STARY KLINKIERA XL 19-05-2013
STARY KLINKIERA XL 19-05-2013
witam,
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 19-05-2013.
Zaczynamy od 9 zapisy, bitwy od 9:30. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h.
Wejściówka 10 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
Nagrody:
1 miejsce - voucher 70zł
2 miejsce - voucher 50zł
miejsce losowe (poza 1 i 2) - voucher 30zł
miejsce ostatnie - akcesorium modelarskie typu farbka itd.
Do wykorzystania w sklepie Futurex.
ZASADY KOMPONOWANIA ARMII
2800 PKT.
Ograniczenia kompozycji:
max 0-3 same hero slot
max 5 dices per spell
Lookouty od dwellersów, pieniążkowania, trzynastki etc...
Max. 12 kości na turę magii
Nie można używać special charachterów
GRAJĄ NOWE HE!
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Cytuj:
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 19-05-2013.
Zaczynamy od 9 zapisy, bitwy od 9:30. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h.
Wejściówka 10 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
Nagrody:
1 miejsce - voucher 70zł
2 miejsce - voucher 50zł
miejsce losowe (poza 1 i 2) - voucher 30zł
miejsce ostatnie - akcesorium modelarskie typu farbka itd.
Do wykorzystania w sklepie Futurex.
ZASADY KOMPONOWANIA ARMII
2800 PKT.
Ograniczenia kompozycji:
max 0-3 same hero slot
max 5 dices per spell
Lookouty od dwellersów, pieniążkowania, trzynastki etc...
Max. 12 kości na turę magii
Nie można używać special charachterów
GRAJĄ NOWE HE!
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Cytuj:
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Ostatnio zmieniony 7 maja 2013, o 23:21 przez Pająk, łącznie zmieniany 2 razy.
ZGŁOSZENIA:
1. Suchy
2. Mati
3. Rychu
4. Młody
5. Pająk
6. Malin
7. Macias
8. Błażej
9. Necromanter
10. Duinhir
11. Mapet
12. Kuba
13. Jagal
14. Gęba
15. KJ
16. Jaszczuras
17. Koszalin
18. Koszalin
Kto więcej?
1. Suchy
2. Mati
3. Rychu
4. Młody
5. Pająk
6. Malin
7. Macias
8. Błażej
9. Necromanter
10. Duinhir
11. Mapet
12. Kuba
13. Jagal
14. Gęba
15. KJ
16. Jaszczuras
17. Koszalin
18. Koszalin
Kto więcej?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, o 23:01 przez Pająk, łącznie zmieniany 5 razy.
będę
zapisz
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dodałem kompozycję. Jeśli są jakieś uwagi, to proszę o komentowanie, ale raczej wielkich zmian nie będzie. Każda armia ma obecnie odpowiedź na siebie, może tylko jedna armia odstaje do tyłu, ale i tak nikt nią u nas nie gra.
pozdro
pozdro
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Spoko zasady mam nadzieję że tym razem kac morderca pozwoli mi się pojawić więc zapisz.
Proszę zapisać.
Grałem pare razy na open na turniejach i nie widziałem takiego mitologicznego stwora.Mapet pisze:Rozumiem, że jak zobacze klocek 120 zombich to nie powinienem być zaskoczony ?
Błażej pisze:2 smoki, gryf, 3 fenixy, 6 fastow/heavy fastów i z 6 rydwanow do smaku ;p
czyli mówisz że będę jednak potrzebował 5 dział, tak?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dzisiaj z Guzką rozmawialiśmy o podobnym Fast-Monster-Chariot-Trucku...Błażej pisze:mam już pewien zarys rozpiski... 2 smoki, gryf, 3 fenixy, 6 fastow/heavy fastów i z 6 rydwanow do smaku ;p
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Czuję epickość w nadchodzącym turnieju :D
Znowu turniej w rzeźniku trafia w moj plan studiow :p
Dobrze ze chociaz na mastery mogę sobie jeździc ;D
Dobrze ze chociaz na mastery mogę sobie jeździc ;D
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Jak zaciągnę chociaż 2 osoby ze sobą to będę.
2800 OPEN wowy hmm
- czy można specjale?? jak tak to super
- czy jest ograniczenie 12 kości PD na fazę?
2800 OPEN wowy hmm
- czy można specjale?? jak tak to super
- czy jest ograniczenie 12 kości PD na fazę?