50. Piotr Nowak
51. Paweł Zdanowicz
52. Paweł Fiutka
53. Bartosz Białowąs
54. Marcin Lipiński
Zgłoszenia nieoficjalne
55. Wojciech Tarasiuk
56. Wojciech Dudek
57. Gilotyna
58. Dyd
59. Oskar
-------------------------------
regulamin stworzony przez : Lith, Asassello, Trikk
wykorzystano pomysły: JJ, Jasiuuu, Bartys
Wszelkie podobieństwa nazw Bazyliszków są czysto przypadkowe
